Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך האוטו מבחינת אמינות? התנהגות כביש? דלק? נוחות?

אני מדבר עם הגרסה הידנית..

אומרים שהעולם בית משוגעים... וישראל מחלקה סגורה.

פורסם
איך האוטו מבחינת אמינות? התנהגות כביש? דלק? נוחות?

אני מדבר עם הגרסה הידנית..

 

אמינות? אמין יחסית

 

התנהגות ? מבוססת על הסופר לנסר , התנהגות "משפחתית" ולא ספורטיבית!

 

דלק? 1 ל 10~

 

נוחות? לא נוחה

 

ידנית? מטוס :wink:

 

לסיכום ,עדיף סיוויק האצ'בק.

פורסם

ידני מטוס? אבל יש לרכב בסך הכל 90 כ"ס..

ולמה האצ'בק טובה יותר?(שנים 93-95)

להאצ'בק הביטוח יותר יקר אם אני לא טועה..והקולט גם גם עדיף כי הוא בכ3-4 שנים יותר "צעיר"...

שמע...לקנות רכב בן 10 כמעט זה לא פרקטי במיוחד..והקילומטרז' בשמיים..

אומרים שהעולם בית משוגעים... וישראל מחלקה סגורה.

פורסם
ידני מטוס? אבל יש לרכב בסך הכל 90 כ"ס..

הסימן הבא---> :wink: מרמז כי העניין נאמר בקריצה, קרי בצחוק.

לא ציינת לאיזה דגם של הקולט אתה מתכוון.

האם אתה מתכוון לדגם הראשון בעל 113 כוחות הסוס או החדש יותר

(98' ואילך? איני בטוח) בעל 90 כ"ס?

MCS 2008

פורסם
ידני מטוס? אבל יש לרכב בסך הכל 90 כ"ס..

ולמה האצ'בק טובה יותר?(שנים 93-95)

להאצ'בק הביטוח יותר יקר אם אני לא טועה..והקולט גם גם עדיף כי הוא בכ3-4 שנים יותר "צעיר"...

שמע...לקנות רכב בן 10 כמעט זה לא פרקטי במיוחד..והקילומטרז' בשמיים..

 

 

לא ידוע לי שההפרשים בין האצ'בק לקולט כאלה גדולים.

 

לקולט עד 96 יש 113 כ"ס מ97 90 כ"ס .

 

כמכונית , הסיוויק טובה יותר מהקולט.

 

במידה והנתונים נוטים לרעתה , אין ברירה.

 

אם במחיר זהה אתה יכול להשיג קולט במצב טוב "צעירה" בכמה שנים , כדאי לשקול!

 

לגבי ביצועים , לקולט עם מנוע הסופר לנסר -113 כ"ס בשילוב תיבה ידנית יש ביצועים מצויינים בעוד לגרסה החלשה יותר ביצועים טובים.

פורסם

אני חוזר בי...

הקולט - שנת 96 יש לה כמעט אותו מחיר כמו להאצ'בק שנת 95..

ואני חושב שמהרבה בחינות כדאי ללכת על ההאצ'בק..

אני צודק? או שאני צודק? תקנו אותי אם אני טועה... :mrgreen:

אומרים שהעולם בית משוגעים... וישראל מחלקה סגורה.

פורסם
אני חוזר בי...

הקולט - שנת 96 יש לה כמעט אותו מחיר כמו להאצ'בק שנת 95..

ואני חושב שמהרבה בחינות כדאי ללכת על ההאצ'בק..

אני צודק? או שאני צודק? תקנו אותי אם אני טועה... :mrgreen:

 

קולט 96 מול האצ'בק 96(דגם חדש)-

 

ההאצ'בק טובה בהרבה מהדגם הזה של הקולט , חוץ מהפרמטר של הביצועים - 1.4 מול 1.6.

 

אני באופן אישי מעדיף את ההאצ'בק על פני הקולט. הייתי "מסתכן" בקניה של אחת כזו מ95'(דגם ישן יותר) מול קולט 96'.

פורסם
אני חוזר בי...

הקולט - שנת 96 יש לה כמעט אותו מחיר כמו להאצ'בק שנת 95..

ואני חושב שמהרבה בחינות כדאי ללכת על ההאצ'בק..

אני צודק? או שאני צודק? תקנו אותי אם אני טועה... :mrgreen:

 

קולט 96 מול האצ'בק 96(דגם חדש)-

 

ההאצ'בק טובה בהרבה מהדגם הזה של הקולט , חוץ מהפרמטר של הביצועים - 1.4 מול 1.6.

 

אני באופן אישי מעדיף את ההאצ'בק על פני הקולט. הייתי "מסתכן" בקניה של אחת כזו מ95'(דגם ישן יותר) מול קולט 96'.

 

אביעד, אתה מוכן לפרט במה ההצ'בק יותר טובה מהקולט?

הרי שתיהן מכוניות הצ'בק שמבוססות על גרסה משפחתית, בטיחותיות בערך באותה מידה, מאובזרות באותה מידה,לשתיהן שלדה "משפחתית" והחל משנת 97 גם מפיקות אותו הספק - 90 כ"ס. אני רואה במנוע ה113 כ"ס יתרון של המיצי על ההצ'בק (עד שנת 96)...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אביעד, אתה מוכן לפרט במה ההצ'בק יותר טובה מהקולט?

הרי שתיהן מכוניות הצ'בק שמבוססות על גרסה משפחתית, בטיחותיות בערך באותה מידה, מאובזרות באותה מידה,לשתיהן שלדה "משפחתית" והחל משנת 97 גם מפיקות אותו הספק - 90 כ"ס. אני רואה במנוע ה113 כ"ס יתרון של המיצי על ההצ'בק (עד שנת 96)...

 

האצ'בק 96 מול קולט 96 . מי טובה יותר ?

 

קלי קלות , סע על סופר לנסר 96' , אח"כ תעבור לסיוויק סדאן SR 96. זהו.

 

אתה כבר תרגיש את ההבדל.

 

וכמו שאמרתי בשנת הדגם 96' , יתרון לקולט בביצועים.(1.4 מול 1.6).

 

ואם לשואל חשובים הביצועים , כדאי לבדוק האצ'בק 95' 1.6 ESI שם היתרון בביצועים חוזר לסיוויק.

פורסם

אביעד, אתה מוכן לפרט במה ההצ'בק יותר טובה מהקולט?

הרי שתיהן מכוניות הצ'בק שמבוססות על גרסה משפחתית, בטיחותיות בערך באותה מידה, מאובזרות באותה מידה,לשתיהן שלדה "משפחתית" והחל משנת 97 גם מפיקות אותו הספק - 90 כ"ס. אני רואה במנוע ה113 כ"ס יתרון של המיצי על ההצ'בק (עד שנת 96)...

 

האצ'בק 96 מול קולט 96 . מי טובה יותר ?

 

קלי קלות , סע על סופר לנסר 96' , אח"כ תעבור לסיוויק סדאן SR 96. זהו.

 

אתה כבר תרגיש את ההבדל.

 

וכמו שאמרתי בשנת הדגם 96' , יתרון לקולט בביצועים.(1.4 מול 1.6).

 

ואם לשואל חשובים הביצועים , כדאי לבדוק האצ'בק 95' 1.6 ESI שם היתרון בביצועים חוזר לסיוויק.

 

נסעתי על סופר לנסר 97, הייתה לנו כזו במשך 4 שנים. בקשר להונדה , לא מכיר אף אחד עם כזאת.זה לא משכנע אותי. אם אתה לא יכול לשים את האצבע על יתרונות מדוייקים כנראה שהם לא קיימים... (למעט זה שהיתה לך הצ'בק)

 

אני אומר לחפש את שתיהן במקביל, זאת עם הנתונים היותר טובים שתימצא, תהיה הכלה...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
נסעתי על סופר לנסר 97, הייתה לנו כזו במשך 4 שנים. בקשר להונדה , לא מכיר אף אחד עם כזאת.זה לא משכנע אותי. אם אתה לא יכול לשים את האצבע על יתרונות מדוייקים כנראה שהם לא קיימים... (למעט זה שהיתה לך הצ'בק)

 

יתרונות סיוויק על סופר לנסר :

 

1. גיר ידני יותר טוב

2. מצליחה להיות יותר נוחה (שתיהן גרועות)

3. התנהגות הרבה יותר טובה , גם בצד המשפחתי שמתבטא באחיזה יותר גבוהה וצמיגי 185-60-14 מול 175-70-13 עלובים.

4. הגה קל יותר בסיוויק אבל יותר מדויק

5. באוטומט , גיר יותר טוב + אמין יותר (לא רלוונטי)

6. דגם חדש ומודרני יותר (שווק מ96 לעומת 93 של הסופר לנסר).

7. וכמובן , עצם היותי בעל סיוויק לשעבר והרצון העז שלי לשמור על מורשתה!

8. המעבר לעדה הפרנקופילית ושנאתי ליצרן הגרמני

9. ירידה לפסים אישיים ללא כל צורך ועקיצות מיותרות

8. פקפוק באוביקטיביות שלי

 

 

 

עצוב :?

פורסם

אני מתעניין באלה שיש להם הרבה(יחסית) כ"ס (מעל 100)..או כאלה שיעשו את ה0-100 בלא יותר מ 11 שניות.. - זה דיי חשוב לי..

אם יש כאלה בשנים שאחרי 95 ובמחיר של עד 50 גג אז מצויין...אם לא..אז אני לא מעוניין לדבר על כאלה.. :roll:

ואני מקווה שיש פה עוד כמה אנשים שיכולים לומר לי כמה וכמה דברים על שני המכוניות הללו..

אומרים שהעולם בית משוגעים... וישראל מחלקה סגורה.

פורסם
7. וכמובן , עצם היותי בעל סיוויק לשעבר והרצון העז שלי לשמור על מורשתה!

8. המעבר לעדה הפרנקופילית ושנאתי ליצרן הגרמני

9. ירידה לפסים אישיים ללא כל צורך ועקיצות מיותרות

8. פקפוק באוביקטיביות שלי

עצוב :?

אאוץ'... :roll:

 

MISHA, נראה לי שפתחת פה תיבת פנדורה ולא שמת לב. :wink:

אתה נעול על הקולט או אתה מעוניין בהצעות נוספות?

ההודעה האחרונה שלך *קצת* מעורפלת.

MCS 2008

פורסם

לא..ממש לא נעול...

שמע..פתחתי נושא על הקולט..אבל זה נמשך להאצ'בק ועכשיו זה השוואה ביניהם.. :wink:

אומרים שהעולם בית משוגעים... וישראל מחלקה סגורה.

פורסם
אני מתעניין באלה שיש להם הרבה(יחסית) כ"ס (מעל 100)..או כאלה שיעשו את ה0-100 בלא יותר מ 11 שניות.. - זה דיי חשוב לי..

אם יש כאלה בשנים שאחרי 95 ובמחיר של עד 50 גג אז מצויין...אם לא..אז אני לא מעוניין לדבר על כאלה.. :roll:

ואני מקווה שיש פה עוד כמה אנשים שיכולים לומר לי כמה וכמה דברים על שני המכוניות הללו..

 

שקול גם האצ'בק 97' 1.4

 

אמנם ההספק נמוך מ100 , אבל היא מסיימת את המיאוץ בפחות מ-11 שניות וכמכונית היא טובה יותר מהקולט ומההאצ'בק הישנה.

×
×
  • תוכן חדש...