Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבנאדם מדבר פה על עלות אחזקת אימפרזה טורבו, לא על בניה של אימפרזה טורבו למסלול.

קצת נסחפת.

 

מוטי

 

 

תקרא הודעה אחת מעליך.

או אולי בעצם תקרא הכל מהתחלה.

רק לקרוא, זה הכל.

פורסם
האם אי פעם עצרו אותך לביקורת שיגרתית בקורולה ?

בSTI וחבריה כדאי לך להחזיק את הניירות על הדשבורד. לא יותר רחוק.

 

האם אי פעם? כל שני וחמישי.

עם ספויילר, ג'נטים, מגני רוח ועוד. האוטו שלי הפך לערס.

אני כבר לא סופר את החיפושים בימי שישי או את המשפט "קורולה ירוקה- עצרי בצד".

 

לגבי האימפרזה,

תראו חברים, אמידות כלכלית יש לי והיא לא הבעיה. גם אם צריך להוסיף יותר מ-70 למכונית שמורה.

אני מנסה לשקול יתרונות/חסרונות במכונית הזו ואתם עוזרים לי מאוד. תודה!.

נ.ב. אהבתי את הקהילה בפורום זה.:-D

פורסם
1. אני עוד לא שמעתי על רכב טורבו שהחלפת הטורבו זה דבר זול בו, לפחות האימפרזה שומרת על אמינות בסיסית גבוה.

2. אני לא מבין בדיוק למה התכוונת.

3. בוודאי, כוח צריך לבוא על חשבון משהו, לא?

 

תראה, אם אתה חושב שתמצא אוטו ספורט שיעלה להחזיק אותו כמו את הקורולה אתה טועה.

 

אימפרזה טורבו לא מגיעה במונחים של כדאי, היא מגיעה במונחים של כיף.

 

כדאי זה באריזות חיסכון בסופר.

 

ד"א, תוסיף למשוואה שלך גם ביטוח יקר.

 

גם באריזות חיסכון בסופר, לפעמים עדיף לקנות את הרגיל. (אנשים לא קוראים את נתוני המשקל).

 

לכותב ההודעה: אימפרזה טורבו לא הייתה לי (וכנראה שתהיה מתישהו). אבל חלומות רציניים יש והיו לי תמיד. את אלה שיכולתי להגשים - הגשמתי. אם העניין הכלכלי משחק למרות שאתה אמיד (כך אמרת) - אולי החלום לא עד כדי כך רציני...

פורסם
קראתי.

נשמע כמו סרט טורקי.

אז לא טורבו של גארט, שמים טורבו של IHI, לא ביג דיל.

 

מוטי

מה עובר עליך?

סרט טורקי?

הבן אדם שאל.

עניתי. ניסיתי לעזור.

חשבתי שבשביל זה הפורום קיים,

לא בשביל הודעות סרקסטיות חסרות טעם שנובעות משעמום/תסכול או השד יודע מה.

פורסם

עכשיו משהסתבר שיש לך אמידות כלכלית ויש ביכולתך לדחוק את התקציב קנה wrx.

 

היתרונות של האימפרזה ברורים (לי).

 

אם חשקה נפשך ברפליקת ראלי ורכב ספורטיבי שבעיני הוא הרכישה הטובה ביותר בתקציב go for it.

 

פוטנציאל ההנעה הכפולה מאפשר לא רק אחיזה אבסולוטית אלא גם מעבר על גבי שלג, חול ובוץ במקום ששמור לג'יפים(בגבול הטעם הטוב).

 

ועוד עם 4 דלתות ובגאז' כמו הסובארו של השכן.

 

פוטנציאל שיפורים בלתי נלאה...

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

שלום.

כבעליה של WRX מזה שנה וחצי-אימפרזה טורבו זה רכב מאוד נחמד, בעל פלטפורמת שיפורים נהדרת.

מבחינת הוצאות - זניח. עיקר הכסף יצא על שיפורים.

אמינות - פונקציה של כמה תשמור עליה, אבל בגדול אמינה (כמו כל סובארו).

בעיות - חניה באיזורים מצוקתיים בהם תגלה עם החזרה לרכב, כי הוא השיל משקל על ידי היעלמות הכונס, הספויילר, הצמיגים וכן הלאה...

מבחינתי, מומלץ בחום.

 

חיים

פורסם

אני לא הייתי הולך על ה WRX הראשונות . ממה שהבנתי הן נפלו חזק לעומת ה GT

הGT תמיד הייתה ותשאר כמכונית ספורט לעניים. בזמנו היא נמכרה בכ130 אלף שקל לחדשה, מחיר "שכונה"

קשה למצוא היום מכונית כזו שמורה, יד ראשונה/שנייה עם מעט ק"מ.

ייתכן שרכב יד 7 גם שמור, הרי בטח יהיה מישהו שיגיד "מה אם כל אחד מהבעלים השקיע קצת? בסוף האוטו יהיה במצב מצויין"

אז זהו. שלא. כמו שיש אצל אנשים "גלגל החיים" למכונית יש "גלגל תקלות". בסופו של דבר מה שתיקנת יתקלקל שוב. אם כל אחד מהבעלים החזיק שנה באוטו, מה שהבעלים הראשון-הרביעי כבר התקלקל שוב.

בקיצור תמצא רכב במצב טוב ושב עליו. מתאים לך? קנה.

אני חושב שזה רכב מעולה, נותן תמורה מצויינת למחיר. בקיצור, זאב בעור סובארו.

פורסם

בימים שאימפרזה טורבו עלתה 130 אלף, מכונית משפחתית רגילה עלתה 80. זה בערך כמו היום, כשמשפחתית עולה 120-130 ואימפרזה עולה 200.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מקריאת ספרות כזו ואחרת הwrx עדיפה על הגי'טי.

 

הג'י טי היא ללא פשרות.

 

הwrx יותר מודרנית ופחות מרדנית מהג'יטי.

 

שלא לדבר על הסיכוי שלך למצוא את wrx תקינה סביר יותר מאשר את הג'יטי.

 

הwrx כבדה יותר ובעלת שילדה מחוזקת מהג'יטי ואולי בגלל המשקל הן נפלו חזק . . .

 

מבחינת ביצועים בקו ישר ההבדלים זניחים.

 

מבחינת מראה הג'י טי תמיד תבלוט למולה לטוב ולרע.

 

הwrx היא ביי דפינישיין מכונית מירוץ משפחתית.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
בימים שאימפרזה טורבו עלתה 130 אלף, מכונית משפחתית רגילה עלתה 80. זה בערך כמו היום, כשמשפחתית עולה 120-130 ואימפרזה עולה 200.

 

אגב רוני, בזמנו GT חדשה עלתה 132, וסיוויק קופה אוטומטית עלתה 130. יש לך גישה לארכיון של "אוטו" ;-)

 

סתם בשביל הקטע ;-)

פורסם

ל-GT יש בעייה של היווצרות סתימות במעברי השמן במרימי השסתומים ההידראוליים, מה שגורם לרכב להישמע כמו מכונת תפירה. החלפה של המרימים די יקרה, ואחרי מספר שנים התופעה חוזרת.

לעומת זאת המנוע של ה-WRX מודרני יותר, חזק יותר ובגלל תכנון שונה אין יותר את אותה בעיית "מכונת התפירה".

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם
לא כדאי. חרא אוטו.

זולל מלא דלק, לא נוח לנסיעה, אחזקה יקרה מאוד והבטיחות בקרשים (אחרי הכל זה פח של סובארו, מאוד דק ולא בטיחותי !).

המשך נא בקורולה :p

 

איציק

 

אני לא יודע אם התכוונת לכך בציניות או ברצינות, אבל - ה- WRX לא זוללת מלא דלק (כל עוד האוטו סטנדרטי), מאוד נוחה לנסיעה (באופן יחסי) ורמת הבטיחות היא מהגבוהות שבנמצא וזאת בזכות השילדה החזקה שלה.

 

אני לא הייתי הולך על ה WRX הראשונות . ממה שהבנתי הן נפלו חזק לעומת ה GT

הGT תמיד הייתה ותשאר כמכונית ספורט לעניים. .

 

מאיפה לקחת את המידע על ה-WRX הראשונות? האם יש לך איזשהו ניסיון איתן ? בנוסף, ביצועי ה- GT וה- WRX הן ממש לא כשל מכונית ספורט לעניים.

 

יום טוב,

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

×
×
  • תוכן חדש...