Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW E30 325 ידנית מהנה ? יקרה ?


B-TON
שימו לב! השרשור הזה בן 6499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך הגעת ל70K ??

 

ברור לי שהן לא נמכרות במחירון אבל...70 ?

תגיד , היית חלש בכיתה בשיעור הבנת הנקרא , הא...

 

בקש מחבר שיסביר לך מה רשמתי ואז אתה מוזמן לשאול מה שאתה רוצה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תגיד , היית חלש בכיתה בשיעור הבנת הנקרא , הא...

 

בקש מחבר שיסביר לך מה רשמתי ואז אתה מוזמן לשאול מה שאתה רוצה .

עוד ציניקן שמחפש להתפרק בין השורות

 

תעשה לי טובה אם אין לך מה להוסיף אל תגרע

 

בסך הכל בילבול קטן זה הכל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע לקנות 325 אם אני משער שאתה מעוניין לבצע הסבה כללית של הרכב לM3 ?

 

מדוע שלא תקנה 318 ידנית 2 דלתות ותתחיל כבר משם ? רכב זול יותר וביטוח זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע לקנות 325 אם אני משער שאתה מעוניין לבצע הסבה כללית של הרכב לM3 ?

 

מדוע שלא תקנה 318 ידנית 2 דלתות ותתחיל כבר משם ? רכב זול יותר וביטוח זול יותר.

מי רוצה לעשות הסבה?

 

אולי הסבה למשהו כזה אבל לא ל-M

 

http://img85.imageshack.us/img85/8425/504gx.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי פעם קורס על רכב כזה. אני חושב שהתיאור הכי מדוייק שלו הוא !!!...whhheeeee. אין ספק שהוא דורש מיומנות גבוהה מהנהג. לך תבין איך BMW בנו מוניטין על בסיס מגנטי מעקות הבטיחות הללו...

 

כמו שחז"ל אמרו:

...They don't make them like they used to

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם כאן מזכירים את הישבן הסורר , מעבר לחווית הנהיגה יש למישהו מושג ממשי לגבי אחזקה של רכב כזה מנסיון אישי , לגבי אמינות כללית ודגשים על "איברים" מועדים לפורענות ?

 

(לא בהכרח 325 אבל כן E30)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראת לי ציניקן .

 

אמרת שהיה בילבול ובגלל זה לא הבנת מה רשמתי...

 

אבל רשמתי בפירוש לפני מס' הודעות ועוד לפני שקראת לי ציניקן , שהאחזקה לא בשמיים . מבחינה מכאנית היא כמו רכב "ספורטיבי" רגיל .

 

הרכב לא מסובך מכאנית , והחלקים המכאניים לא בשמיים .

 

הם יהיו בשמיים אך ורק אם תבקש שיפוץ לחלק של במוו... תמיד אתה יכול לטעון שזה שייך לפורד :lol:

 

הבעיה היא כאשר צריך למצוא חלקי קוסמטיקה וזה יקר !

 

אז למה אתה ממשיך לשאול אם קיבלת כבר תשובה ?

 

חוץ מזה תשאל גם בפורום במוו בקלאסיקאר ותקבל תשובה גם מהם למרות שהם יהיו "קצת" משוחדים...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראת לי ציניקן .

 

אמרת שהיה בילבול ובגלל זה לא הבנת מה רשמתי...

 

אבל רשמתי בפירוש לפני מס' הודעות ועוד לפני שקראת לי ציניקן , שהאחזקה לא בשמיים . מבחינה מכאנית היא כמו רכב "ספורטיבי" רגיל .

 

הרכב לא מסובך מכאנית , והחלקים המכאניים לא בשמיים .

 

הם יהיו בשמיים אך ורק אם תבקש שיפוץ לחלק של במוו... תמיד אתה יכול לטעון שזה שייך לפורד :lol:

 

הבעיה היא כאשר צריך למצוא חלקי קוסמטיקה וזה יקר !

 

אז למה אתה ממשיך לשאול אם קיבלת כבר תשובה ?

 

חוץ מזה תשאל גם בפורום במוו בקלאסיקאר ותקבל תשובה גם מהם למרות שהם יהיו "קצת" משוחדים...

שאלתי גם שם התשובות כאן קצת יותר ענייניות אבל תודה בכל מקרה , עכשיו מה לגבי האמינות?

בכל זאת מדובר ברכבים בני 15 שנה ++ עמידות המיכלולים וכו (ברור לי שיש קשר ישיר "לחיים" שעברו על הרכב עד היום הכוונה באופן כללי)

 

שוב תודה מראש על התשובות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אריק, כמו שאתה יודע גם אני חובב הסדרה ושאלתי את אותן שאלות בעבר, להפתעתי הרכבים אמינים ואפילו אמינים מאוד והשאלה מי היו הבעלים ואיך אותם בעלים טיפל בהם, איכשהוא רוב דגמי ה-325 נפוצים אצל הבני דודים בצפון והמחיר הנדרש על רכב יד 7 (לא כולל קרובי משפחה לא רשומים) הוא מגוכח! אני לא הייתי מוכן לשלם 45 אלפיות עבור רכב יד 7 עם מעל לרבע מליון ק"מ ומי יודע באיזה מצב המכלולים! אולם יש כמה, יד 4 שנראות דיי חביב ואם המצב המכני טוב ואפשר להתמכח על המחיר אז למה לא. אני באופן אישי אם כבר הייתי הולך על קנייה כזו באמת שבלי לבלבל את המח הייתי מעדיף 318i

2 דלתות עם סנרוף שנראית טוב במקסימום 17 אלף ובהפרש הייתי יכול להשתיל מנוע וגיר דנדשים מפרוקיה יד ראשונה אפילו מסוף שנות ה90 !

תחשוב על זה .....

ושתדע שרוב מודעות ה325 בלוח יד שנייה מזויפות (במיוחד אלו מאיזור הצפון).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

45K ? למה מה קרה ?

 

זה כבר מחיר של 325 E36 שנת 95-93, שדרך אגב עדיפה עליה בכל התחומים חוץ מהתחום המסוכן.

45K זה כלום

 

המחירים שדורשים על רכב "מושקע" מגיעים גם ל60K

 

אני לא בטוח לגבי מה שקורה בפועל אבל הסכומים הללו מוזכרים לא פעם

 

אני לא מחפש רכב מושקע אני מחפש רכב במצב סביר סטנדרטי נקי

 

שלומי יש מצב שיש פערים רציניים באחזקה השוטפת בין הE30 ל-36 ?

 

מה לגבי השתלה של 2.5 ב318 /320 וכו...(בE30 בלבד)

 

אפשרי? יקר? במה זה כרוך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תחפש 325. בלתי אפשרי למצוא אחת במצב נורמלי ובמחיר נורמלי.

חלקים מאוד מאוד זולים (יחסית), יש חלופיים לכל דבר.

רכב אמין מאוד.

תנסה להשיג 320, הרבה יותר נדירות, מנוע 6 אורכי, פחות שחוטות (כי מכירים אותן פחות).

השתלה זה דבר יחסית קל, מנועים של E36 מתאימים.

אם כבר, תחפש מנועי OBD1, בלי VANOS, יותר קלים לטיפול ותחזוקה.

 

אחזקה של E30 זולה מאחזקה של E36.

יש המון רכבים כאלה בפירוקיות.

פלסטיקה קל למצוא.

הקופה והסדאן של E30 זהות, ז"א שהפלסטיקה זהה (חוץ מהמושבים).

בניגוד ל-E36 ששם השילדה של הקופה שונה משל הסדאן.

דיפרנציאל LSD זול ונפוץ מאוד בחו"ל.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תחפש 325. בלתי אפשרי למצוא אחת במצב נורמלי ובמחיר נורמלי.

חלקים מאוד מאוד זולים (יחסית), יש חלופיים לכל דבר.

רכב אמין מאוד.

תנסה להשיג 320, הרבה יותר נדירות, מנוע 6 אורכי, פחות שחוטות (כי מכירים אותן פחות).

השתלה זה דבר יחסית קל, מנועים של E36 מתאימים.

אם כבר, תחפש מנועי OBD1, בלי VANOS, יותר קלים לטיפול ותחזוקה.

 

אחזקה של E30 זולה מאחזקה של E36.

יש המון רכבים כאלה בפירוקיות.

פלסטיקה קל למצוא.

הקופה והסדאן של E30 זהות, ז"א שהפלסטיקה זהה (חוץ מהמושבים).

בניגוד ל-E36 ששם השילדה של הקופה שונה משל הסדאן.

דיפרנציאל LSD זול ונפוץ מאוד בחו"ל.

באופן כללי במה כרוכה ההשתלה ? מה צריך להחליף מלבד המנוע במידה ומתבצעת השתלה כזו? (יש לך מושג קלוש לגבי עלויות?)

 

איך זה מתבצע מבחינת הרשויות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...