Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

אבא שלי מצא קסנטיה, דרך חבר, במחיר רצפה, ומחר עם הכל יסתדר כמו שהוא רוצה, הוא יקנה אותו.

הרכב ישרת אותו למשך חודשיים ואחר כך יעבור לאימא שלי

 

הרכב שנת 2000, עבר 380 אלף ק"מ ומטופל כל 10K ק"מ במוסך המרכזי.

 

ממה צריך להזהר ברכב כזה?

להזכיר שהוא כמעט עבר 400 אלף ק"מ, ובמספר גובה כזה המנוע כבר עומד להשפך.

האם הגיר הוא הA4L המפורסם?

 

איזה אבזור מקבלים איתו - ABS, כריות אוויר, בקרת שיוט, מערכת הידאורלית? מה עוד?

במערכת ההידרואלית- מה צריך לבדוק לפני הקניה, ואיך אפשר לעלות על כשל במערכת ללא ביקור במוסך?

 

אפשר עוד מידע על הרכב, כמו נתוני מנוע והאצה, והאם בכללי זאת עסקה טובה.

 

תודה!

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

שכחת לציין פרטים קטנים ושוליים כמו נפח מנוע. כדאי גם לציין את הרמת גימור (SX ו VSX למיטב זכרוני) כי יש הבדלים במתלים.

 

אסף

פורסם

על מה אתה מדבר? דיזל? בנזין? מזוט?

 

אסף, הסיכוי שהוא מצא קסנטיה שנת 2000 עם מערכת מתלים אקטיבית כלשהי שואף לאפס.

פורסם
שלום ארז. למה אתה טוען כך?

 

כי פשוט אין, יש 2 שאני יודע עליהן, ואולי עוד בודדות (אם בכלל), שתיהן היו של חברי הפורום. ועוד אחת V6 שאני לא יודע אם היא בעלת מתלים אקטיביים.

פורסם

שכח מהמערכת האקטיבית, עניתי לאסף שאין סיכוי שמדובר על אחת כזאת.

מדובר על מערכת רגילה.

כן, הגיר הוא משנת 98 AL4, אבל תנסה לעשות חיפוש, הקסנטיה נטחנה פה מכל כיוון אפשרי ובכל אספקט אפשרי.

פורסם

חיפוש כבר עשיתי ולא מצאתי תשובות.

אז אתה אומר לי שאין מערכת הידרואלית , כמו בBX לדוגמא?

איך אתה מגדיר "מערכת רגילה".

 

מה ההבדלים בדיוק?

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

כנראה שהחיפוש לא היה יסודי מספיק:

 

הסבר לגבי המערכת ההידראולית:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=64677

 

מנוע וגיר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=96999

 

ההבדל בין ה SX וה VSX הוא שב VSX יש מערכת אקטיבית ("חכמה" עם מחשב).

אבל ארז צודק, הסיכוי למצוא VSX שנת 2000 הוא אפסי.

 

אסף

 

נ.ב. השמועה אומרת שארז כתב את ספר היינס לקסנטיה מהניסיון העצמי שלו עם הרכב. שווה חיפוש :-P

פורסם

אוקי, אפשר בבקשה הסבר לגבי ההבדלים בין 2 המערכות. תודה.

ומה זה בדיוק בומבה? ולמה צריך להחליפה כל כמה חודשים.

 

המנוע - הבנתי שהוא מגיע עם 132 כוחות סוס, 16V.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

בומבה חדשה כרגע בצפון עולה 200 שקל, ניתנת להחלפה לבד בבית בלי סיבוכים.

מחליפים אותן כל כמה עשרות אלפי קילומטרים, לא כמה חודשים.

כשבומבה סיימה את חייה, אתה תרגיש, המתלה בו הבומבה הגמורה נמצאת קשה כמו בטון.

לגבי המערכת האקטיבית, מדובר על מערכת שגורמת לקסנטיה ל0 זוית גלגול בסיבובים (טוב, שואף), מערכת מסובכת יחסית למערכת הרגילה ובעלת כ9 בומבות, בקסנטיה הרגילה יש 6 בומבות, 1 לכל גלגל, 1 מרכזית ואחת נגד שקיעה ולבלימת חירום במקרה של כשל.

 

אבל בכל זאת, אני אתעקש, מאחר והייתי אחראי נראה לי ל99 אחוז משרשורי הקסנטיה :wink: , כל המידע שתרצה לגבי הקסנטיות מופיע באתר הזה, יש פה DATABASE ענק על קסנטיות.

פורסם

כן, אבל מה התפקיד שלה במערכת?

 

ובעקרון, התפקידים של המערכות הנ"ל זה להעלות ולהוריד את הרכב?

איך זה עובד? יש מתג ואתה בוחר כמה הרכב יעלה או ירד, או שהרכב בכל התנעה עולה קבוע?

 

כמו שאמרתי, אני לא מבין בקסנטיות, ולא בסיטרואן, ובגלל זה אני פונה למומחים :)

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

הבומבה (SPHERE), משמשת במקום בולם הזעזועים והקפיץ אם תרצה.

 

אין בולמי זעזועים או קפיצים, יש בומבה שהיא מן כדור ירוק שבתוכו יש גז ומיץ חייזרים ירוק. LHM.

הבומבות מקנות לקסנטיה נוחות נסיעה שלא תמצא כמעט בשום רכב אחר באותה קטגוריה (בעל מתלים קונבנציונליים)

פורסם

תודה, אבל עם אפשר תשובות גם על שאר השאלות שלמעלה :) תודה.

 

האם בקרת שיוט סטנדרטית בקסנטיות?

איזה עוד אבזור מקבלים?

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

הרכב בכל התנעה עולה לגובה קבוע (כמובן בהנחה שהמערכת תקינה). ישנו בורר עם מספר אפשרויות גובה כשרק אחד מהם מיועד לנסיעה.

 

 

 

אסף

×
×
  • תוכן חדש...