Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נסעתי על סופר לנסר 97, הייתה לנו כזו במשך 4 שנים. בקשר להונדה , לא מכיר אף אחד עם כזאת.זה לא משכנע אותי. אם אתה לא יכול לשים את האצבע על יתרונות מדוייקים כנראה שהם לא קיימים... (למעט זה שהיתה לך הצ'בק)

 

7. וכמובן , עצם היותי בעל סיוויק לשעבר והרצון העז שלי לשמור על מורשתה!

8. המעבר לעדה הפרנקופילית ושנאתי ליצרן הגרמני

9. ירידה לפסים אישיים ללא כל צורך ועקיצות מיותרות

8. פקפוק באוביקטיביות שלי

 

 

 

עצוב :?

 

אביעד , מעולם לא פיפקתי באובייקטיביות שלך, ואין צורך להכניס את VAG ואת הצרפתים לכל דיון, הדבר היחיד שפיקפקתי בו הוא הנסיון עם הקולט.

חוצמזה אתה יודע טוב מאוד שלומר ש X יותר טוב מ Y בלי סיבה ממשית הוא לא דבר שהכי עוזר.

לדעתי לצד היתרון של הסיביק עומד החסרון הגדול שהוא שרובן עברו חיים קשים ולכן לא כדאי להיות נעול על רכב אחד דווקא.

 

נ.ב. מר חנות סמים, אתה כמו הילדים הקטנים האלה שמלשינים ואומרים : הוא קרא לך מאנייק... ככה נראות התגובות שלך

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לדעתי לצד היתרון של הסיביק עומד החסרון הגדול שהוא שרובן עברו חיים קשים ולכן לא כדאי להיות נעול על רכב אחד דווקא.

 

מה ז"א "חיים קשים"?

 

לפי דעתי מכונית שעברה חיים קשים , היא כזו שנסעה 10K כל שנה , כל יום בפקקים , ועשתה טיפול פעם בשנה (אם בכלל).

 

יד נמוכה וק'"מ נמוך הם לא רשת בטחון למכונית שמורה.

 

ולכן , כל מקרה לגופו.

 

במידה ולרכב אין פגיעת שילדה , ישנה היסטורית טיפולים , תוצאות הבדיקה טובות , מבחינתי זה מספיק.

 

ולפותח הת'רד , דווקא הקולט וההאצ'בק משנתונים יותר חדשים (קולט מ97' , סיוויק מ96') "זוהו" פחות עם צעירים פוחזים :wink: ,ויותר עם שוקי זיקרי וחברותיו לפן.

 

יש להניח שהדגמים היותר חלשים יהיו שמורים יותר , ועדיין הביצועים שלהם טובים מאד ועומדים בקריטריונים שלך.

פורסם
לדעתי לצד היתרון של הסיביק עומד החסרון הגדול שהוא שרובן עברו חיים קשים ולכן לא כדאי להיות נעול על רכב אחד דווקא.

 

מה ז"א "חיים קשים"?

 

לפי דעתי מכונית שעברה חיים קשם , הי כזו שנסעה 10K כל שנה , כל יום בפקקים , ועשתה טיפול פעם בשנה (אם בכלל).

 

יד נמוכה וק'"מ נמוך הם לא רשת בטחון למכונית שמורה.

 

ולכן , כל מקרה לגופו.

 

במידה ולרכב אין פגיעת שילדה , ישנה היסטורית טיפולים , תוצאות הבדיקה טובות , מבחינתי זה מספיק.

 

ולפותח הת'רד , דווקא הקולט וההאצ'בק משנתונים יותר חדשים (קולט מ97' , סיוויק מ96') "זוהו" פחות עם צעירים פוחזים :wink: ,ויותר עם שוקי זיקרי וחברותיו לפן.

 

יש להניח שהדגמים היותר חלשים יהיו שמורים יותר , ועדיין הביצועים שלהם טובים מאד ועומדים בקריטריונים שלך.

 

נכון, אני אוסיף ואומר שברגע שמחיר הרכבים הללו מתקרב לאזור ה 40K, המכוניות

מתחילות להחליף ידיים (פוחזות) במהירות וגם "להיפרם"... :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מר חנות סמים, אתה כמו הילדים הקטנים האלה שמלשינים ואומרים : הוא קרא לך מאנייק... ככה נראות התגובות שלך

די נו, אתה יודע שצחקתי. :roll:

:wink:

נכון, אני אוסיף ואומר שברגע שמחיר הרכבים הללו מתקרב לאזור ה 40K, המכוניות

מתחילות להחליף ידיים (פוחזות) במהירות וגם "להיפרם"...

"ידיים פוחזות" לאו דווקא יתנו טיפול פחות מסור למכוניות שלהם.

צעירים שמבינים עניין יתנו יחס ותשומת-לב טובים יותר למכוניות שלהם,

לעיתים יותר מ"מבוגרים שקולים" שהאוטו שלהם לא ממש בראש מעייניהם.

בנוסף, אביעד צודק בתגובתו האחרונה, לדעתי.

MCS 2008

פורסם

טוב חלאס עם השטויות... האצ'בק עדיפה וזהו.. אל תשאלו אותי איך הגעתי לזה..

אומרים שהעולם בית משוגעים... וישראל מחלקה סגורה.

פורסם

יש פה אולי עוד אנשים שיכולים לומר לי על ההאצ'בק?

יתרונות , חסרונות של ההאצ'בק S שנת 96\97 1.4 90 כ"ס ?

אומרים שהעולם בית משוגעים... וישראל מחלקה סגורה.

פורסם
"ידיים פוחזות"....

 

לא התכוונתי שידיים פוחזות יתנו טיפול פחות טוב, הרי גם אני עוד בגיל פוחז פחות או יותר , ואני מניח שגם אתה... אבל אני מניח שאחוז אלה שבאמת שומרים על הרכב הוא נמוך...

 

ובכלל אביעד אמר "פוחזים" הוא אשם! :lol::wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...