Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יום ההולדת של זיו בני קרב, ומשאלת הלב שלו היא סוני פלסטיישן -2 לאבא אין תקציב ל-3

העניין שאני מסרב להודות בפני בני, שאין לי מושג ירוק במה מדובר ולכן אני מבקש לדעת את הדברים הבסיסים, מחיר, האם משחקים מצורפים או צריך לקנות בנפרד, מה מומלץ ולמה לשים לב, חניות מומלצות, האם כדי בארץ או בארה"ב, משחקים צרובים? בקיצור כל מה שניתן להאיר את עייני בנדון - תודה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משחקים בדר"כ לא מצורפים , ואם כן - לא בכמויות , 2-3 מקס' בדר"כ .

 

עם זאת , בעלות של כ - 400 ש"ח לערך , ניתן להרכיב צ'יפ ( פילטר אגזוז ? :) ) , שמאפשר קריאת דיסקים צרובים , ומכאן הדרך להוריד משחק , לצרוב על דיסק DVD ( כמובן שמדובר רק על עותקים חוקיים ;) ) , מחירה מזערי למדי .

 

חבר טוב קנה סט שכזה לא מזמן , 2 שלטים רוטטים , מכשיר דק , 2-3 משחקים וצ'יפ - 1500 ש"ח .

 

אני מאמין שהמחירים כבר ירדו אחרי צאת ה - PS3 , כדאי לעשות סקר שוק קטן ולהשוות מחירים .

 

 

שיהיה בהצלחה , מזל טוב לבן :) ו - מברוק !

פורסם

טייל לך קצת ב YAD2 , תוכל למצוא יד שניה ב 1000 ש"ח , ובחנויות חדש + צ'יפ יעלה באיזור ה 1300 .. כמובן לקנות רק עם צ'יפ (אין שום סיבה לקנות משחק ב 300-400 שקל) ושוק הכרמל הוא אחלה מקום לקנות משחקים :)

 

אגב, אם יש לו אח\חברים שגם בעניין , אני ממליץ לקנות עוד שלט (לא חייב מקורי של סוני) וכרטיס זיכרון 8 מגה לפחות

פורסם

נצל"ש.

 

ה-PS2 אצלי חולה. ברוב המקרים הוא מסרב להעלות את המשחק (לא ממש קריטי לו אם מדובר במשחק מקורי או צרוב). רק מנוחה (ניתוק מהחשמל) מחזירה אותו לעיתים לעבודה, וגם זה לזמן קצוב בלבד.

 

האם זה מבשר על מותה של העינית ? יש מישהו שמתעסק עם הדבר הזה , או שעליי לקנות ספריי צבע כחול ומשקולת כלשהי ? איוזר המרכז בבקשה.

פורסם

אתה מדבר על ספק כח פנימי ? כי המכשיר מקבל מתח DC מהספק החיצוני שלו. אלא אם יש צורך בהמרת מתחים, לא רואה מדוע יהיה ספק נוסף.

 

איפה ניתן לקנות את העינית? זה עדיין זול יותר ממכשיר חדש...

פורסם
יש ספק בתוך המכשיר..

 

אינני מבין..... אני לא יודע להגיד בדיוק

 

 

אין לאמר כאלו מילים באשכול שהכותרת שלו מכילה:

 

שאלה למומחים
אם אתה לא תותח או מומחה זה מיחוץ לתחום.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
נצל"ש.

 

ה-PS2 אצלי חולה. ברוב המקרים הוא מסרב להעלות את המשחק (לא ממש קריטי לו אם מדובר במשחק מקורי או צרוב). רק מנוחה (ניתוק מהחשמל) מחזירה אותו לעיתים לעבודה, וגם זה לזמן קצוב בלבד.

 

האם זה מבשר על מותה של העינית ? יש מישהו שמתעסק עם הדבר הזה , או שעליי לקנות ספריי צבע כחול ומשקולת כלשהי ? איוזר המרכז בבקשה.

 

נשמע כמו קירור גרוע של המעבד או הGPU. נסה לפתוח את הקייס ולראות אם זה עוזר.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

12466128b.gif - זה (PS2 דור ראשון), זבל. עושה המון בעיות בקריאת דיסקים ועוד המון בעיות חומרה חביבות.

 

 

13543961b.gif - זה (PSP) נייד, חביב, אבל לא מה שאתה מחפש (למרות שאפשר לשקול כאופציה)

 

 

 

12864252b.gif - זה (PS2 דור שני), אחלה.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

יש גם GURU שזה הרסר שלנו.

 

והכוונה שהרסר יפתח את תחנת המשחק שלו ויציץ ליראות שהאוירור לכל מיני צלעות קירור הינו תקין, גם מיבחינת מאוררים וגם מיבחינת אבק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...