Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהתאם לסוגי המוזיקה שרשמת...ממליץ בחום על XTANT.

 

דבר איתי בפרטי להשמעה.

 

אני אשמח.

 

 

 

 

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם
xtant תואם לדוטק של מורל לפי מה שהבנתי מכל אחד שיש לו מושג בסאונד

אם כך אני לא רוצה לומר לך לאן הוא יכול לדחוף את ה"מושג" שלו בסאונד.

דובר על הנושא רבות.

לא נפתח את זה שוב.

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אתה יכול לשמוע אצלי....ממממ...תנחש....

פוקל :)

 

חוץ מזה אני מאד אוהב את MB Quart.

אם הייתי נכנס פעם ראשונה לפורום הייתי חושב שהוא של עובדי מורל :)

חברה, יש עוד חברות בשוק.

לגבי הרמקולים של Xtant, הם אכן יוצרו ע"י מורל אבל למורל אין דגם זהה.

מה שאומר שהצליל דומה ואין לך מה לבדוק, חוץ מזה שאני לא חושב שמייצרים אותם כבר.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

חבל לטחון סתם מים

 

ניבו

צא ותאזין לסטים שונים

תראה מה מסתדר לך עם האוזניים ולפי זה תבחר.

הרבה אנשים פה יודעים על מה הם מדברים - בזה אין ספק.

אבל בכל מה שנוגע לאוזניים שלך ולטעם שלך - רק אתה יודע

 

בהצלחה

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

ממליץ לנסות סטים של בוסטון (כבעלים היחיד בפורום של סט שלהם).

ייקלעו לדעתי לטעם שלך די טוב.

 

הדעות לגבי אקסטנט חלוקות - אני אישית - מאוד, מאוד, מאוד אוהב.

פורסם
ממליץ לנסות סטים של בוסטון (כבעלים היחיד בפורום של סט שלהם).

ייקלעו לדעתי לטעם שלך די טוב.

 

הדעות לגבי אקסטנט חלוקות - אני אישית - מאוד, מאוד, מאוד אוהב.

איפה מחזיקים בוסטון?

אני בזמנו חיפסתי המון זמן רמקולים שלהם ולא מצאתי.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
איפה מחזיקים בוסטון?

אני בזמנו חיפסתי המון זמן רמקולים שלהם ולא מצאתי.

אני יודע שלסאונדר יש כי אני קניתי משם...

בגדול אני מאמין שכל מתקין בעל נסיון כלשהו בתחום, יכול להשיג לך ציוד שאתה רוצה.

 

לפני המפגש הבא תפרסם הודעה ותברר למי יש ציוד שאתה רוצה לשמוע ואז תחפש אותם במפגש לדעתי זה הפתרון הטוב ביותר.

פורסם

למה אף אחד לא ממליץ על קומפוננט של חברת "רעידת אדמה" יש להם קומפוננטים ממש אבל ממש איכותיים ומחירם לא גבוה

פורסם

תראה עוד רעיון הוא שחבר הפורום "דודו172" הציע לך זה לבוא אליו ולשמוע יש לו באוטו שתי סטים שונים

 

לך ותאזין אליהם אצלו

 

הוא בן אדם נורא נחמד וישמח לעזור לך

 

דבר איתו בפרטי

אין לי ספק שהוא ישמח לעזור

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

×
×
  • תוכן חדש...