Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיברתי רדיו דיסק חדש 770MP לרכב, וחיברתי גם 2 RCA למגבר Z4100 מאק, ו-2 חוטים לרמקולים אחוריים כאשר הרכב לא מונע שומעים מעולה כאשר הוא מונע שומעים זימזום מוזר ברמקולים הקידמיים וכאשר לוחצים על הגז הזימזום גובר "כאילו" הוא מחובר לגז... לא מצאתי את הבעיה אנא עיזרו לי! כאשר אני מנתק את הRCA של הסאב אני שומע מצויין ברמקולים הקידמיים הציפצוף הוא רק בהם.

מה יכולה להיות הבעיה?!?!?!?! לפני זה שמעו מעולה ורק אחרי שהעברתי את הRCA דרך הפאנלים של הרכב זה קרה, ניתקתי הכל ואין שינוי לא פצעתי שום חוט ולא פגעתי בכלום...

מה לעשות!?!

 

עוד בעיה יש לי אנטנה חשמלית שאמורה להעלות ולרדת כאשר עוברים מצבים ברדיו דיסק בין סידי לרדיו אבל היא לא זזה לפני שהחלפתי רדיו דיסק היא עלתה וירדה ועכשיו לא זזה? איזו חוט שחכתי?? האנטנה מחוברת לפאנל.

תודה רבה!!

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם

תעשה חיפוש בפורום,דובר רבות על כך,תנסה לחפש על המילים רעש אלטרנטור.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
תעשה חיפוש בפורום,דובר רבות על כך,תנסה לחפש על המילים רעש אלטרנטור.

בדקתי, שום דבר,

אני לא צריך להחליף RCA ולא לשים שום פיוז, לפני רגע זה עבר יפה מאוד, רק אחרי שהעברתי את הRCA והחוטים של הרמקולים מתחת לפאנלים זה התחיל!!! יש איזה חוט ברדיודיסק שאם הוא נוגע במשהו הוא גורם לרעש הזה?

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם
תעשה חיפוש בפורום,דובר רבות על כך,תנסה לחפש על המילים רעש אלטרנטור.
יש לציין שקבל המתח של המגבר עובר עם הRCA

יש קשר??? זה גורם לרעש של האלטרנטור או הגז ברכב להשמע ברמקולים בכזאת עוצמה גבוהה?

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם

בטח שיש קשר,תנסה להעביר את כבל המתח בצד השני כלומר לא יחד עם ה RCA ותראה אם הבעיה נפתרת.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

בהחלט כן, זו סיבה ראשונה לתופעה הלא נעימה הזאת.

 

כבל ה+ מהמצבר למגבר בצד אחד של הרכב, RCA וכבלים של הרמקולים בצד השני.

בברכה.

פורסם
בטח שיש קשר,תנסה להעביר את כבל המתח בצד השני כלומר לא יחד עם ה RCA ותראה אם הבעיה נפתרת.

אוקי יש שם גם קבלים של רמקולים אחוריים ביחד עם כל הסיפור שהעברתי עם הRCA גם הם אסור שיהיו עם הקבל מתח של המגבר למרות שהם לא מחוברים אליו?

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם
בהחלט כן, זו סיבה ראשונה לתופעה הלא נעימה הזאת.

 

כבל ה+ מהמצבר למגבר בצד אחד של הרכב, RCA וכבלים של הרמקולים בצד השני.

בברכה.

 

יווווווווו איזו טעות של צעירים!!! :)

 

אבל ככה לומדים לא?

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם

נתקע לך המקש "ו" במקלדת,נקה את המקלדת(קרא את כללי הפורום כך בטוח תלמד :wink: ).

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
נתקע לך המקש "ו" במקלדת,נקה את המקלדת(קרא את כללי הפורום כך בטוח תלמד :wink: ).

זאת הייתה נון סופית פשוט במקלדת היא קצת מחוקה אז יצא לי כמו "ו" !! ומה זה פורום לעזעזל?

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם
פורום זה כמו פורם,אם תשים לב באנגלית כותבים FORUM ולא FORM.

אהה כן הייתי פעם בפורום!! זה בבאר שבע לא?

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

×
×
  • תוכן חדש...