Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא צריך לבעוט שום דבר.

ברגע שהגיר מזהה שהדוושה לחוצה עד הסוף והסל"ד נמוך - הוא יוריד הילוך, בד"כ אם לוחצים עד הסוף, אפילו 2.

 

נ.ב.

לא חובה ללחוץ את הדדושה לרצפה בשביל שהגיר ירד הילוך, מספק שהרכב ירגיש "שאין לו את הסל"ד" בשביל להאיץ כמו שאתה מבקש ממנו והוא יוריד הילוך. בטח ובטח שלא צריך לשחרר ולבעוט את הדוושה לרצפה.

אתה רוצה להאיץ? תלחץ גז, אם הרכב ירגיש מחסור בכח הוא יוריד הילוך, אחרת אולי יש חיישן לא תקין בגיר או משהו.

 

לזה ששאל על קיק דאון בגיר ידני:

אתה אמיתי?!?!@

אתה יודע מה זה קיק דאון שאתה שואל?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

דרך אגב.

 

יש הרבה מכוניות שיש להם כפתור מתחת לדוושה, שהוא נלחץ כאשר הדוושה למטה. אולי הכפתור מקולקל?

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
יש קיק דאון בגיר ידני פשוט שהנהג מבצע אותו ולא מחשב הגיר : קלאץ'>הילוך אחד או שניים למטה תלוי בסל"ד ובגיר > פול גז > שחרור קלאץ' :-) יותר פשוט מזה אין !

זה לא בדיוק קיק דאון.

זה דאון, בלי קיק.

 

קיק פרושו בעיטה = לתת פול גז חזק. לבעוט כדי להוריד הילוך. בידני זה רק להוריד הילוך ואז נותנים גז..ד"א, לא חובה לבעוט..

Xbox12341

פורסם
זה לא בדיוק קיק דאון.

זה דאון, בלי קיק.

 

קיק פרושו בעיטה = לתת פול גז חזק. לבעוט כדי להוריד הילוך. בידני זה רק להוריד הילוך ואז נותנים גז..ד"א, לא חובה לבעוט..

אתה יכול לבעוט במשהו תוך כדי שאתה מוריד הילוך ואז יהיה לך גם קיק וגם דאון :wink: עליי !

ים long time no

פורסם

שטיח פרטץ' שמפריע לדוושה להגיע עד לקצה מהלכה הוא סיבה שכיחה לקיקדאון שלא עובד.

 

תוציא את השטיח ותבדוק אם יש שינוי.

פורסם

הכפתור שנימצא מתחת לדוושת הגז, עדיין לא הבנתי מה הוא עושה.

ניסיתי ללחוץ עליו באמצע נסיעה ולא קרה דבר. אולי צריך שילוב של לחיצה עליו + לחיצה עד הסוף של הדוושה? או שהכפתור הזה בכלל לא עושה כלום?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
הכפתור שנימצא מתחת לדוושת הגז, עדיין לא הבנתי מה הוא עושה.

ניסיתי ללחוץ עליו באמצע נסיעה ולא קרה דבר. אולי צריך שילוב של לחיצה עליו + לחיצה עד הסוף של הדוושה? או שהכפתור הזה בכלל לא עושה כלום?

צריך ללחוץ הדוושה עד הסוף - עד שהיא לוחצת על הכפתור, כדי לקבל קיקדאון.
פורסם

חברה אולי מספיק עם השטויות ועם הקיקים

 

לחיצה מהירה / חיישנים אמורים לזהות את רצונותיך

 

לא עובד ? תנסה לראות על אימפרזה זהה אם כן אם גם שם לא עובד סימן שהבעיה נעוצה בך :oops:

טוב שם טוב משמן טוב


×
×
  • תוכן חדש...