Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

היום בשעה טובה קניתי לנטיס 95 1800 אוט' ורציתי לעשות לה טיפול כיישור קו.

רציתי לדעת איזה שמן ממולץ לרכב,ואיזה פלאגים.

פילטר דלק ושמן אני מאמין שאצל הפרסי אמצא ללא בעייה.

 

תודה מראש.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

שמן מנוע מומלץ לרכב הינו ESSO 10W40 או LM אריזה כסופה באותה צמיגות כמובן.

פלאגים של חברת NGK BKR5E-11 (מרווח אלקטרודה 1.1)

תבקש מהפרסי פילטר שמן מקורי למאזדה 1.8 בלבד ואל תתלהב מ20 שקל פחות על פילטר חליפי!!!

תקנה נוזל קירור של פרסטון אריזה צהובה מוכן לשימוש

תקנה נוזל בלמים DOT 3 או DOT 4 חברה מומלצץ היא של ATE

תקנה גלון של שמן גיר DEX III של חברת ACDELCO לתיבת הילוכים+פילטר גיר ואטם

מגבים אם אתה צריך להחליף תשים זה נראה לי אצלך 19-21

אמ.. בעיקרון זהו אלא אם כן יש לרכב תקלות שלא עידכנת.

אם אתה צריך מקום אמין וזול שיעשה לך את הטיפול הנדרש ליישור הקו פנה אלי בפרטי.

פורסם

תודה על המידע.

את הטיפול אני אעשה לבד.

אם תוכל רק לומר לי האם צריך בוקסה מיוחדת לפלאגים כי ראיתי שהם בתוך ראש המנוע ואם אני אכניס מאריך + בוקסה היא יכולה להישאר בפנים.

עוד שאלה - האם ממולץ לנקות את פרפר הסרעפת עם ספרי לניקוי קרבורטורים בעוד הרכב מונע ?

 

תודה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

כן

צריך בוקסה מוארכת בגודל 16 מ"מ או 8\5 , מאריך ורצ'ט או ידית כח. שאתה מחליף את הפלאגים תחליף אך ורק על מנוע קר לחלוטין (אחרי לילה למשל) ותשים לב טוב טוב שאתה מבריג את הפלאג החדש ישר ולא עקום!

 

בעניין ניקוי פרפר המצערת-מומלץ לנקות רק אם יש צורך לנקות ולא סתם. צריך לפתוח להסתכל ורק אז אפשר לדעת. כאשר אתה לוחץ על דוושת הגז היא נלחצת כמו שצריך או שיש בעיקר בתחילת נסיעה עם הלחיצה הראשונית שנתקעת קצת? בעת עמידה הסל"ד יציב או משחק?

פורסם

האם הבוקסה חייבת להיות מולחמת למאריך ? יש לי רצ'ט מאריך ובוקסה 16, עד עכשיו ברכב הנוכחי (סובארו) לא הייתה בעייה כי הפלאגים נמצאים בצידי הראש ולא קבורים בתוכו.

 

לגבי הניקוי - בלחיצה על הדוושה יש מעיין השהייה של 2 שניות מרגע הלחיצה עד לתגובה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

הבוקסה לא צריכה להיות מולחמת. אין טעם. אני לא יודע עם איזה כלים אתה עובד אבל אם הבוקסה נתפסת למאריך טוב אז אין סיבה שתהיה בעיה.

בעניין ההשעייה: לא יודע להגיד לך דרך המסך.

פורסם

הסט מצויין והבוקסה תפוסה כמו שצריך.

 

לגבי הניקוי השאלה היא האם יכול להגרם נזק ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אם אתה מבצע את ניקוי פרפר המצערת כמו שצריך לא אמור להגרם שום נזק.

רק מה שכן רצוי מאוד לבצע זאת לפני החלפת שמן מנוע.

פורסם

איך מתבצע הניקוי כמו שצריך - אני פשוט מניע ומתחיל להתיז את הספריי ללוע תוך כדי העלת הסל"ד ידנית ע"י כבל גז.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

×
×
  • תוכן חדש...