Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני שמח שרשמת בארץ .. כי כך המצב אולי כאן .

בחו"ל אודיו לרכב זה עולם אחר .

ואם כבר אתה מעלה טיעון אז הנה תגובתי לנושא :

כדי להראות את ההתחשבות בכולם יצרני המכוניות ידאגו לאופצייה של מתאם בקונסולה הראשית (חפש בפורום את הדיון על המאזדה 3 בנושא הזה) שיאפשר התקנה של רדיו דיסק אחר מהמקורי ללא פגיעה במחשב הדרך ושאר ירקות .

ככה נוכל להתקין מה שבא לנו ולא נצטרך להסתפק בסאונד בינוני במקרה הטוב .

 

תומר

 

לגבי מתאם אני יודע שישנם כמה חברות אשר מחזיקות בדברים כאלו.

אדם שמחפש סאונד ברמה גבוהה (אותו אדם יודע גם עלויות) ויש לי מערכת מובנת, שיפנה לאחד המתקינים הטובים בארץ

מבטיח לך הוא יהיה מרוצה מעל ומעבר.

ד"א יצרני מכוניות לא יכולים לדאוג לכל האינטרסים של האנשים, אחד אוהב סאונד והשני שיפורים והשלישי יופי.

זה מתחיל בך שאתה רוצה אופצייה של מתאם לקונסולה הראשית (ליגטמי מאוד) ובשני שרוצה אפשרות עתידית לחיבור טורבו

למנוע ללא פתיחת מנוע, והשלישי רוצה מידת צמיגים שיוכל להרחיב בעתיד ואין ספור דברים כאלו.

ד"א

באיזה רכב ישנו פגיעה במחשב הדרך הקשורה למערכת המובנת?

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
יש לי שאלה - אי אפשר להפוך את הHU המקורי לקורא MP3?

הבנתי שצריך להחליף את העינית שקרואת את הדיסק ועוד משהו ממש קטן.

 

האם אני טועה?

 

ניב

 

כן, אתה טועה.

העינית שקוראת דיסק רגיל תקרא גם MP3 .זהו כל הממשק של המכשיר והג'וקים והתוכנה שלו שאמורה לדעת להתמודד עם MP3.

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

"לא דובים ולא סולר מקסימום חולר"... 8)

יש המון אנשים טובים בפורום שרוצים לעזור: לחלק מהם יש ידע ונסיון, וחלק מתבססים על שמועות -חבל להטעות.

לי יש הונדה אקורד 05 ועמדתי בפני אותה בעיה ,הפכתי עולמות כדי למצוא את הפיתרון האופטימלי. ישנם שני פיתרונות :

 

1.להשתמש במנחת- להלן סאונד איכותי פחות ממי שמבקש להשקיע בסאונד איכותי ולא להסתפק במערכת המובנית ברכב.

 

2.לגשת למתקין הרשמי של רכבי הונדה בארץ בית עסק שנקרא

ת.ד.ר – מע' אזעקה ושמע



כתובת:


רח' ישראל בק 7 תל-אביב



טלפון פקס:

03-5622031 / 03-5619362

ולבקש קונסולה לרדיו דיסק 1 din .

הקונסולה עתידה להיות ממוקמת במקום התא הגדול ממול לתיבת ההילוכים מה שיצריך ויתור עליו כמובן ,וביטול של מערכת השמע המובנית מעל .

היא מגיעה בצורה המקורית של התא ותיראה מקורית לחלוטין מחירה הוא 550 ש"ח בערך.

האנשים שם לא ממש נחמדים מבחינת יחס ויציעו לך אפילו התקנה במחיר מופקע:mm_mad:

אם יש לך שאלות נוספות תוכל לפנות אלי בהודעה פרטית .

יוסי.

פורסם
מה שאני ממליץ לך זה לא להוציא את הHU המקורי אלה להוציא בחלק התחתון את התא ובימקום זה ליבנות תושבת לHU בחלק התחתון ואז שתמכור את הרכב להרכיב חזרה את התא המקורי.

ומה אני המלצתי לו יחיאל ?:shock:

אתה קורא את התגובות האחרות לפני שאתה מגיב ?

אין לו צורך לבנות שום תא הוא יכול לקנות תא חדש בצורה המקורית של הרכב- רשמי של הדגם שלו.

×
×
  • תוכן חדש...