Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW E30 325 ידנית מהנה ? יקרה ?


B-TON
שימו לב! השרשור הזה בן 6499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גיר נשאר זהה (בתנאי שהיה לך מנוע 6 ואתה מכניס מנוע 6).

הגירים מחזיקים הרבה מאוד כוח (600 נשמע טוב?).

רצוי רדיאטור גדול יותר.

 

מנוע - עדיף מפירוק מקומי, ככה תוכל להשיג אותו ביחד עם הצמה+מחשב.

הערכת מחיר, בין 4.5 ל-10, תלוי ביכולת מיקוח. 6 נשמע הגיוני.

סט שלייף עליון לאוטו הזה (2.5 M50) יעלה כ-700 ש"ח.

 

ההשתלה כרוכה בפירוק והרכבה, זהו.

ממה שידוע לי, מתאים 1:1 הכל.

אולי תצטרך לבטל את המאוורר הקדמי (זה שיושב על המנוע).

 

מבחינת הרשויות? מה שהם לא יודעים, לא מציק להם (ובמיוחד לא לך).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בוא לא נרשום פה בפורום איך בדיוק. אני מאמין שאתה מספיק חכם לדעת איך.

אלא אם כן אתה רוצה להסתכסך עם עמית.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שיש הרבה אנשים שיוכלו לענות על השאלות שלך בארץ.

 

קבל פורום מחו"ל שמכיל בתוכו המון פרוייקטים עם תמונות (יש שם אפילו ספר היינס מלא אם תצטרך). אני בטוח שבחיפוש שם תמצא את מה שאתה מחפש.אני כבר מסתובב שם חצי שעה ומזיל ריר מהמכוניות בחו"ל.

מקווה שהאנגלית שלך טובה: http://www.e30tech.com/forum

 

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שבחיפוש שם תמצא את מה שאתה מחפש.אני כבר מסתובב שם חצי שעה ומזיל ריר מהמכוניות בחו"ל.

תודה אסף

 

http://www.e30tech.com/forum/viewtopic.php?t=26139

 

 

:shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תזכיר לי איזה רכב בסכום של ה 325 אתה יכול להחזיק על הצד הרבה זמן...

 

אל תדבר שטויות .

 

אני אקל עליך , תגיד איזה רכב ב 70 אלף עם הנעה אחורית ( סטנדרטי ) אתה יכול להחזיק על הצד כל כך הרבה זמן...

200SX!

 

חבל שאני שבפעם הבאה שאני יראה אותך אני יכסח לך תצורה (בכוונה לא אמרתי יז*ן!) :lol::wink:

שכחתי כבר שאתה מומחה בימרים או בומרים כפי ששמעתי לאחרונה

אני צריך להתייעץ איתך במשהו.. קבל ה"פ!

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

200SX!

 

חבל שאני שבפעם הבאה שאני יראה אותך אני יכסח לך תצורה (בכוונה לא אמרתי יז*ן!) :lol::wink:

שכחתי כבר שאתה מומחה בימרים או בומרים כפי ששמעתי לאחרונה

אני צריך להתייעץ איתך במשהו.. קבל ה"פ!

 

 

תום

מכיר את האופציה הזו אבל

אני לא מעוניין בסילביה

 

תודה תום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. רוי אתה מאוד אופטימי בהערכות המחיר שלך

2. איפה יש ה-מ-ו-ן רכבים בפירוקיות? אני מחפש ארבע ג'אנטים כבר קרוב לשנה וחצי ו-יוק

3. התאמה של מנוע 1:1 תהיה לך אך ורק אם אתה מחליף מנועים מאותה משפחה [אותו בלוק] - לזרוק M50 לתוך E30 זה לא סיפור אלמנטרי

-גם לא כזה מסובך, אבל בכל זאת-

4. שלומי - 325 E30 עולה יותר מE36, זה השוק וזה שוק של קונים - לצערי בעיקר, אבל זה המצב.

כמו שהמליצו פה - E30 320 ידנית היא קניה חכמה, עולה גרושים ובכלום כסף אפשר לזרוק לשם מנוע 2.5

 

כמו שאמרו פה לפני - אכן, האחזקה תהיה ממוצעת, לא מחירים בשמיים וגם לא אחזקה של פיאט אונו.

מה שכן, שמועות מספרות שהאוטו באמת נושך

כשמנסים אותו, ובשאר הזמן הוא לא רע בכלל

 

 

ואחרונה לבנצי - מסתבר שיש מלא 325 למכירה, רק צריך את הכסף

[שנה וחצי חיפשתי 325 מחורבנת, ושניה אחרי שכבר התפשרתי וקניתי את העגלה שלי פתאום השוק מוצף [כפרי הצפון] באינליין סיקס במצב מדהים, פשוט מבאס לראות כמה רכבים כאלה מוצעים למכירה בשנה האחרונה]

 

 

 

רון.

-הולך לשחק בכאילו עם ה1600 שלו-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכן לשים 30K על 325 קופה עם בודי יפה, בתנאי שהיא ידנית, לא אכפת לי אם היא יד 40 ועם 450K ק"מ.

אבל אני יודע שזה יהיה כרוך ביותר מה30K שאנ יכול להרשות לעצמי כרגע.

בלי שום קשר ב30K אני יכול להפוך גם את האסקורט שלי למשהו לא רע בכלל, עדיין הנעה אחורית ומשקל מפגר שמדגדג את ה700 ק"ג מלמטה.

 

בכל מקרה, כשיהיו לי 50K אני אחליט מה לעשות, כרגע אני לא נוגע באסקורט, לא יהיה לי זמן אפילו להתקשר בנוגע לE30, ככה שאני תקוע עם הקסארה.

 

ושלומי, E30 זה יותר סקסי מE36, והסכנה זה מה שקוסם לנו או לי לפחות.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולעניינינו - היו 320 שבאו עם דיסקים מאחור וכאלה שבאו עם תופים לעומת ה325 בהן הדיסקים מאחור היו ציוד תקני

גם עובי \ קוטר הסטראט הקדמי היה שונה ב320 - חלק באו עם סטראט של 45 מ"מ וחלק עם סטראט של 51 מ"מ - שוב, לא משהו שישנה להדיוט הממוצע [מה גם שאני מכיר כמה E30 שנוסעות על M50 עם סטראטים של 45 מ"מ]

חוץ מזה למכוניות עם סרן הדיסק מאחור יש גם ייתרון של כמה מילימטרים ברוחב הסרן. [לא משהו שאי אפשר לפצות עליו באופסט רציני יותר בגלגל]

חוץ מזה שתיהן באו עם מוטות מייצבים גם מקדימה וגם מאחור

 

וזהו בגדול.

 

בנצי, ב35K למצא E30 זה סיפור בעייתי אבל אפשרי לגמרי.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה.

זה שאמרתי שיש הרבה E30, לא אומר שתמצא אותן בפירוקיות הרגילות, שם יש סקודות וסיטרואן.

חפש אצל הבני דודים. נצרת, יפו (בבפנוכו שלה, לא איפה שהאשכנזים) וכו'. יש. לא קצת.

 

כשאני מתכוון 1:1 זה מבחינת תושבות, שום החלפת מנוע היא לא סיפור של מה בכך, גם אם מדובר באותה סידרת מנועים, רק עם נפח שונה (תאמין לי, אני יודע).

אבל.. יחסית, ההחלפה עוברת חלק, בניגוד לנגיד.. מעבר מ-4 ל-6.

 

תיקון נוסף, 325 ישנות (עד 86 נראה לי, או 87) באו עם תופים מאחור.

 

אביחי, התמונה הזאת, זה אחד השיפורים הקלאסיים ל-E30.

שמים את ה-S50B30 (יענו M3 3 ליטר, דור ראשון ב-E36).

כמו שאמרתי, מנועים בלי VANOS יותר אמינים וקלים לתחזוקה.

חוץ מזה, הטענה היא שה-3 ליטר יותר טוב.

 

למה לקנות 325? אם לפותח השרשור אין כוח לשיפורים, השבתת הרכב לזמן ארוך והרבה כאב ראש.

אז הפתרון הוא לשלם, בין 30-50, בשביל 325 ידנית.

אם יש זמן לכל הבולשיט הזה, אז..

318 או 320 (או אפילו 316) 2 דלתות, מה שבא ליד.

מנוע M50 2.5 (סדרת המנועים של E36 או E39), דורות ראשונים בלי VANOS או VANOS יחיד.

אושלוקחים 2 ליטר עם טורבו. M50.

גיר זה שטויות, כנ"ל גם דרייבשפט.

התאמות, קשקושים. וב-40K יש לכם רכב לתפארת מדינת בוואריה.

לסיום, שכחתי..

סרן אחורי של E36 דיסקים (כל מנועי ה-6 + 318IS). אומנם תחת פחות שובב, אבל הרבה יותר מדהים.

 

והראשון שיקפוץ ויגיד שהסרן של ה-E30 הוא HARDCORE וכל הבולשיט הזה...

אני מצרף אותו למועדון ה-106 ראלי-שלדה-מטורפת.

סרן ה-Z של E36 הרבה יותר טוב, מתנהג תחת עומס יותר טוב.

ניתן לחיות איתו יותר טוב (גם מצד הנהג וגם מצד הולכי הרגל שתקטלו).

והוא מתנהג לא פחות מאשר מעולה.

 

יש המלצות?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מאוד קשה למצוא E30 במצב סביר, בטח אחת עם 6 בוכנות.

אל תאמינו למודעות המזויפות האלה , נראה לי שמישהו מנסה להעלות את השווי של ה E30 שלו ומפרסם הודדעות מזוייפות עם תמונות של רכבים מחו"ל.

 

לדעתי , אם E36 תהיה זולה מ E30 מקבילה , אין סיבה הגיונית לקנות E30.

אולי רק למי שאוהב את הצורה החיצונית.

 

אני מאמין שגם מבחינת תחזוקה היא לא תהיה יקרה בהרבה מ E30.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...