Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לחבר, יש ברשותי G27 ולדעתי מדובר בלא יותר מאשר עבודה בעיניים. :oops: החומר לא מצדיק גם עשירית ממחירו.

 

את התיקון עשה כך: תקנה מפחח קופסה קטנה של צבע הרכב. תמלא את השריטות עם קיסם דק (עדיף פיסת נייר עיתון מגולגל למשהו כמו סיכה) תן לצבע להתייבש והחלק אותו עם פוליש עדין.

חזור על הפעולות הללו עד שתקבל משטח ישר שישביע את רצונך.

 

העבודה בשיטה זו דורשת סבלנות אבל התוצאה מצויינת. השיטה לא מתאימה לצבע מיטלי.

 

dorki, הצביעה תעזור בשריטות העמוקות (תמונות 7+8 )?

 

ניסית לצבוע שריטות דומות,וזה עזר?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היום השתמשתי בGS 27,במילה אחת WOW

 

המראות נראות כמו חדשות

 

השריטה העמוקה מתחת למגן הלבן (ראה תמונה 7) כמעט נעלמה,נשאר פס אחד בעובי מילימטר

 

גיליתי גם שריטות קטנות על שתי הדלתות (מחלה של הנהג הישראלי ... לפתוח דלת בעניים עצומות ולדפוק

כמה שיותר חזק בדלת של הרכב הסמוך :x ) השריטות הקטנות ירדו בניגוב אחד קליל

 

טיפ :אל תשתמשו במטלית כותנה כמו שכתוב בהוראות השימוש (זה לא עוזר) אלא בצמר גפן

 

 

עכשיו רק נשאר למצוא פחח זול כדי לטפל בשריטות מקדימה,

מצפה לי עבודה סיזיפית במציאת פחח שכזה :-P

 

לסיכום=מסיר השריטות GS 27 לא זול, אבל עושה את העבודה כמו שצריך

 

תודה לכל המגיבים

לילה טוב

פורסם

אני השתמשתי בGS27 (תמונות לא רלוונטי כי הרכב עובר פחחות וצבע),הוא מעולה,אם יש לכם שריטות שטחיות ושיפשופים הוא יוריד אותם,אופן השימוש הוא למרוח את התכשיר לחכות כמה שניות ואז בתנועות סיבוביות להוריד אותו עם מטלית או צמר גפן.

 

אנשים שמאוכזבים ממנו חושבים שהחומר תחליף לפחח,אל תצפו שהוא ימלא שריטות עמוקות או יתקן מכות ושיפשופים חריפים,כי הוא לא.

פורסם

העניין הוא שלא ברור לי למה כל החומרים היקרים האלו טובים יותר מפוליש, גס או עדין לפי המקרה.

הרי כל ליטוש ומריחת צבע כלשהי לא תהיה תחליף לפחח במקרה של שריטה עמוקה. אין לדעתי שום יתרון לחומרים כאלו.

פורסם

אינני מאוכזב מהחומר (G27) מכיוון שאיננו מצליח לכסות שריטות שרק פחח יכול לתקן. אני מאוכזב מהחומר כיוון שגם שריטות מינוריות שבמינורית, מהסוג שרק כשמתבוננים ממש מקרוב ובזווית יכולים להבחין בהם - גם על שריטות כאלה הוא לא מתגבר.

 

לדעתי מדובר בסוג של פוליש עדין שרק מחליק מעט את שפת השריטה (בלי למלא חומר) ובכך מטשטש אותה. לא יותר.

 

אשמח לדעות נוספות בעניין.

פורסם
אינני מאוכזב מהחומר (G27) מכיוון שאיננו מצליח לכסות שריטות שרק פחח יכול לתקן. אני מאוכזב מהחומר כיוון שגם שריטות מינוריות שבמינורית, מהסוג שרק כשמתבוננים ממש מקרוב ובזווית יכולים להבחין בהם - גם על שריטות כאלה הוא לא מתגבר.

 

לדעתי מדובר בסוג של פוליש עדין שרק מחליק מעט את שפת השריטה (בלי למלא חומר) ובכך מטשטש אותה. לא יותר.

 

אשמח לדעות נוספות בעניין.

 

יש הבדלים בין פוליש עדין לפוליש גס?

האם פוליש גס ממלא חומר ?

פורסם

יש במשפחה רכב שני שצבעו אפור,על אחת הדלתות יש מס' שריטות שטחיות ,הייתי רוצה להסירן

 

אפשר להשתמש במסיר השריטות GS 27 על צבע אפור ?

 

צבע אפור הינו מטלי,בניגוד לצבע לבן -האם השימוש בGS 27 יפגע בצבע?

 

אם GS 27 אינו מומלץ,אנא המליצו על מסיר שריטות אחר

 

תודה מראש למגיבים

פורסם
יש הבדלים בין פוליש עדין לפוליש גס?

האם פוליש גס ממלא חומר ?

 

לפוליש גס (לדוגמא NO. 7 בקופסה עם הגוון ירוק כהה) יש מקדם שחיקה גבוה. המשמעות היא שהחומר הזה מסיר כמות גדולה יותר מצבע הרכב בעת שיפשוף איתו - אגב כשתגע בו תרגיש גם את הגרגירים שבתוכו.

לעומתו הפוליש העדין הוא במרקם של משחה והוא כמעט ולא מסיר דבר מהצבע.

 

אני אישית מתקן צבע לא מיטלי (כפי שהסברתי מקודם) עם מילוי השריטה בצבע, הסרת עודפי הצבע עם פוליש גס ומילוי מחדש. רק בשכבה האחרונה אני משתמש בפוליש העדין. כמובן שמיד אח"כ עושה גם ווקס לאיזור :-P

 

בהצלחה.

פורסם

אתה רוצה להגיד לי ש- G27 יתקן שריטה בצבע מיטלי שחדרה את הלכה והגיע לצבע הבסיס ?

מנסיון (ניסיתי לתקן רכב של חבר עם החומר) החומר הזה לא עושה שום דבר (חוץ מלמלא את כיס היצרן בכסף :twisted: ).

מדובר בתרופת אליל ותו לא.

 

אגב זה מסוג המקרים שאני אשמח לטעות בהם. אין ספק שטוב יהיה לדעת שישנו חומר פלאי שמתקן הכול.

פורסם

שריטות שיטחיות - צבע רגיל וצבע מטאלי - הוא יעלים.

 

מניסיון בפונטו (המטאלית!) של אחי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שריטות שיטחיות - צבע רגיל וצבע מטאלי - הוא יעלים.

 

מניסיון בפונטו (המטאלית!) של אחי.

 

כלומר - אתה טוען שהחומר ממלא את מקום הלכה שהוסרה. ויותר מזה מדבריך יוצא שהמשחה הלבנה של ה- G27 הופכת בדרך פלא ללכה שקופה.

 

אני חוזר על טענתי, לדעתי החומר מחליק את השריטה (החומר שגורד נצבר על שתי השפות של השריטה) כמו פוליש ובכך נותן אשליה אופטית של מילוי השריטה.

 

שוב - הלוואי שאני טועה.

פורסם

dorki, כל עוד מדובר בשריטה שהיא שיטחית - הוא מסיר אותה, לא מטשטש...

 

שריטות שאינן שיטחיות - הוא מטשטש, כמו פוליש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...