Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מעונין לקבל המלצות על מערכת טובה בסכומים הנ"ל(יותר לכיוון ה-3K)

 

העדפות:הפרדת צלילים ודיוק, מאד חשוב הדיוק בצליל.

כמו כן כוונתי השתמש אך ורק בנגן MP3 ולא בדיסקים למיניהם.

 

את האקולייזרים אני מסדר(ע"מ שתתקבל תמונת העדפה) בצורה "קערה" כאשר הצלילים הגבוהים ביותר עד הסוף הפחות גבוהים טיפה פחות המידים לכיוון ה-"0" הבאסים שוב עולים אך לא עד הסוף.

 

עוצמות לא מטורפות

 

סאונד איכותי' באסים מורגשים אך לא דופקים.

צלילים גבוהים נקיים וחדים

מיד ריינג' נקי ולא מעוות

אם סאב שלא יתפוס הרבה מקום בתא המיטען.

 

אין לי מושג בסטריאו לרכב לכן אני פתוח לכל מיני הצעות ורעיונות

הרכב שניקנה לאחרונה מיצובישי לנסר GLX שנת 91(אם המידע הזה חשוב)

 

תודה מראש לכל העונים

 

ניצן

פורסם

ניצן,

 

תקרא ותבצע חיפוש בפורום. יש המון שירשורים בנושא הנ"ל.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
ניצן,

 

תקרא ותבצע חיפוש בפורום. יש המון שירשורים בנושא הנ"ל.

 

 

שלו.

שכחתי לציין שעברתי כמעט על כל הפורום

מבקש המלצות מאנשים שמבינים בתחום קצת יותר ממני

 

ניצן

פורסם

הייתי במחסני חשמל היום לקבל המלצות

 

אינני מעונין להתפרע עם עוצמות מטורפות אך חשוב לי איכות סאונד טובה והפרדה.

 

מעדיף מערכת ללא סאב שיתפוס לי מקום בתא המטען

כמו כן מעונין להשתמש כמקור שמע אך ורק בנגן MP3 ולא בדיסקים

 

המליצו לי לקחת רדידיסק BOSS (לא זוכר דגם) עם חיבור USB

 

כמו כן המליצו על רמקולים אחוריים פיוניר 3WAY 6*9 350

ועל רמקולים קידמיים של?? לא זוכר חברה 4.4 אינץ' ?

 

ללא מגבר(בנתיים...)

 

איך נשמע לכם?

 

אגב הבחור שם(שאחראי על כל נושא הסטריאו) אמר שאני אוהב "צליל אמריקאי"(תצורת V באקולייזר) כיוון שרכשתי משם זוג רמקולים לסטריאו ביתי של סרווין ווגה(הגדולים עם וופר של 12 אינץ' דגם 712-כך שאין צורך בסאב).

 

כמו כן הוא אמר שבתצורת מערכת כזו לא כדאי להשתמש בקומפוננט מקדימה אלא ברמקולים רגילים 4 או 4.4 אינץ'.

 

הרכב הוא לנסר 91 ומקדימה יש מקום יעודי ל-4 אינץ' על הדשבורד.

 

אשמח לקבל את חוות דעת מומחי הפורום

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...