Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לבצע טיפול ברכבי לבד בחנייה ,אך בשביל להחליף מסנן שמן וריקון השמן מנוע עליי להגביה

את הרכב קצת, מכיוון שאין ברשותי בוקים אני מחפש אילתור אבל בטיחותי ע"מ להגביה אותו כמה שאפשר

גבוה שאוכל להכנס מתחתיו בביטחה ללא סכנת קריסה, אשמח לשמוע רעיונות מאנשים שהתנסו ואכן הצליחו

להרים את הרכב בחנייה אצלם ליד הבית ללא ליפט ובוקים

תודה וחג שבועות שמח לכולם

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

אתה יכול צד אחד להעלות על המדרכה, ואת הצד השני? חייבים לבטח בעזרת בוק.

 

כל דבר אחר לא יהיה בטיחותי.

 

מה שכן, ע"מ להחליף שמן, נסה להעלות את שני הקדמיים על מדרכה, כך שתהיה לך גישה נוחה לפתח הניקוז.

משכנתא זה קל

פורסם

עזוב אותך משטויות, הייתה לי פורד אריקה נמוכה מאד ,205 , ועשיתי טיפול גם לפאסאט ולנסר.

 

בכל המקרים לא הרמתי את הרכב, שכב על הגב תושיט יד ותצליח.

 

בפעם הראשונה הייתי כמוך אז לקחתי שני קרשים עבים אולי 10-15 ס"מ ועליתי עם שני הגלגלים הקדמיים עליהם, אפשר גם עם אבנים משתלבות של המדרכות יש אצלי מלא כאלה אם בא לך בוא תיקח.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

בחוף הים תמיד ניתן למצוא צוק מאוזן אם פתח באמצע כדי שתיכנס.

 

רק תקפיד על שפיכת השמן המשומש לתוך מיכל ולא לחוף!

פורסם

תמיד אפשר לחפור בור...

Drawing2.jpg

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

אם חולון לא רחוק לך, יש בסלינס אגזוזים ליפט בחוץ, המאפשר לבצע עליו טיפולים בשכיבה בשעה שהחנות סגורה.

משכנתא זה קל

פורסם

לא צריך להגביה את הרכב על מנת להחליף שמן לגבי הפילטר זה תלוי במיקומו אך אם יש לך כלי יעודי לפילטר אז לא תהיה לך בעיה רק תשתמש בקרטון שגם לא תתלכלך וגם לא תלכלך את הכביש.בשביל השמן תשתמש בכלי פלסטי רחב אבל לא גבוהה.

וחשוב ביותר יש לשפוך את השמן הישן רק במקומות יעודיים כגון מוסך אות תחנת דלק שיש שם מיכלי איסוף.

פורסם

מנסיון שלי

עולים בפינה של מדרכות (חנייה) עם שני הגלגלים על המדרכה

גלגל אחד לקראת סוף המדרכה והגלגל השני על המדרכה השנייה שממשיכה את המדרכה ב 90 מעלות

אני מקווה שהבנת

בקיצור מספיק לך מדרכה כזאת בגובה של 10 ס"מ זה בהחלט מספיק

אתה נכנס מתחת פותח אגן שמן, מחליף פילטר, סוגר אגן שמן ושלום על ישראל. בדיוק 10 דקות.

×
×
  • תוכן חדש...