Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW E30 325 ידנית מהנה ? יקרה ?


B-TON
שימו לב! השרשור הזה בן 6499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שתיהן, סדרה שש + E30M3 מתומחרות באזור ה-100K.

העניין, שזה אולי טיפה יקר, אבל הגיוני.

אני מאמין ש-80K לרכבים האלה (אחת שמורה מאוד, שניה אגדה מוטורית) הוא מחיר ריאלי מאוד.

כמובן שתלוי במצב הרכב לא מזמן הוצאה למכירה M3 שנת 87 הבעלים רצה 90K

 

ראיתי את הרכב

 

90K הוא לא היה שווה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם אתה מחפש רכב ישן - אוטומאט - והנאה אחורית יש לי בשבילך את ההצעה המושלמת !

 

 

וולבו 740GL שנת 91, אתה קונה ב13 אלף, כל השאר אתה משקיע בשיפורי מתלים ובולמים -

והנה לך מה שרצית.

 

גילוי נאות:

 

יש ליכזאת למכירה - ממש במקרה ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז יש יתרון במומנט וזה משפיע ה-מ-ו-ן על "החלקות" אבל נפח גדול שסוחב משקל גבוה = צריכת דלק גבוהה... ( לעיתים גבוהה מאוד ולעיתים אף גבוהה מאוד מאוד מאוד )

 

לא כולם מחפשים הספק ומומנט .

 

יאשה , במוו 316 אוטו' , 105 כ"ס מספקים בהחלט .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי הE21 שבטבריה היא בצבע חום כזה(כמו נזלת...) אבל ניראת שלמה מבחינה חיצונית איו דפיקות גדולות או משהו בסגנון, אני יודע שהיא נוסעת כל יום, יותר מזה אני לא ממש יודע אם אתה רציני תגיד לי ואני יבדוק לך.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-540 היא V8 4.4.

אוטו מדהים.

יקר לתחזוקה בצורה מטמטמת.

בלתי אפשרי כמעט למצוא, בטח שלא ידני (אני מכיר 3 ידניות בלבד).

 

E30 קל מאוד לתחזק, לשפר ולשחק.

כשאתה מגיע לסדרה חמש, עומק הכיסים משחק תפקיד חשוב מאוד.

כל חלק הכי קטן שם, קורע לך את הכיס.

אין יותר מדי חלפים לרכב הזה. הרבה מאוד צריך מקורי מהחברה.

 

סתם לצורך העניין, AFM של E30 יעלה לך 100-300 ש"ח תלוי באיזה דרך אתה משתמש.

AFM של 540 יעלה לך 3500~ ש"ח.

 

מה עם ביטוח? לסדרה חמש אתה חייב ביטוח. מדוברעל מעל ל-10K בשנה.

 

שמוליק. שלח לי פרטים של הרכב, יש לי מישהו שמתעניין ברכב הזה (שוודי שלא מבין ברכבים).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. שלומי, יש M3, לפני שנה המחיר הנקוב שלה היה 70, לפני משא ומתן

אבל אתה יודע איך זה- - כשיש ביקוש המחיר עולה.

 

2. רוי, אני לא מכיר הרבה בעלים של 540 שהלך להם הMAF :)

למעשה, אני מכיר מעט מאוד בעלי E30 שהלך להם הMAF

ואת שניהם, בEBAY, אפשר למצא, בדרגת מחיר כזו או אחרת

[לא 4.5K]

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה.

זה שאמרתי שיש הרבה E30, לא אומר שתמצא אותן בפירוקיות הרגילות, שם יש סקודות וסיטרואן.

חפש אצל הבני דודים. נצרת, יפו (בבפנוכו שלה, לא איפה שהאשכנזים) וכו'. יש. לא קצת.

 

כשאני מתכוון 1:1 זה מבחינת תושבות, שום החלפת מנוע היא לא סיפור של מה בכך, גם אם מדובר באותה סידרת מנועים, רק עם נפח שונה (תאמין לי, אני יודע).

אבל.. יחסית, ההחלפה עוברת חלק, בניגוד לנגיד.. מעבר מ-4 ל-6.

 

תיקון נוסף, 325 ישנות (עד 86 נראה לי, או 87) באו עם תופים מאחור.

 

אביחי, התמונה הזאת, זה אחד השיפורים הקלאסיים ל-E30.

שמים את ה-S50B30 (יענו M3 3 ליטר, דור ראשון ב-E36).

כמו שאמרתי, מנועים בלי VANOS יותר אמינים וקלים לתחזוקה.

חוץ מזה, הטענה היא שה-3 ליטר יותר טוב.

 

למה לקנות 325? אם לפותח השרשור אין כוח לשיפורים, השבתת הרכב לזמן ארוך והרבה כאב ראש.

אז הפתרון הוא לשלם, בין 30-50, בשביל 325 ידנית.

אם יש זמן לכל הבולשיט הזה, אז..

318 או 320 (או אפילו 316) 2 דלתות, מה שבא ליד.

מנוע M50 2.5 (סדרת המנועים של E36 או E39), דורות ראשונים בלי VANOS או VANOS יחיד.

אושלוקחים 2 ליטר עם טורבו. M50.

גיר זה שטויות, כנ"ל גם דרייבשפט.

התאמות, קשקושים. וב-40K יש לכם רכב לתפארת מדינת בוואריה.

לסיום, שכחתי..

סרן אחורי של E36 דיסקים (כל מנועי ה-6 + 318IS). אומנם תחת פחות שובב, אבל הרבה יותר מדהים.

 

והראשון שיקפוץ ויגיד שהסרן של ה-E30 הוא HARDCORE וכל הבולשיט הזה...

אני מצרף אותו למועדון ה-106 ראלי-שלדה-מטורפת.

סרן ה-Z של E36 הרבה יותר טוב, מתנהג תחת עומס יותר טוב.

ניתן לחיות איתו יותר טוב (גם מצד הנהג וגם מצד הולכי הרגל שתקטלו).

והוא מתנהג לא פחות מאשר מעולה.

 

יש המלצות?

רוי תקן אותי עם אני טועה, אבל לטענתך ניתן להשתיל כמעט כל חלק ממשפחת E36 ברכבים ממשפחת E30 ובכך לשפר את התנהגות הרכב וחוויות הנהיגה ? נשמע נחמד לגמרי אבל מה שאתה אומר הוא ברמת הבדוק ?

נ.ב

סליחה על הבורות אבל אתה יכול להסביר מה זה VANOS ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שבמחיר נורמלי היום הייתי קונה M3 E30 .

 

מה זה נורמלי ? נניח 70-80K.

אם מישהו מוצא שיגיד.

בבקשה..

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=173635

אמנם לא "מחיר נורמלי", אבל בכל זאת..

1.8T 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6499 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...