Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה התגייסתי לצבא הגנה לישראל, כנהג, רק לאחרונה נכנסתי לסדיר בדרום. עכשיו אני נהג של אל'מ סגן מפקד בסיס, ויש לו אימפרזה חדשה 06'.

עכשיו לבעיה, כאשר אני לוחץ על דוושה הדלק עד סופה אז ההילוך לא יורד, ואני לא מבין את זה כי אצלי בבית יש סוזוקי באלנו וכאשר אני לוחץ עד סוף הדוושה אז ההילוך הנוכחי יורד, אך באימפרזה זה לא כך.

אשמח אם תסבירו לי איך מורידים הילוכים באימפרזה הזאת.

 

תודה.

תמיר.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבר התחלנו להשתולל?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
כבר התחלנו להשתולל?

ממתי קיק זה השתוללות?.... כשיוצאים לעקיפה, מומלץ להוריד הילוך כדי להעלות הספק ומומנט, כדי לסיים את העקיפה במהירות. בעליות, לפעמים הרכב "שוכח" להוריד הילוך ולכן קיק יסייע בהורדת הילוך (או שינוי ידני של הבורר) וכו' וכו'...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
ממתי קיק זה השתוללות?.... כשיוצאים לעקיפה, מומלץ להוריד הילוך כדי להעלות הספק ומומנט, כדי לסיים את העקיפה במהירות. בעליות, לפעמים הרכב "שוכח" להוריד הילוך ולכן קיק יסייע בהורדת הילוך (או שינוי ידני של הבורר) וכו' וכו'...

 

ליאור.

אם זה בשביל לבצע עקיפה בטוחה, פשוט תכנן את הנסיעה בצורה טובה יותר;

הרפה מדוושת הדלק מעט, תן לרכב לאבד מהירות, ואז כשהמהירות תרד תיבת ההילוכים תתן לך לבצע "קיקדאון".

"מוטב לנו למות על רגלינו, מאשר לחיות על ברכינו"

פרנקלין .ד. רוזוולט

פורסם

מקסימום מקסימום תוריד הילוך עם ידית ההילוכים אני גם עושה את זה לפעמים כשאהגיר לא רוצה להוריד הילוך בלחיצה חזקה וזה קורה הרבה בטויוטה קורולה .

ים long time no

פורסם

"קיק דאון" צריך לבצע כשצריך וכמו שצריך.

אין רכב מודרני שאין בו אפשרות של קיק דאון.

 

ה"קיק" צריך להיות חזקה. לא לתת פול גז לאט לאט. יש לעזוב את הגז (לא חובה את כולו, אפשר להשאיר קצת), ואז בבת אחת לתת את הקיק. רק ככה יהיה אפשר להרגיש את הכוח של הורדת ההילוך בצורה החזקה ביותר...

 

הורדת הילוך בידית ההילוכים לא כ"כ נפוצה בעקיפה. משתמשים בזה בעיקר בעליות חדות שדורשות מהאוטו כוח. קיק דאון = גם כוח וגם מהירות, להבדיל מהורדת הילוך, שנותנת כוח לאוטו, ומהירות- רק לאחר ניצול הכוח (מורגש בעליות, בד"כ).

Xbox12341

פורסם

xbox12341, מה ההבדל בין קיקדאון לבין הורדת הילוך?

:roll:

ולא תמיד יש טעם לעזוב את הדוושה, כי מה שיקרה פשוט שהתיבה תעלה הילוך (או 2) וכשתלחץ עד הסוף, תגיע לבדיוק אותו הילוך. סתם מעבר מיותר בין ההילוכים.

פורסם

כמה ערימת שטויות אפשר לרכז בשרשור אחד....

 

בחיי...

 

שמישהו עם סבלנות יענה לילדים ובאותה הזדמנות ימחוק את ההודעה של זה שמעלי...

 

"בגיר רגיל...."

 

בא לי באמת לתת לו קיק....

:wink: (לא באמת...)

אלון

פורסם

יש קיק דאון בגיר ידני פשוט שהנהג מבצע אותו ולא מחשב הגיר : קלאץ'>הילוך אחד או שניים למטה תלוי בסל"ד ובגיר > פול גז > שחרור קלאץ' :-) יותר פשוט מזה אין !

ים long time no

פורסם

מדהים.

השרשור אם הכי הרבה שטויות ששרד הכי הרבה זמן בלי להינעל.

ובקצרה - קיק דאון = אילוץ הגיר להוריד הילוך.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."


×
×
  • תוכן חדש...