Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הרחוב שמעל קריית הממשלה ומתחת ללשכת הגיוס של חיפה, אני קניתי שם פלטות לתיבת הסאב שלי (אם למישהו יש כוח לחפש יש ת'רד מלא על הבנייה שלה) עלה לי בסביבות 100 שקל, הבן אדם שם חתך הכל לפי מידות עם סרגל והכל, רק אל תשכח לבקש שיחתוך את החור לפורט!! אני שכחתי ולקח לנו שעה בערך לעשות את זה בבית...

 

הבנייה כמובן בבית בעזרתו הנדיבה של KUZIA (חבר פה בפורום).

 

אלכס.

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם

ומה המידות של הסאב שלך?

שיתן לי סדר גודל, כי 100 שקל נשמע לי מעולה יחסית ל200 ול-150 שגל אמר.

אתה זוכר איפה המקום הספציפי של החנות בה קנית?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

סע לשם ותראה.

יש לך כ 8 נגריות (לפחות) על אותו רחוב קטן, רק תבחר את הזול מביניהם.

אני ותומר בחרנו את השני מלמעלה אם אני לא טועה - הוא היה הכי זול.

פורסם

ואחד היחידים שהחזיק פלטות MDF גדולות בעובי שרצינו ,

והיחיד שכבר עבד בשעה המטורפת בבוקר שבאנו (שמונה בערך) :shock:

אבל הוא הייה נחמד ומקצועי וגם כשחזרתי אליו לליטוש נוסף של שתי הפלטות הצידיות הוא הייה מסביר פנים ועזר ללא שאלות או תוספת תשלום..

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

מידות התיבה לסאב עד כמה שזכור לי (הבנייה התבצעה לפני כשנה..) היו שש פלטות 45*45, 19 מ"מ MDF. הכל נחתך לפי המידות המבוקשות עד למ"מ כולל החור באחת הפלטות לסאב עצמו :smile:

 

הנגריית נראה לי נקראה ס.ל.ע. או משהו כזה, קיצר שלט גדול ועליו כתוב ראשי תיבות של סיבית, לבידים ועץ או משהו כזה, זה לא קשה לפספס אתה תבין כשתגיע לשם.

 

אלכס.

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם

לא נראה לי משנה איפה אתה ממקם את הסאב כי הנפח של התיבה וסוג העץ שממנו נבנתה התיבה הם שקובעים.

 

אלכס.

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

×
×
  • תוכן חדש...