Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,

 

אני יודע שהיו שרשורים דומים בעבר.

אבל לי יש שאלה לגבי דבק ספציפי (ראה תמונה).

שם הדבק הוא:

Loctite 222

אני יכול להשתמש בדבק הזה בשביל לתקן שריטות בפסים של המפשיר אדים?

לפי מה שהבתי הדבק הזה מוליך חשמל, אשמח אם תוכלו לעזור לי.

בתודה מראש.

יגאל.

DSC01346.JPG

DSC01348.JPG

פורסם

אני גר בקריות ולכן קצת קשה לי להגיע לת"א.

אני לא צריך להדביק חלקים רק טיפה אחת על שריטה בפסים של המפשיר אדים.

השאלה אם הדבק הזה מוליך זרם.

באחד מהשרשורים הקודמים בנושא, בתגובות רשום:"אני השתמשתי בלוקטייט רגיל וזה עובד אצלי מצוין".

השאלה אם הסוג הזה של לוקטייט גם יעבוד?

נ.ב

אני לא מתקוון לאכול אותו, רק למלא את השריטות!

פורסם

בדיוק עכשיו הייתי עסוק בלעשות את זה. :lol:

ומסתבר שזה לא מוליך:cry: .

למישהו יש רעיון איך אני יכול כן לתקן את השריטות האלו (הם ממש דקות!)?

פורסם
בדיוק עכשיו הייתי עסוק בלעשות את זה. :lol:

ומסתבר שזה לא מוליך:cry: .

למישהו יש רעיון איך אני יכול כן לתקן את השריטות האלו (הם ממש דקות!)?

מלחם עדין, קצת בדיל והרבה רגש...

פורסם
מלחם עדין, קצת בדיל והרבה רגש...

מישהו ניסה את זה כבר? אני מפחד להיות הראשון!

ואולי אפשר לעשות טיפה של בדיל לא על הזכוכית ואחרי זה להדביק אותה אם דבק 3 שניות?

פורסם
מישהו ניסה את זה כבר? אני מפחד להיות הראשון!

ואולי אפשר לעשות טיפה של בדיל לא על הזכוכית ואחרי זה להדביק אותה אם דבק 3 שניות?

לא תהיה כל הולכה במידה ותדביק את הבדיל!

אין מה לפחד, מקסימום זה יצא פחות יפה, אבל שוב תמיד תוכל לתקן את הבדיל...

פורסם

תגיד את מתייחס לתשובות שאתה מקבל ?

כתבתי לך כבר אתמול שהנוזל 222 זה לא דבק !!! ולא מתאים למשימה.

אל תנסה להלחים אתה תגרום לנזק בלבד, תנסה אצל זגג רכב ייתכן שיש לו דבק מיוחד לתיקון המוליכים.

איזה כייף לי :)

פורסם
תגיד את מתייחס לתשובות שאתה מקבל ?

כתבתי לך כבר אתמול שהנוזל 222 זה לא דבק !!! ולא מתאים למשימה.

אל תנסה להלחים אתה תגרום לנזק בלבד, תנסה אצל זגג רכב ייתכן שיש לו דבק מיוחד לתיקון המוליכים.

וויתרתי על הרעיון של ה222.

ואני גם לא מתכנן להלחים כלום על החלון שלי :lol: .

פורסם

ככה מתקנים מוליכים של מפשיר אדים.

 

1. מנקים עם בנזין לבן את איזור ההדבקה וממתינים לייבוש

2. מתחת ומעל החיווט תדביק סלוטייפ באיזור התיקון בכדי למנוע נזילה של הדבק על החלון.

3. מרח את הדבק שקנית על איזור הנתק.

4. המתן 24 שעות לייבוש הדבק ורק לאחר מכן תסיר את הסלוטייפ והפעל את מפשיר האדים לבדיקה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...