Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה משהו איך שאנשים פה אוהבים להתעסק בשטויות , טייפ או דיסק , הבנתם את הכוונה שלו ובמקום להסביר לו הבדלים אתם יורדים עליו ועוד שהוא בסך הכל שאל שאלה לגבי רמקולים אז תנו תשובה לעניין וזה הכל , וכן תתפלאו יש אנשים שעדיין שומעים קלטות באוטו ויש להם מגברים .

 

לשאלתך , עד כמה שזכור לי מקדימה הרמקולים 6.5 אם לא אז 5.25 מה שבטוח שמאחורה במדף הגודל הוא 6.5 .

וזה ממש לא סיפור להחליף אותם לבד , אם יש לך ידיים טובות וכמו שאמרת כבר התקנת בעצמך באוטו הקודם לא חושב שתהיה לך בעיה , בהצלחה .

פורסם

שמע אח שלי יש לחבר שלי סיאט טולדו אבל קצת ישנה ככה היא נראת לפחות לדעתי אמור להיות 5 ורבע ...אבל תקשיב תיקח סרגל תראה מה הקוטר בסמ ואז תחלק ב2.6 ותראה כמה יוצא

אם אתה רוצה רמקולים לשם באוטו יותר גדולים תמיד אפשר לקנות הגבעה ולעשות או פשוט לחתוף

קצת....זה לא אמור להיות בעיה

ואם להיות קצת יותר מדויק אז תחלק ב2.540005

DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!:twisted::scatter:

×
×
  • תוכן חדש...