Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני עומד לפני רכישה של רכב שרשום על שם האבא של הבעלים שכבר נפטר .

השאלה שלי היא:האם בגלל שהרכב רשום על שמו של האבא שנפטר, יצתרכו להוסיף עוד יד לפני העברת הבעלות ז"א הרכב יעבור על שמו של הבן שהשתמש בו עד עכשיו ואז על שמי או שאפשר להעביר ישר אלי?

 

*שחכתי לציין:יש להם את כל האישורים הנחוצים (יפוי כוח וכאלה) להעברת הבעלות.

Nothing runs like a Deere.

פורסם
שלום לכולם!

 

אני עומד לפני רכישה של רכב שרשום על שם האבא של הבעלים שכבר נפטר .

השאלה שלי היא:האם בגלל שהרכב רשום על שמו של האבא שנפטר, יצתרכו להוסיף עוד יד לפני העברת הבעלות ז"א הרכב יעבור על שמו של הבן שהשתמש בו עד עכשיו ואז על שמי או שאפשר להעביר ישר אלי?

למיטב הבנתי צריך להוסיף עוד יד - ליורשים של הנפטר.
פורסם

אני חושב שדבר כזה תלוי אם יש צו ירושה או לא , ואיך יפרשו זאת הפקידים במשרד הרישוי . לא נראה לי שיש פה הרבה נסיון עם מקרה איזוטרי כמו שלך , אז אולי כדאי שתלך למשרד הרישוי הקרוב ותשאל .

 

בהצלחה ובברכה יהודה

 

* עריכה *

מצטער לא ידעתי אפשר למחוק את ההודעה שלי

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...