Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ותודה מראש

 

הבעיה :טורים קופצים ל-2200 סל"ד בהילוק סרק

סוג הרכב סובארו אימפרזה 95 ידני

אשמח אם תוכלו לכוון אותי ולתת לי כלים

למרות שקראתי את המאמר המדהים בנושא מנוע צעדים

 

בכל אופן הבעייה היא שאני לא יודע להחליט בבירור אם מנוע הצעדים תקול ?

 

מספר פרטים לעזרה

 

1.בקיץ זה לא קרה לי

2.בשעות הבוקר כאשר המנוע קר לאחר הנעה ראשונית הטורים יחסית יציבים, לאחר שהמנוע מתחמם מעט 5 דקות לערך הטורים מתחילים להשתגע בהילוכי סרק

3.כאשר זה קורא אני פשוט מנתק את הפלג של מנוע הצעדים והטורים כמובן מתייצבים

השאלה היא האם יש איזשהוא מתח לא נכון שכרגע מגיע מהמחשב וכתוצאה מכך המנוע מזייף

 

בוצע כבר

1.ניקוי בית מצערת

2.ניקוי שסתום מייצב טורים

3.בדיקת כיוון מצערת - תקין

פורסם

אני יכול לתת לך המלצה הכי טובה והיא לגשת אל חבר הפורום, דני זומרשטיין, שהוא מנהל חשמלית רכב ודיאגנוזה "מצת אור" שברח' יפו 100 חיפה, טל' 04-8535106 או

04-8525366 או 04-8511494. בנוסף הוא מתמחה במיוחד במכוניות סובארו.

חבל לבצע סתם פעולות מיותרות וזרוק כסף לשווא.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...