Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי ויכוח קטן עם חבר רציתי לקבל מאנשים בעלי ניסיון וידע בנושא.

והנושא הוא ככה רכב שעשה ראש מנוע, העם זה מחזיק לכל החיים או שצריך לעשות לאחר זמן מסוים שוב ???????

והעם רכב שעבר כזה טיפול מצבו לעומת רכב שלא עבר את זה שונה?

ומה מצב המנוע לאחר טיפול כזה כמו חדש ???????

השמח לקבל את תשובתכם בתודה

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם
רכב שעשה ראש מנוע, העם זה מחזיק לכל החיים או שצריך לעשות לאחר זמן מסוים שוב ???????

בוודאי שזה לא לכל החיים. מדובר במערכת מכנית שיש לה בלאי עם הזמן.

והעם רכב שעבר כזה טיפול מצבו לעומת רכב שלא עבר את זה שונה?

כן, רכב שעבר שיפוץ ראש יעבוד טוב יותר מלפני השיפוץ. זה לא תהליך שעושים סתם. ולעומת רכב זהה בעל אותו מספר ק"מ (גבוה) הרכב יעבוד טוב יותר. בראש לא משופץ יש נזילות שמן דרך גומיות שסתומים, יש שימסים לא מכוונים ובכלל היעילות פוחתת עם הזמן, ושיפוץ ראש עוזר להחזיר אותה.

ומה מצב המנוע לאחר טיפול כזה כמו חדש ???????

לא. המנוע לא כמו חדש אחרי שיפוץ ראש.

המנוע כמעט כמו חדש אחרי אוברול מלא. וגם אז הוא עדיין עם מערכות היקפיות (חשמל, דלק, פליטה וכו') "עייפות".

 

אחרי שיפוץ ראש המנוע הוא כמו מנוע עם ראש חדש. זה גם משהו.

פורסם

שלום

ורציתי לשאול עוד משהו

בערך כל כמה קילומטר עושים שיפוץ בראש מנוע לאחר שהרכב עבר שיפוץ בפעם הראשונה?

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם
יש שימסים לא מכוונים

 

לא בכל מנוע יש שימסים לכיוון השסתומים, תודה לאל :roll:

החזרת אותי כמה שנים טובות אחורה לסוזוקי שלי לרגע האימה שגיליתי שאין לי את השימס המתאים ומחר נוסעים לעבודה באוטובוס :?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...