Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמחה לאיד או - ז'ילינה, הו ז'ילינה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלינק הבא מומלץ בחום לכל אותם אנשים שהאליפות של מכבי ת"א עשתה להם רע...

http://www.notes.co.il/dror/1891.asp

 

בעיקר המשפט הבא : "... זו לא התמונה, אומר האיש מהצד השני של הקו, זה נמני מכדרר. תכף ייקחו לו את הכדור, והמשחק ימשיך לזוז..."

 

 

* הבהרה : אני מבקש שהשרשור לא יכלול קללות\השמצות חסרות טעם אלא רק דעות כנות על יכולתה של מכבי ת"א וההשפעה על הכדורגל הישראלי. *

:-)

פורסם
הלינק הבא מומלץ בחום לכל אותם אנשים שהאליפות של מכבי ת"א עשתה להם רע...

http://www.notes.co.il/dror/1891.asp

 

בעיקר המשפט הבא : "... זו לא התמונה, אומר האיש מהצד השני של הקו, זה נמני מכדרר. תכף ייקחו לו את הכדור, והמשחק ימשיך לזוז..."

 

 

* הבהרה : אני מבקש שהשרשור לא יכלול קללות\השמצות חסרות טעם אלא רק דעות כנות על יכולתה של מכבי ת"א וההשפעה על הכדורגל הישראלי. *

 

 

מסכים איתו במאה אחוז, אין כמו השמחה לאיד שמכבי עפו ותאמת זה הגיע להם אני לא סובל אותם, לפי דעתי לא הגיעה להם האליפות והם לקחו אותה ממש לא בזכות.

יאללה מכבי חיפה א-ל-י-פ-ו-ת.

פורסם

אני לא רוצה להרוס את המצב רוח לאוהדים של קבוצות שנגררו השנה אחריי מכבי,אבל.......

מכבי ת"א א-ל-ו-פ-ה.

מכבי ת"א ת-י-ש-א-ר א-ל-ו-פ-ה.

ועד ששחקני מכבי חיפה לא יקחו סטרואידים,ז-ה ל-א י-ש-ת-נ-ה .maccabi.gif

 

:lol::lol::lol:

פורסם
אני לא רוצה להרוס את המצב רוח לאוהדים של קבוצות שנגררו השנה אחריי מכבי,אבל.......

מכבי ת"א א-ל-ו-פ-ה.

מכבי ת"א ת-י-ש-א-ר א-ל-ו-פ-ה.

ועד ששחקני מכבי חיפה לא יקחו סטרואידים,ז-ה ל-א י-ש-ת-נ-ה .

 

 

אלי כנראה שלא הבנת

לא מדברים על כדורסל!

 

מדברים על כ-ד-ו-ר-ג-ל!!!

פורסם

פשוט ביזיון , ביזיון של קבוצה

שיש אפשרות והרסה לנו אפשרות השתתפות של שני נציגות במפעל שנה

הבאה , אם כי אני לא בטוח.

 

אני שמח , מאד שמח שהם עפו , עכשיו נשאר לראות מה מכבי חיפה

ופועל רמת גן :shock: יעשו באירופה.....

 

:roll:

פורסם
אני לא רוצה להרוס את המצב רוח לאוהדים של קבוצות שנגררו השנה אחריי מכבי,אבל.......

מכבי ת"א א-ל-ו-פ-ה.

מכבי ת"א ת-י-ש-א-ר א-ל-ו-פ-ה.

ועד ששחקני מכבי חיפה לא יקחו סטרואידים,ז-ה ל-א י-ש-ת-נ-ה .maccabi.gif

 

:lol::lol::lol:

 

 

להזכירך מכבי תל אביב היו הראשונים (כפיר אדרי) שנתפסו על שימוש בסמים אסורים.

פורסם
אני לא רוצה להרוס את המצב רוח לאוהדים של קבוצות שנגררו השנה אחריי מכבי,אבל.......

מכבי ת"א א-ל-ו-פ-ה.

מכבי ת"א ת-י-ש-א-ר א-ל-ו-פ-ה.

ועד ששחקני מכבי חיפה לא יקחו סטרואידים,ז-ה ל-א י-ש-ת-נ-ה .maccabi.gif

 

:lol::lol::lol:

 

 

להזכירך מכבי תל אביב היו הראשונים (כפיר אדרי) שנתפסו על שימוש בסמים אסורים.

השימוש שלו היה אישי בלבד ולא למטרות מכירה,לכן אבחר להתעלם ממה שאמרת :wink:

 

ZaRziR כתב:

אלי כנראה שלא הבנת

לא מדברים על כדורסל!

 

מדברים על כ-ד-ו-ר-ג-ל!!!

ת'אמת,אני בספק אם זה היה כדורגל...

 

לירן 106R כתב:

פשוט ביזיון , ביזיון של קבוצה

שיש אפשרות והרסה לנו אפשרות השתתפות של שני נציגות במפעל שנה

הבאה , אם כי אני לא בטוח.

אתה מפספס את העיקר....

בזכות מכבי,הפועל לא תשחק באירופה. :D

ובזכות מכבי,גם מכבי לא תשחק באירופה. :shock:

אני חייב להתוודות על מספר עובדות:

אבי נימני-סוס מת.

גדי ברומר-נעשה איטי כמו שליח פיצה.

ניר קלינגר-מאמן טוב,אבל פסיכופת ולא מאוזן.

ראובן עובד-שחקן מעולה,רק צריך ללמוד שאחרי 10 בא 11 ולא "נסיך".

לוני הרציקוביץ'-מבין בכדורגל כמו שאני מבין את הבמאי שנתן לדובי גל להופיע בטלוויזיה.

 

בעקרון,שחושבים על זה,אין לי מושג איך מכבי לקחה ת'אליפות.

אבל אין טעם לשאלות מיותרות,העיקר שלקחו.

רק נמאס שכל מכשול שיש למכבי מסתיים ברע.

אני ואתם בעזרת דנה ברגר בשער ואושיק לוי חלוץ,היינו מנצחים

olevi.jpg

פורסם

תודה לך ז'לינה

אומנם קצת באיחור כי לא הייתי כמה ימים בפורום

ולאלי הבעיה של מכבי זה לא שאבי נימני סוס מת כי הוא עדיין שחקן לא רע בכלל (לצערי)

הבעיה שהם חבורה של בעיתיים שעסוקים כל הזמן בריבים ובמשחקי כבוד וזה מה שהורס אותם

(לשמחתי)

 

אין מה לעשות כרגע הקבוצה הישראלית הבחירה באירופה זאת הפועל רמת גן (עד שחיפה יעברו)

ולמרות שאני אוהד רמת גן גאה אני יכול רק לומר שזה מראה עד כמה המצב של הכדורגל בארץ

על הפנים

אני מקווה שהפועל רמת גן לא תעשה בושות כמו שמכבי עשו

ושאני אומר בושות אני לא מתכוון למדינה אלא לנו האוהדים ולמועדון

 

ונסיים כמו ההתחלה בקריאת תודה לזלינה

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

אין מה לעשות כרגע הקבוצה הישראלית הבחירה באירופה זאת הפועל רמת גן (עד שחיפה יעברו)

 

אל תדאג יעברו ועוד איך יעברו, וגם אם לא, הם את שלהם כבר עשו בשנה שעברה בליגת האלופות (תזכורת קטנה מכבי חיפה 3 מנצסטר 0, חיפה 3 אולימפיאקוס 0).

פורסם

כל הכבוד לנצרת עילית

 

ולפיאט

הלוואי שהם יצליחו אין לי שום דבר נגד מכבי חיפה ואני רוצה שהם יצליחו באירופה

ככה לגבי כל קבוצה שהיא לא מכבי תל אביב

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

כל עוד היא מספקת לנו אקשן בדמות מאבקים ותככים בתוך הקבוצה

מכבי היא הקבוצה...

מעניין , מכבי טלנובלה של הספורט הישאלי.

פורסם
תודה לך ז'לינה

אומנם קצת באיחור כי לא הייתי כמה ימים בפורום

ולאלי הבעיה של מכבי זה לא שאבי נימני סוס מת כי הוא עדיין שחקן לא רע בכלל (לצערי)

הבעיה שהם חבורה של בעיתיים שעסוקים כל הזמן בריבים ובמשחקי כבוד וזה מה שהורס אותם

(לשמחתי)

 

אין מה לעשות כרגע הקבוצה הישראלית הבחירה באירופה זאת הפועל רמת גן (עד שחיפה יעברו)

ולמרות שאני אוהד רמת גן גאה אני יכול רק לומר שזה מראה עד כמה המצב של הכדורגל בארץ

על הפנים

אני מקווה שהפועל רמת גן לא תעשה בושות כמו שמכבי עשו

ושאני אומר בושות אני לא מתכוון למדינה אלא לנו האוהדים ולמועדון

 

ונסיים כמו ההתחלה בקריאת תודה לזלינה

 

חיכיתי בכליון עיניים שתגיב, ילד הבועה, שחי בבועה...

אני מקווה שיכינו לוחות תוצאות דו ספרתיים במגרשים שהפועל רמת גן תתארח בהם :evil:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...