Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיפה קונים MT22??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

רציתי לדעת מאיפה קונים את הטוטרים?

 

ולמה כולם מחליפים את הטוטרים שבאים במקור

כאילו הכוונה בדוקט??

 

ואם יש מקום מסויים לקנות בו מינו??

 

וסתם לידע כללי..

פעם מישהו מצא זיופים במורל??

 

טל.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסיבה העיקרית להחלפה היא בעיקר כי ה 22 הרבה יותר איכותיים, חזקים ומפורטים מה 11.

 

לגבי זיופים - לא שמעתי, ובאופן כללי אני חושב שלארץ שלנו הזיופים מהמזרח לא מגיעים בהמונים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ההחלפה של הטוויטרים היא מסיבה פשוטה.

 

התמורה מול העלות היא עצומה.

פרט לכך, אין בעיה להשתמש בקרוס של הדוטק בחיבור הMT22 מכיוון שהנקודות חיתוך שלהם כמעט זהות (התחום שלהם הוא שונה רק ב200 HZ ללא קשר, ונקודת החיתוך נשמעת טוב עם הMT22).

 

אני לא נתקלתי בזיופים של מורל כלל.

זה מיוצר בארץ, זה לא יקר= אין ממש סיבה לזייף.

מה שכן נתקלתי זה קומבינות של סטים= דוטק עם טוויטרים של פולס או הייבריד עם טוויטרים של דוטק וכו' וכו' וכו'.

לרוב ההפרש הוא שולי ולכן אין טעם לעשות זאת.

מה עוד שגם אפשר למצוא כמעט בכל חנות התקנות בארץ, סטים של מורל, או במקרה הכי גרוע אפשר לדבר עם UZEB והוא יפנה אותך לחנות במקום מגוריך.

 

 

שבוע מוצלח,

 

 

ניר

under construction..

פורסם

דוטק עולה 1210 +-

הייבריד אוביישן עולה 2320 +-

 

דוטק:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=150456

 

 

הייבריד אוביישן:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=35567

עכשיו אתה מאמין לי שזה 1000 ש"ח הבדל?

 

ויש הבדל עצום בין 1500 ל2320 ש"ח....כמעט 37 אחוז.

under construction..

פורסם

אולי במקום להפוך את זה לעוד ויכוח מיותר (וברורה לנו כבר עמדתכם...)

פשוט תשתדלו לענות על השאלה, גם אותי מעניין לדעת היכן ניתן לקנות, ובכמה?

 

תודה

פורסם

דוטק עולה פחות.

 

מספיק לחשוב שZAP זה המחיר הכי נמוך בשוק.

אפשר למצוא פולס ב540 , דוטק ב1,100 ש"ח, והייבריד אוביישן 6 ב2100 ש"ח.

זה מה שאני מכיר.

ZZR

פורסם

נכון, אתה יודע הכל...

 

אז מעניין איך אתה לא יודע על עליית המחירים של מורל החל מחודש מאי??

 

גם שמראים לך שחור עגב"י לבן, אתה עדיין מתווכח, זה פשוט מדהים...

 

תבין, אין לי בעיה עם ויכוח בריא, וגם אני לא צודק ב100% מהמקרים, אבל רבאק, תדע להודות שאתה טועה.

"זה מה שאני מכיר" - אז מה ? מה שאתה יודע זה מה שקורה בפועל?= לא.

בפועל המחירים אפילו יותר יקרים בחנויות, באינטרנט זה עוד יותר זול מאשר המחירים בפועל.

אגב, המחיר המומלץ לצרכן לדוטק MK2 רגיל ע"י UZEB הוא 1780 ש"ח כולל מע"מ.

 

 

אגב, גם אפשר למצוא פולס ב400 ש"ח "אצל ציון בבאסטה", אז אני לא קונה בבאסטות וזה לא מדד לעלות של מוצר.

under construction..

פורסם

אז מעניין איך אתה לא יודע על עליית המחירים של מורל החל מחודש מאי??

אין שום סיבה בעולם שהמחיר יעלה.

מה בחומרי הגלם, עלות ייצור וכו ' עלה בשיעור כזה ,

שיצדיק כזו עלייה במחירים?!

 

הם פשוט רוצים להרוויח יותר.

 

הבנת?

 

 

 

אגב, גם אפשר למצוא פולס ב400 ש"ח "אצל ציון בבאסטה", אז אני לא קונה בבאסטות וזה לא מדד לעלות של מוצר.

אתה שוב מתעקש שאם אתה רואה בZAP מחיר מסויים,

אז זה המחיר בשוק.

 

זה לא .

ZAP מתברר בהרבה מקרים כמחיר גבוה , או מטעה.

 

המחירים של מורל, זה אחד מהמקרים הללו.

ZZR

פורסם
אין שום סיבה בעולם שהמחיר יעלה.

מה בחומרי הגלם, עלות ייצור וכו ' עלה בשיעור כזה ,

שיצדיק כזו עלייה במחירים?!

 

הם פשוט רוצים להרוויח יותר.

 

הבנת?

המממ...הביקוש עולה- המחיר עולה- החברה מעוניינת להרוויח יותר(מי זה הם?- החברה העלתה את המחירים לא החנויות).

כבר כתבתי את זה בזמנו שגל(Blackmazda) העלה את התרד' לגבי מחירי מורל, וגם אז דיברנו על זה.

 

 

אתה שוב מתעקש שאם אתה רואה בZAP מחיר מסויים,

אז זה המחיר בשוק.

ואתה מתעקש שמה שאתה מכיר זה מה שקורה בפועל, ואתה טועה ובגדול ואני אומר לך את זה מנסיון.

זה לא .

ZAP מתברר בהרבה מקרים כמחיר גבוה , או מטעה.

לרוב באינטרנט קורה ההפך הגמור, חנויות מפרסמות סחורה שאיננה במלאי, או סחורה לא מיבואנים רשמיים ובד"כ עם מחירים נמוכים משמעותית .

אם תכנס לחנויות התקנה ברחבי הארץ אתה תשמע תמיד את המתקינים בוכים(ובצדק) על כך ש"שרפו להם את המוצרים באינטרנט" והם לא יכולים להרוויח, וכנ"ל תמיד תמצא את הלקוחות שאחרי שהצעת להם מוצר הם יגידו לך" אבל באינטרנט ראיתי את זה יותר זול" וכו' וכו' וכו'.

 

המחירים של מורל, זה אחד מהמקרים הללו

וזה הרי אחרי שעשית סקר שוק מקיף, ואתה בטח גם ראית חשבוניות של חנויות של לקוחות ושל המשווקים....

או שפשוט אתה ניזון משמועות כמו שאר חברי הפורום, ושמעת שמישהו קנה דוטק ב1100 ש"ח ואז כרגיל "אתה מכיר" שדוטק עולה 1100, כנ"ל גם שמעת שמישהו רכש הייבריד אוביישן ב2100 ואז "אתה מכיר" שהייבריד אוביישן עולה 2100 ש"ח.

.

אני יעשה לך סדר בנושא:

פולס עולה בחנויות 600 ש"ח.+-

דוטק עולה בחנויות 1200 ש"ח.+-

הייבריד אוביישן עולה בחנויות 2300ש"ח.+-

אילייט 2 חלקים עולה בחנויות 2700-2900 ש"ח.

אילייט 3 חלקים עולה בחנויות 3600-3900 ש"ח.

 

אלו מחירי השוק כוללים מע"מ לצרכן בפועל.

בפועל המחירון של המשווק UZEB הוא "יקר" יותר לצרכן בכ20-30%.

 

בידידות,

 

ניר

under construction..

פורסם

לא יודע איפה אתם קונים אבל המחירים ממש גבוהים!!!

המחירים שנחשבים זולים לצרכן הם:

פולס -500 שקל

דוטק אמקיי2 - 1000 שקל

הייבריד אוביישן - 2000 שקל

כמובן לציוד חדש ישירות מהספקים.

אם מישהו מעוניין אני יכול לסדר לו בכיף..


×
×
  • תוכן חדש...