Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסנן אדי שמן - PCV


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

pcv valve-positive cranckcase ventilation

החלק שתארת בראשי תיבות הוא שסתום אשר הותקן ברכבים בד'כ בעלי תקן זיהום אויר אמריקאי הופיע במנועים משנות ה70 , המחובר למכסה השסתומים ואליו מחובר צינור ואקום אשר פותח את השסתום , ומחבר את בית גל הארכובה לסעפת היניקה בתנאי דרך מסוימים כגון שיוט ,תאוטה,וסרק

יגאל

פורסם

מערכת ה PCV היא מערכת נשם מודרנית,סגורה שמותקנת בכל כלי הרכב כיום. אך את שסתום ה-PCV ניתן למצוא רק בחלק, לרוב באמריקאיות ויפניות.

פורסם
מערכת ה PCV היא מערכת נשם מודרנית,סגורה שמותקנת בכל כלי הרכב כיום. אך את שסתום ה-PCV ניתן למצוא רק בחלק, לרוב באמריקאיות ויפניות.

קראתי קצת על המסנן הזה, אבל אני עדיין לא הבנתי האם הוא קיים גם במערכות הזרקה?

 

ע"פ ספר הטיפולים לרכב(ניסן אלמרה 1.8 פרפקט) מצויין שצריך להחליף את המסנן PCV כל 60K ק"מ. עיינתי בקבלות של טיפול 60K ולא מצאתי שהחליפו את החלק הזה.

 

אני יודע שכל דבר מצויין בקבלה(אפילו חבק פלסטיק ב20 אגורות), אז אני חושש ש..

 

1. המוסך התרשל ולא החליף כמתבקש.

2. ספר הטיפולים לא מתאים 100% לרכב ומסנן זה לא קיים באלמרה, או שקיים אבל אין צורך להחליף בכלל או להחליף בתקופה מאוחרת יותר.

 

אציין גם, שנסיתי לברר עם המוסך המורשה, אבל גם לאחר חצי יום ו4 טלפונים לא קבלתי תשובה.

פורסם

נעזרתי גם בפורומים ומצאתי תרשים של המערכת למי שמעוניין.

 

בכל מקרה, כן חשוב להחליף את השסתום כל 60K ק"מ.

untitled.JPG

פורסם
נעזרתי גם בפורומים ומצאתי תרשים של המערכת למי שמעוניין.

 

בכל מקרה, כן חשוב להחליף את השסתום כל 60K ק"מ.

 

יש דרך לראות בעין אם הוא דורש החלפה או לא?

השסתום חייב בהחלפה לאחר כמה ק"מ או שהוא רב פעמי ורק צריך ניקויי טוב באיזה חומר/תמיסה ?

כמה בערך צריך לעלות שסתום pcv חדש לאמריקאית?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
יש דרך לראות בעין אם הוא דורש החלפה או לא?

השסתום חייב בהחלפה לאחר כמה ק"מ או שהוא רב פעמי ורק צריך ניקויי טוב באיזה חומר/תמיסה ?

כמה בערך צריך לעלות שסתום pcv חדש לאמריקאית?

הנה תמונה של השסתום pcv שנמצא אצלי ברכב בבקשה:com.entigo.acdelcocatalog.servlet.ProcessImageServlet?languagecd=EN&countrycd=US&user=InternetUser&mfgname=ACDELCO&prodlinecd=21&acpartnbr=CV774C

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
יש דרך לראות בעין אם הוא דורש החלפה או לא?

השסתום חייב בהחלפה לאחר כמה ק"מ או שהוא רב פעמי ורק צריך ניקויי טוב באיזה חומר/תמיסה ?

כמה בערך צריך לעלות שסתום pcv חדש לאמריקאית?

 

אני לא יודע האם ככה נהוג בכל הרכבים, אבל ע"פ ספר המכונאים של ניסן אלמרה נדרשת בדיקה כל טיפול(15K), והחלפה כל 60K. מצורף תצלום מדף הספר...

 

העלות היא פחות מ100 ש"ח להחלפה.

untitled.JPG

פורסם

מה לא ברור ? במוסך לא החליפו אותו כי "החליטו" שזה לא הכרחי. אתה רוצה לקרוא לזה רשלנות? בבקשה.

 

לפעמים בארץ זה לא מה שלא כתוב בקבלה, כי אם מה שכן כתוב !

רושמים שהחליפו פילטר כך וכך ולמעשה לא עשו כלום. זה כבר מעבר לרשלנות ואני עד לאין ספור מקרים כאלה במוסכים מורשים ומרכזיים.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אתה מבלבל בין שסתום למסנן, את השסתום אין מה להחליף, אבל את המסנן כן מחליפים זוהי ספוגית דקה שיושבת בבית פילטר האוויר ואכן מומלץ להחליף אותה בתדירות אפילו יותר גדולה ממה שהיצרן ממליץ.

הבעיה היא שכמעט ולא ניתן למצוא אותה בשוק התחליפיים אלה רק במחסן חלפים של ניסאן.

×
×
  • תוכן חדש...