Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים על מיצובישי גאלנט משנות 90 עד 93 מנוע 2000

מבחינת אמינות,עלות החלקים ,צריכת דלק,נוחות נסיעה.

התקציב שלי הוא 15 אלף ש"ח(זה לא כולל ביטוח וישור קוו)

כמה כוח סוס יש למנוע שלה?

 

בתודה מראש דניאל

פורסם

טנק כבד וזללן.

 

צריכת דלק לא מרשימה, די איטית, ולא ממש זולה לאחזקה.

בתקציב שלך הייתי הולך על רכב ידני וקטן משנתון יותר מתקדם.

 

אם תפרט דרישות יהיה קל יותר לעזור לך.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
טנק כבד וזללן.

 

צריכת דלק לא מרשימה, די איטית, ולא ממש זולה לאחזקה.

בתקציב שלך הייתי הולך על רכב ידני וקטן משנתון יותר מתקדם.

 

אם תפרט דרישות יהיה קל יותר לעזור לך.

תודה על התגובה!

הייתי רוצה שיהיה לי רכב מרווח קצת ארוך וקצת רחב משו אלגנטי אבל מצד שני שלא יזלול הרבה דלק עד 1-10 לא יותר מזה ויהיה אמין (אין לי כסף מיותר על מוסכים )ואם כבר הוא נכנס לשם אז שהחלקים יהיו זולים.

הייתי מעדיף גיר רגיל

פורסם

קח סובארו לגאסי 1.8 ידנית.

 

לא חסר כח,אלגנטיות,ותא נוסעים נוח ומרווח.

רק השוק שלה חלש.אבל רכב מעולה.

לא ראיתי איתו מוסכים פרט לטיפול 10,000.אחלה אוטו שבעולם.

 

אה-וצריכת הדלק,ברכב בריא היא לא תאכל יותר מ 1-10.

פורסם

האוטו כבד מאוד על הכביש כמו שאמר קודמי לא זללן כל כך עושה כ 1 ל10 משולב לא זולה כלל לאחזקה ביצועים לא מרשימים בכלל לדגמי ה2.0 ה2.4 הרבה יותר מוצלחות בקיצור ולעניין יש הרבה טובות ממנה.

MX-5 NC

פורסם
האוטו כבד מאוד על הכביש כמו שאמר קודמי לא זללן כל כך עושה כ 1 ל10 משולב לא זולה כלל לאחזקה ביצועים לא מרשימים בכלל לדגמי ה2.0 ה2.4 הרבה יותר מוצלחות בקיצור ולעניין יש הרבה טובות ממנה.
תמליץ לי בבקשה על רכב טוב ומשתלם מהסוג שאני מחפש .

התקציב הוא 15-17 אלף ש"ח

 

בתודה מראש

פורסם
קח סובארו לגאסי 1.8 ידנית.

 

לא חסר כח,אלגנטיות,ותא נוסעים נוח ומרווח.

רק השוק שלה חלש.אבל רכב מעולה.

לא ראיתי איתו מוסכים פרט לטיפול 10,000.אחלה אוטו שבעולם.

 

אה-וצריכת הדלק,ברכב בריא היא לא תאכל יותר מ 1-10.

בכמה כסף אפשר להסיג אותה?

פורסם

לגיסי היתה גלנט שנת 91 :

 

א. הוא היה מרוצה מהרכב, מפנק וכו'.

ב. הוא לא הצליח למכור ללא קשר לכמות הפרסום והורדת מחיר.

ג. בסוף לא העביר טסט ואחרי שנה (לפני חודש) מכר לפרוק ב 1,000 ש"ח...

 

בקיצור, תחשוב פעמיים לגבי הגלנט, יכול להיות שתהנה ממנה אבל שאתה תהיה היד האחרונה (כלומר אם אתה מתכוון לנסוע שנתיים תהיה לך עלות של 7,500 ש"ח לשנה ירידת ערך)

פורסם
לגיסי היתה גלנט שנת 91 :

 

א. הוא היה מרוצה מהרכב, מפנק וכו'.

ב. הוא לא הצליח למכור ללא קשר לכמות הפרסום והורדת מחיר.

ג. בסוף לא העביר טסט ואחרי שנה (לפני חודש) מכר לפרוק ב 1,000 ש"ח...

 

בקיצור, תחשוב פעמיים לגבי הגלנט, יכול להיות שתהנה ממנה אבל שאתה תהיה היד האחרונה (כלומר אם אתה מתכוון לנסוע שנתיים תהיה לך עלות של 7,500 ש"ח לשנה ירידת ערך)

תודה על התגובה!

 

ומה קורה עם יונדאי סונטה שנת 94-95 מנוע 2000

אוטו טוב ?

אמין?

החזקה זולה?

וצריכת דלק?

 

תודה מראש

פורסם

צריכת הדלק בכל רכב בשנתונים שאתה מדבר עליהם תהיה תלויה הרבה יותר באופן הטיפול לו הוא זכה, ולא בנתוני היצרן. חיסכון בדלק לא יושג בנפחים האלו.

 

כפי שכבר נאמר, אם אוטומט זה לא חובה, עדיף ללכת על ידני, ולא חסרים רכבים. אם אתה לא צריך רכב למשפחה, אלא לך בלבד, הייתי ממליץ לך על 306 - רכב יחסית מרווח, נוח, מהנה מאוד לנהיגה, ונותן די הרבה יחסית למחיר.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

בשנתונים אלו, צורת האחזקה של הרכב עד כו היא הקובעת את אמינותו ומאפייניו.

 

אתה יכול לקנות סקודה בשיבעה שקלים + עודף שתיסע טוב יותר מהגלאנט המדוברת (הכל תיאורטי)

 

אני הייתי הול על אסקורט או בראבה שאתה יכול למצוא ידניות וב16-17 משנתון מתקדם הרבה יותר.

 

הן גם יהיו חסכוניות זריזות ואמינות מהגלאנט הישנה (יותר בגלל העובדה שהן חדשות יותר).

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
בשנתונים אלו, צורת האחזקה של הרכב עד כו היא הקובעת את אמינותו ומאפייניו.

 

אתה יכול לקנות סקודה בשיבעה שקלים + עודף שתיסע טוב יותר מהגלאנט המדוברת (הכל תיאורטי)

 

אני הייתי הול על אסקורט או בראבה שאתה יכול למצוא ידניות וב16-17 משנתון מתקדם הרבה יותר.

 

הן גם יהיו חסכוניות זריזות ואמינות מהגלאנט הישנה (יותר בגלל העובדה שהן חדשות יותר).

אני אוהב רכבים גדולים רכים על הכביש.

לגבי בראבה זה "עגלה" כולל אסקורט מרגישים כל אבן על התחת .

אז תמליצו על רכבים גדולים

 

בתודה מראש

פורסם

מתקופה קצרה שעבדתי במוסך נוכחתי לגלות ש 626 מודל 92 הוא נפילה

אותו רכב ספציפי הגיע בתקופה לא ארוכה מספר רב של פעמים למוסך כשבכל פעם תקלה אחרת.

חוץ מזה מה ששמעתי בכלל השנתון הזה יצא לקוי.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

ודרך אגב גאלאנט זה אוטו מעולה אני מוכר רק ביגלל שאני זקוק לכסף אם לא היתי משאיר אותה

 

אותו מפואר ונוח

×
×
  • תוכן חדש...