Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צרפתי 6 תמונות

 

בתמונה 7 השריטה נראית די רצינית ,אך אולי אפשר לטפל בה בעזרת תכשיר כלשהו ולא ללכת לפחח

 

בשאר התמונות השריטות לא נראות עמוקות

 

אשמח לקבל המלצות לתכשירים-משחה נגד שריטות \פוליש או כל תכשיר אחר

 

תודה רבה

תמונה001.jpg

תמונה003.jpg

תמונה004.jpg

תמונה005.jpg

תמונה007.jpg

תמונה008.jpg

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קראתי המלצות על GS 27

 

האם זה יעזור?

 

בתמונה 7 (השריטה בפגוש האחורי-עם פס ההגנה הלבן)

כנראה שמדובר במכה

האם רק פחח יוכל לתקן את הנזק או שישנם תכשירים חזקים שיעזרו לי ?

 

תודה

פורסם

מניסיון עם המוצר שציינת מדובר במוצר מעולה, לא פחות.

 

כדאי להחזיקו בבית, אני אף הברקתי איתו את המקרר.

 

ועצה אחרת - תוותר על הפס הלבן הזה, לא יעיל כפי שהתנסית לבדך.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

האם GS 27 יעזור עם השריטה העמוקה (תמונה 7 ) ?

 

זאת הפעם הראשונה שאני מתכוון לטפל קוסמטית ברכב,

אני לא יודע אילו תכשירים קיימים בשוק

איך מומלץ לעבוד עם התכשירים-לשפשף עם מטלית(יבשה או לחה) או צמר גפן

 

האם GS 27 הוא "החזק" ביותר ? איפה ניתן לרכוש אותו ומה מחירו?

לפי מה שאני רואה יש 2 שריטות עמוקות (תמונות 7+8 ),האם GS 27

יעזור בשני המקרים?

 

חוץ מהשריטות העמוקות(תמונות 7+8 )

הוא אמור לעזור בכל שאר השריטות או שאני טועה?

 

כל מידע יעזור לי כי אין לי ניסיון כלל כאמור

 

תודה רבה למגיבים

פורסם

לטיפול בשריטות עמוקות יש המלצה על RUBING COMPAUND מעיין פוליש גס נמצא בפחית ירוקה/לבנה החומר עצמו בצבע חום אדמה

 

האם הוא יעזור לשריטות היותר עמוקות(תמונות 7+8 )?

פורסם

החומר המדובר הוא פוליש מצוין, לטעמי. יעיל מאוד בצבע לבן.

לפי התמונות המטושטשות, הנזק בתמונות 7 ו-8 הוא כבר די סופני, ברמה של מילוי חומר פחחים בפגוש.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

אין חכם כבעל ניסיון:

 

יש לנו 3 סוגי שריטות/שיפשופים:

1. שפשוף שבו הצבע של העצם הפוגע נשאר על הרכב שלך - אלו הקלים ביותר להסרה, GS 27 מחולל כאן פלאים - אפילו שאפשר בלעדיו.

 

2. שריטה קלה/שיטחית ביותר - הרכב צבוע במספר שכבות, ומעליהן לקה (במטאלי) - אם הנזק לא עמוק כ"כ (שמעבירים את האצבע לא מרגישים את השריטה) - GS 27 יכול לטשטש/להעלים חלק נכבד מהשריטות.

 

3. שריטות עמוקות - מילוי בחומר פחחים וצבע לאזור, שום דבר אחר לא יעזור.

פורסם

מסירי השריטות המומלצים הם של Carplan ו-GS27

והם יעילים מאוד כנגד שריטות שיטחיות בלבד.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שריטות עמוקות - מילוי בחומר פחחים וצבע לאזור, שום דבר אחר לא יעזור.

 

הטיפול בשריטות העמוקות יקר? (לפני מס' שנים כל שריטה הכי קטנה,תיקונה =300 ש"ח אצל פחח)

 

האם תוכלו להמליץ על פחח באיזור המרכז שייקח פחות,הרכב יימכר בעוד כחצי שנה ,אני לא מחפש איכות סופר מקצועית

 

אם 300 ש"ח זה המינימום לתיקון (לשריטה אחת,סה"כ כ 600 ש"ח) אז אין מה לעשות,אבל ,אם אפשר בפחות ,יותר טוב

פורסם
מסירי השריטות המומלצים הם של Carplan ו-GS27

והם יעילים מאוד כנגד שריטות שיטחיות בלבד.

 

GS 27 זה דגם של פוליש או מסיר שריטות (שאני אדע לפני שאני מגיע לחנות,שלא תיהיה פאדיחה 8) )

 

איך עובדים עם GS 27:

 

1.מטלית או צמר גפן ?

2.מטלית יבשה או רטובה ,או שילוב ,בהתחלה רטובה ורח"כ יבשה?

3.באילו תנועות להסיר את השריטות-מעגליות או אחרות?

4.לפני הסרת השריטה מן המשטח,האם צריך לייבש את המשטח?

 

תודה למגיבים

פורסם

GS27 הוא מותג שמאחד תחת כנפיו מספר מוצרי ניקוי שונים לרכב.

"מסיר השריטות" מגיע באריזה כמו של משחת שיניים.

הוראות שימוש תמצא על האריזה.

MCS 2008

פורסם

קניתי GS 27,מקווה שהוא יוריד את השריטות השטחיות-על המראות העלות 50 ש"ח

 

באוטו-דיפו יש גם ערכה למילוי צבע,עם ליפסטיק,המוכר שהערכה הזאת לא שווה כלום,חבל על הכסף

 

אם אין תכשירים שמטפלים בשריטות עמוקות ,הייתי רוצה לקבל המלצה לפחח זול באיזור המרכז

 

תודה רבה

פורסם

לחבר, יש ברשותי G27 ולדעתי מדובר בלא יותר מאשר עבודה בעיניים. :oops: החומר לא מצדיק גם עשירית ממחירו.

 

את התיקון עשה כך: תקנה מפחח קופסה קטנה של צבע הרכב. תמלא את השריטות עם קיסם דק (עדיף פיסת נייר עיתון מגולגל למשהו כמו סיכה) תן לצבע להתייבש והחלק אותו עם פוליש עדין.

חזור על הפעולות הללו עד שתקבל משטח ישר שישביע את רצונך.

 

העבודה בשיטה זו דורשת סבלנות אבל התוצאה מצויינת. השיטה לא מתאימה לצבע מיטלי.


×
×
  • תוכן חדש...