Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה אולי עובד לזמן מוגבל מאוד, חוץ מזה זה צובע את כל השמן בצבע שחור.

 

אני אישית לא מאמין בכל הניסים והנפלאות של עולם התוספים, במקום תוסף שעולה 50 שקל שיעילותו מוטלת בסימן שאלה גדול, תקנה כבר שמן איכותי יותר(תוסיף את ה 50 שקל שהתכוונת להוציא על התוסף) למחיר השמן שהתכוונת לקנות, וכך תוכל לקנות שמן יותר איכותי ,זה עדיף עשרות מונים,מאשר שמן פשוט ולשים לו תוסף.

התוספים האלה משנים את ההרכב הכימי של השמן, מה שגורע\יגרע מאיכות השמן ומעמידותו ,לאורך זמן.

1. זה לא עובד לזמן מוגבל. החומר יותר קשה מפלדה ,ולכן אינו "נעלם". הצביעה היא בצבע אפור ,שהוא צבעו של החומר.

2. אין שום קשר בין התוסף הזה לאיכות השמן - כל שמן , מהיותו נוזלי - יירד אחרי כמה שעות לאגן השמן (או לחלקו התחתון של המנוע בעוקה יבשה) בגלל כוח הכבידה. ה-MOS2 אמור להגן על המנוע גם במצבים הקיצוניים בהם מולקולות השמן אינן מגינות (טמפ' קיצונית , חוסר שמן כמו במצב התנעה (לזמן קצר מאוד כמובן) וכיו"ב).

3. כנ"ל לגבי הרכבו הכימי של השמן. שלא כמו דטרגנטים למיניהם , החומר פשוט נמצא שם בנוסף למולקולות השמן , ואינו מתערב איתן באמת.

 

אני לא יודע האם אכן התוסף הנ"ל מגן על המנוע בצורה שמפרסמים אותו (למרות שאני משתמש בשמן המתוסף הזה ופרסומות , כידוע , הן לא אובייקטיביות) - כי אין לי דרך אמיתית למדוד את האפקט של התוסף הזה במנוע , אבל לדעתי ולמיטב הבנתי - נזק הוא לא יכול לגרום , ואולי להועיל - אז שיהיה.

×
×
  • תוכן חדש...