Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומי יבטיח לך ששפריץ של החומר לא יתיז על החלק? אגב , אצלי זה היה ניקוי כללי , כי פירקתי מצערת.

 

ועוד דבר - כבר היינו בדו-שיח הזה לא פעם. אתה יוצא מנק' הנחה שמי שעומד מולך יודע מה הוא עושה.

אני מעדיף לצאת מנק' ההנחה שמי שיושב מאחרי המקלדת הוא אהבל גמור , שלא מבין מחייו. אם אני רואה שיש לו הבנה , אפשר להמשיך הלאה.

 

סתם אנקדוטה - אתמול הקפצתי את הילדים לבית הספר. בכיכר בכניסה לרחבת בית הספר עומדת אשה, עם רנו 19 שמעלה אדי רתיחת מים. מדברת בטלפון ונשארת עומדת על מקומה באמצע הכיכר , בשעה 7:55 (כל ההסעות וההורים מגיעים באותו זמן. פקק ענק ובלגן).

הרכב כבוי.

"טוב בואי נזיז את האוטו" "אבל לא יהיה עוד נזק?" "איזה נזק ? הרכב כבוי!"

"שימי ניוטרל בבקשה" שמה. "הנדברקס!" הורידה.

הזזתי אותה אל מחוץ לכיכר.

"אל תסעי , הרכב רתח , חבל על המנוע".

הלכתי (עבודה וכאלה).

"בוא רגע , בוא רגע !"

חזרתי.

"איך אני אסגור את האוטו ? "

"תפתחי סוויץ' בלי להניע ותסגרי חלונות !"

 

אתה מבין , יש לא מעט אנשים שאין להם שמץ של מושג כיצד עובדת מכונה או מכונית.

מכיוון שאתה במדיה שלא מאפשרת לך לראות או לשמוע מה הצד שמולך עושה - אתה צריך להיזהר עם הטיפים שאתה נותן לצד השני , כי הוא עלול לעשות דברים שטותיים שיגרמו לך לחבוט את הפדחת בקיר, אבל לו ייראו טבעיים לחלוטין.

לפיכך אני תמיד מעדיף להיות על ה-SAFE SIDE, ורק אם אני משוכנע שהצד השני מתכוון לאותם דברים שאני,אתן לו את העצה.

פורסם

תודה על הזהירות, באמת עדיף ככה.

 

אני החלטתי שאני מעדיף להוריד את המצערת מהמקום ורק לאחר מכן לנקות אותה. כי אני לא רוצה שכול הלכלוך שירד ילך למנוע.

 

מה שאני מנסה להבין זה האם באוטו שלי החיישנים שיושבים על מצערת הם אטומים למים? או עדיף להוריד אותם (אם אפשר). ואם זה לא מסוכן מדי לגעת בחיישנים (אני יחסית חדש בלעשות טיפולים לבד באוטו, אבל אני יהיה זהיר).

 

פורסם

תפרק את החיישנים שחלילה הם לא יירטבו.

ובאמת אם אתה פעם ראשונה עושה ניקוי כזה עדיף שתילך על משהו קטן, לפרק מיצערת אתה יכול להסתבך.

קח לתשומת ליבך.

פורסם
לא צריך. תן לו מטריה.
:cry:

התכוונתי לכסות את החלק של החיישן שנכנס לתוך המצערת, שלא יכנס לתוכו נוזל הניקוי.

מבחוץ אני לא מפחד שהפלסטיק של החיישן יהיה חשוף אני שפוט יזהר לא להתקרב לשם.

×
×
  • תוכן חדש...