Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממש לא מבין את הבלאגן הזה שאתה נכנס אליו.

 

נתנו לך שם וטלפון של בית העסק שמחזיק את המוצר היעודי.

תרים לו טלפון, שלם בויזה את מחיר החלק פלוס משלוח בדואר (כמה כבר יעלה משלוח לשפורפרת קטנה, 10 ש"ח) ותוך יומיים יש לך את החומר.

לחילופין, אתה יכול להתקשר אליו , להסביר לו שאתה מהצפון ולא מזדמן למרכז ואולי הוא מכיר בית עסק בחיפה שמחזיק את החומר.

לחילופין, אתה יכול לבקש ממנו את הטלפון של היבואן שמופיע על האריזה ולשאול את היבואן למי הוא מוכר את החומר באזור חיפה.

אבל אם אתה מעדיף בדיל ולוק-טייט, מי אני שאציע פתרונות פשוטים יותר...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם , ידוע לי שזאת הודעה ישנה , אך מעצם העובדה שהגעתי אליה עבור הנושא

- כנראה יגיעו גם אחרים.

צורת התשובה של קודמי - לא מכובדת בלשון המעטה.

התבקשה עזרה מאדם שאמר אני לא מבין איך לעשות ומה המוצר הנכון.

במקום לענות את התשובה הבאה , לא לענות או להדיג "לא יודע" רשימה של בדיחות והפנייה בכח לחנות,

נחשף לרשימה של בדיחות מיותרות וחוסר סובלנות.

 

יש אכן מוצר של LOCTITE לתיקון של מעגל החימום בשמשות.

שמו : LOCTITE Rear Windows DEFFOGER בתקווה שלא תהיה בעייה - רצ"ב תמונה.

 

 

מוצר עדכני יותר יהיה :

Loctite® Graphite-50™

Anti-Seize

Metal-Free

Electrically conductive, nonmetallic.

Temperature resistant up

to 900°F (482°C). Highly electrically

conductive in metal-to-metal joints

 

מקטלוג המוצרים שהורדתי מהיבואן.

 

תודה לכולם , בתקווה שיועיל לאדם הבא שיחפש.

moz-screenshot.png

LT21351_1000.jpg

×
×
  • תוכן חדש...