Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמחה לאיד או - ז'ילינה, הו ז'ילינה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חיכיתי בכליון עיניים שתגיב, ילד הבועה, שחי בבועה...

אני מקווה שיכינו לוחות תוצאות דו ספרתיים במגרשים שהפועל רמת גן תתארח בהם :evil

 

גם אם הם יפסידו עדיין זה הישג כי להזכירך התקציב של מכבי גדול פי כמה וכמה מהתקציב של רמת גן. אז שלא יעבדו עליכם :lol:

פורסם
חיכיתי בכליון עיניים שתגיב, ילד הבועה, שחי בבועה...

אני מקווה שיכינו לוחות תוצאות דו ספרתיים במגרשים שהפועל רמת גן תתארח בהם :evil

 

גם אם הם יפסידו עדיין זה הישג כי להזכירך התקציב של מכבי גדול פי כמה וכמה מהתקציב של רמת גן. אז שלא יעבדו עליכם :lol:

 

אני בכלל אוהד של מכבי נתניה....

סתם מפריע לי לראות שנאת סתם....

מה כואב לאנשים שמכבי ת"א תצליח באירופה? זה רק כבוד למדינה.

בנוסף , לשלוח קבוצה כמו הפועל ר"ג לגביע אירופה יפגע בדירוג שלנו ובכבוד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
חיכיתי בכליון עיניים שתגיב, ילד הבועה, שחי בבועה...

אני מקווה שיכינו לוחות תוצאות דו ספרתיים במגרשים שהפועל רמת גן תתארח בהם :evil

 

גם אם הם יפסידו עדיין זה הישג כי להזכירך התקציב של מכבי גדול פי כמה וכמה מהתקציב של רמת גן. אז שלא יעבדו עליכם :lol:

 

אני בכלל אוהד של מכבי נתניה....

סתם מפריע לי לראות שנאת סתם....

מה כואב לאנשים שמכבי ת"א תצליח באירופה? זה רק כבוד למדינה.

בנוסף , לשלוח קבוצה כמו הפועל ר"ג לגביע אירופה יפגע בדירוג שלנו ובכבוד.

 

 

לא כואב לי בכלל שמכבי יצליחו.

 

בקשר לזה שהפועל רמת גן תפגע בדירוג שלנו, אפשר לחשוב שהדרוג שלנו כזה גבוהה שיש בכלל במה לפגוע.

מי אמר שרק קבוצות טובות צריכות לשחק באירופה, זה כל הכיף בכדורגל שיש קבוצות חלשות שמתקדמות ומנצחות את הגדולות.

פורסם

אייל נראה לי שמה שמעצבן אותך זה לא השינאה שלי למכבי ת"א שהיא בכלל לא שנאת סתם

אלא העובדה שרמת גן באירופה במקום נתניה

בוא נשים דברים בפרופורציות הפועל רמת גן הולכת לאירופה בשביל החוויה נטו ולא בשביל

שום דבר אחר הפועל רמת גן לקחה את גביע המדינה ומגיע לה להיות באירופה ובמקרה הזה

הכבוד היחידי שאיכפת לי ממנו זה הכבוד של הפועל רמת גן ולא של המדינה

לעומת זאת מכבי תל אביב עם תקציב של פי 10 + הלכה במטרה לעלות שלב ולפגוש את

צ'לסי ואולי להפתיע ולעבור אבל מה לעשות שהם ביישו את הכדורגל הישראלי בזבזו את הכסף

של לוני ורבו כולם עם כולם

אתה יכול לחשוב שאני חי בבועה אבל אני חושב שאתה טועה אין ולא היה לי ולאף אחד שקשור

בדרך זו או אחרת עם הפועל רמת גן שאיפות באירופה כל השאיפות הם להיתמודד על עליה

וחלק מהאנשים אפילו מסתפקים בלהישאר בליגה

וחבל שאתה כל כך אנטי הפועל רמת גן לי דווקא אין שום בעיה עם מכבי נתניה ולהיפך הפועל

רמת גן נהנתה לא משחקנים שיצאו ממכבי נתניה (חלוואני חסן ואני בטוח שיש כאלה שלא עולים

לי לראש)

וגם מאוד נהנתי לשמוע שהכח קיבלו חמש בראש (מנתניה)

 

וכשהפועל רמת גן מאכזבים ומפסידים אחרי יתרון לאחי נצרת מה נשאר אם לא שמחה לאיד

אז תודה לנתניה ותודה לנצרת

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
אייל נראה לי שמה שמעצבן אותך זה לא השינאה שלי למכבי ת"א שהיא בכלל לא שנאת סתם

אלא העובדה שרמת גן באירופה במקום נתניה

בוא נשים דברים בפרופורציות הפועל רמת גן הולכת לאירופה בשביל החוויה נטו ולא בשביל

שום דבר אחר הפועל רמת גן לקחה את גביע המדינה ומגיע לה להיות באירופה ובמקרה הזה

הכבוד היחידי שאיכפת לי ממנו זה הכבוד של הפועל רמת גן ולא של המדינה

לעומת זאת מכבי תל אביב עם תקציב של פי 10 + הלכה במטרה לעלות שלב ולפגוש את

צ'לסי ואולי להפתיע ולעבור אבל מה לעשות שהם ביישו את הכדורגל הישראלי בזבזו את הכסף

של לוני ורבו כולם עם כולם

אתה יכול לחשוב שאני חי בבועה אבל אני חושב שאתה טועה אין ולא היה לי ולאף אחד שקשור

בדרך זו או אחרת עם הפועל רמת גן שאיפות באירופה כל השאיפות הם להיתמודד על עליה

וחלק מהאנשים אפילו מסתפקים בלהישאר בליגה

וחבל שאתה כל כך אנטי הפועל רמת גן לי דווקא אין שום בעיה עם מכבי נתניה ולהיפך הפועל

רמת גן נהנתה לא משחקנים שיצאו ממכבי נתניה (חלוואני חסן ואני בטוח שיש כאלה שלא עולים

לי לראש)

וגם מאוד נהנתי לשמוע שהכח קיבלו חמש בראש (מנתניה)

 

וכשהפועל רמת גן מאכזבים ומפסידים אחרי יתרון לאחי נצרת מה נשאר אם לא שמחה לאיד

אז תודה לנתניה ותודה לנצרת

 

אני לא יודע מאיפה זה מגיע...

אף אחד בנתניה לא חושב שאנחנו צריכים להופיע במקום ר"ג באירופה!

ר"ג השיגה בכבוד את מה שהשיגה, הבעיה היא שדווקא העונה כולם ברחו להם והיכולת הכלכלית שלהם להעמיד קבוצה ראויה, אפילו כזו שתתמודד מול "נמושות" אירופה עומדת בספק...

האמת היא שאני חושב שההופעה של מכבי ת"א באירופה הייתה הרבה יותר מבישה מכל נזק שהפועל ר"ג יוכלו לעשות לנו או לתדמית הלא קיימת שלנו באירופה...

:-)

פורסם

אריאל התכוונתי שאייל מתעצבן מזה שרמת גן באירופה ולא מהשינאה שלי למכבי

נתקלתי כבר בכמה אוהדי נתניה וגם בכמה אוהדי ב"ש שחושבים שרמת גן צריכה לוותר אבל

בגלל שהם רוצים ללכת לאופא

זה לא מקרה שכולם עזבו השנה כי אם הייתי אומר לך לפני חצי שנה שבוקסה ושעזריה ושאביטן

ועוד כמה הם שחקנים ברמה ושיש ברמת גן כמה צעירים שיכולים להגיע רחוק אף אחד לא היה

מתייחס אבל כל הקבוצות ראו שיש במכתש שחקנים כישרוניים ולקחו חלק גדול מהם

ואני יכול לומר לך שאם יביאו שוער טוב ועושה משחק גם השנה תהיה קבוצה טובה בקנה מידה

של הליגה הלאומית (וזה עדיין רחוק מאוד מלהספיק לאירופה) אבל הבעיה כשמחליפים חצי

סגל זה שלוקח זמן עד שכולם מתגבשים ורק בסוף הקבוצה מתחילה לפגוע

והבעיה היא לא רק כסף אלא גם הנהלה בעייתית שעשתה המון דברים טובים בשנים שהם

נמצאים אבל עשתה המון טעויות וגם השנה הם התעקבו עם החיזוק במקום שתצא קבוצה בנויה

טוב למחנה אימונים ותתאמן מההתחלה הקבוצה עדיין מחפשת חיזוק והליגה מתחילה (אם לא ידחו)

עוד פחות משבועיים

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

×
×
  • תוכן חדש...