Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי לפני שבועיים מערכת כזאת

קומפ' קדמי - מורל הייבריד אוביישן 6.5

סאב - דראגסטר זה שמגיע עם התיבה המקורית האדומה , לא יודע תדגם .

מגבר קיקר KX850.4 -4 יציאות

קבל רוקפורד 1 פארד

 

בקרוב מקדימה ישב DVD פיוניר או קנווד (עוד לא סגור)

וקומפ' אחוריים (על המגש כמובן) של MBQUART מסדרת R 6 וחצי אינטש - שהם 70 ואט RMS (מספיק לי בשביל לתת רקע)

 

השאלה היא על איזה מגבר 2 יציאות אתם ממליצים בשביל להגביר את ההקומפוננטים אחורה ?

שיהיה משהו בסביבות 600-800 ש"ח אבל משהו טוב .איך הדראגסטר הכסוף 2 יציאות ?

 

ועוד משהו - איך הרכיבים ברכב ? טובים ? מתאימים יותר ל-SQ או SPL ??

המטרה אצלי היא SQ

פורסם

הקומפוננט של מורל - מעולה!

גם ההגברה.

מאחורה, אני מאמין שזה יספיק בהחלט.

עד כאן בחירות נבונות ולכיוון סאונד נכון (אתה יכול להגדיר זאת כ SQ מבחינתך...היו כאן הרבה וויכוחים. אבל בכל מקרה הרכיבים הנ"ל טובים)

 

הסאב של דראגסטר - לא מכיר יותר מידי. לא מדהים...יש טובים ממנו. אבל אני לא יודע מה התקציב שלך.

לגבי הגברה לאחוריים. אתה לא צריך מגבר מטורף. מגבר פשוט משומש יכול לעשות את העבודה מצויין. מספיקים אפילו 50 RMS לערוץ לא יותר. תחפש במשומשים, יש כאן הצעות מצוינות למגברים מהסדר גודל הזה במחירים נוחים. אתה מוזמן להתייעץ לאחר סינון ביד שניה לגבי התלבטויות בין מספר מגברים.

הכי חשוב, תהנה מהמערכת

 

וכמובן - תבצע התקנה רצינית ומקצועית, איטום וכיוונים.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

הצעה שלי היא כזאת :

 

לרכוש מונו לסאב שלך

ואת הקומפוננט אחורי לחבר למגבר קיקר שברשותך

ככה אם בעתיד תרצה להחליף סאב או להוסיף סאב תוכל להגביר אותם ע"י מונו שרכשת

:shock2::snipersmi
פורסם

JASPA צודק.

אבל שוב, הכל תלוי בתקציב שלך.

אפשר אפילו להגביר עם המגבר KICKER שלך את הקומפוננט בבי-אמפינג, אבל אז תצטרך עוד מגבר/שניים.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

×
×
  • תוכן חדש...