Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!!!

 

לפני ארבעה חודשים קניתי פיגו 206 XS. לאחר הקניה עשיתי טיפול כולל אשר כלל החלפת קלאץ, בלמים, חיזוק תושבות.

 

למרות הטיפול, שמתי לב שהעברת ההילוכים קצת קשה וגם הקלאץ גבוה מידיי - למרות שהוא הוחלף....

 

השאלות שלי הם:

האם יש דרך למתוח את הקלאץ (זה בכלל מוזר לי שקלאץ חשד יהיה כל כל גבוה...)

מהם הסיבות להעברת הלוכים קשה? האם החלפת שמן גיר תשפר את המצב? איך בודקים שמן גיר בפיגו?

 

תודה מראש!!!

עופר

פורסם

אהלן עופר,

באופן כללי הקלאץ מפריד גבוה ב206 בלי קשר למצבו.

בקשר לשאר,

למה אתה מתכוון בהחלפת הילוכים קשה?

כל ההילוכים נכנסים בכח או שיש התנגדות רק בהילוך שני?

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

שמע, כבעל 206 גאה - גם לי יש את אותם בעיות.

כשלקחתי למוסך (עוד בתקופת האחריות) אמרו שזה נורמאלי (שילוב הילוכים קשה)

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

זה היה מהר!!

:lol:

 

הקושי בהעברת ההילוכים הוא בשילוב לראשון ושני (אני צריך טיפה "לשחק" עם הידית כדי שההילוך יכנס) זה קורה גם בהתחלת נסיעה וגם כאשר אני מאיט ומוריד הילוך

 

שאר ההילוכים הם בעצם בסדר ....

פורסם

אכן כן.

כבר שנה וחצי.

מתרגלים ועושים את זה נכון - עד שכמעט ולא מרגישים (גם אצלי זה 2003).

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

לי יש מנוע וגיר אחר אבל היתה את אותה הבעיה. הבעיה תוקנה לחלוטין ולא היתה בגיר אלא בתושבת מנוע תחתונה שהיתה קרועה. לאחר ההחלפה הכל תקין והחלפות חלקות.

 

אולי שווה בדיקה.

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

" איזה יופי " :oops:

חשבתי שרק אני סובל מהעברת הילוכים קשה !

 

אופר , יש לי 2 שאלות :

1. האם עשיתה את התיקונים במוסך מורשה ?

2. האם הבעיות שציינתה מקודם , היו גם לפני שהכנסת את הרכב למוסך ?

 

נ.ב - החלפת שמן גיר הכן יכולה לשפר את המצב , ממליץ על שמן סינטטי

פורסם
גם לי יש 206 ידינית ואין לי את הבעיות האלה..

התמזל מזלך...

אבל אין זה אומר שזה לא נפוץ ;)

דיברתי עם הרבה אנשים וכולם מכירים את זה - כולל מוסכים מורשים.

 

זאב, תוכל לפרט יותר על הבעיה שהיתה לך והפתרון?

האם החלפה לקוויק שיפט תעלים לי את הבעיה?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
" איזה יופי " :oops:

חשבתי שרק אני סובל מהעברת הילוכים קשה !

 

אופר , יש לי 2 שאלות :

1. האם עשיתה את התיקונים במוסך מורשה ?

2. האם הבעיות שציינתה מקודם , היו גם לפני שהכנסת את הרכב למוסך ?

 

נ.ב - החלפת שמן גיר הכן יכולה לשפר את המצב , ממליץ על שמן סינטטי

 

צרת רבים, הא..?

איך החלפת השמן שיפרה את המצב? לאיזה שמן החלפת?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

מצטרף לשאלה,

מה עוד יכול לתרום להעברה חלקה?

אגב,

תושבת מנוע תחתונה קרועה אצלי וטרם החלפתי

וואלה קלעת בומבה!8)

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

התיקונים לא נעשו במוסך מורשה אבל כל החלפים מקוריים

הקלאץ הגבוה היה ככה לפני והייתי בטוח שהחלפה תסדר את הבעייה אבל זה לא עזר. לגבי ההילוכים: גם זה היה לפני.

 

דרך אגב, לגבי השמן - אתם חושבים ש RedLine MT90 מתאים לפיגו?

×
×
  • תוכן חדש...