Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התמזל מזלך...

זאב, תוכל לפרט יותר על הבעיה שהיתה לך והפתרון?

האם החלפה לקוויק שיפט תעלים לי את הבעיה?

 

שילוב לשני היה קשה והרגיש התנגדות בעיקר במנוע קר.

 

לדעתי (ואני לא מומחה ולא אוהב קוויק שיפט) החלפה לקוויק שיפט רק תחריף את הבעיה כי המנוף להפעלת המומנט על הגיר יקטן דרך קיצור הזרוע.

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם
לי יש מנוע וגיר אחר אבל היתה את אותה הבעיה. הבעיה תוקנה לחלוטין ולא היתה בגיר אלא בתושבת מנוע תחתונה שהיתה קרועה. לאחר ההחלפה הכל תקין והחלפות חלקות.

 

אולי שווה בדיקה.

כמה מסובכת הבדיקה?

כמה עלה התיקון?

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

תושבת מנוע תחתונה קרועה אתה יכול לראות אחרי שהרמת את האוטו והסתכלת על התושבת,

אם אתה לא בטוח אז קח מברג ופנס ותגע באיזור בחיפוש אחר קרעים.

זה חלק די קטן וקל לזהות אותו, כמו חתיכת גומי.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם
צרת רבים, הא..?

איך החלפת השמן שיפרה את המצב? לאיזה שמן החלפת?

 

אני לא יכול לומר שישנו שיפור כל כך משמעותי , אבל אני מרגיש שהעברה עצמה יותר רכה !

שמן ששמתי - של חברת אג'יפ 75-90 סינטטי !

 

נ.ב - לגבי תושבת מנוע אני לא כל כך בטוח אבל העניין בהחלט שווה בדיקה !

פורסם

היי ,

 

הלכתי למוסך כדי לבדוק את הרכב וגם לי מצאו שהתושבת התחתונה קרועה ...

 

החליפו לי אותה (נזק של 467 שח) ועכשיו המצב בהרבה יותר טוב (הגיר עדיין טיפטיפה קשה אבל אין מה להשוות למה שהיה קודם

פורסם

המכונאי שלי הציע להחליף רק כאשר תהיה תחושה בלתי נסבלת, בגלל שלהחליף תושבת מנוע תחתונה ב206 זה קצת עבודה (מוסך של המשפחה). אבל חשבתי להחליף החודש.

אגב, איפה החלפת?

"I teach the fools some basic rules"

×
×
  • תוכן חדש...