Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להפך, סוף סוף ירדו מהכביש כל הנהגים שנוסעים מעל המהירות המותרת.

המשטרה תצוייד במסוקי אפאצ'י לונג באו, וועדות של המשטרה תחלטנה על סיכולים ללא משפט שיאושרו ע"י השר בהליך מהיר, וכך תוך 3 דקות מביצוע העבירה יסוכל הנהג ע"י טיל הלפייר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לוקחים רמטכ"ל ועושים אותו שר תחבורה

 

ואת תפקיד הרמטכ"ל נותנים למשהו שאין לו מושג ובחיים שלו לא היה אפילו סגן שר.

 

אבסורד.

 

מה שבטוח, בארץ נהדרת יעשו על זה הרבה קטעים.

פורסם

לא את תפקיד הרמטכ"ל - את תפקיד שר הבטחון. הפליטה הפרוידיאנית הזו מראה עד כמה השתרש המיליטריזם בישראל.

 

אולי זה ישתנה בקדנציה הזו, ואולי אני סתם תמים.

 

 

לגופו של עניין - מופז לא הוכיח את עצמו בתור שר בטחון, הוא למעשה המשיך להיות רמטכ"ל (ואחד גרוע למדי), אז חבל שקיבל משרד עם נגיעה לחיים שלנו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לא את תפקיד הרמטכ"ל - את תפקיד שר הבטחון. הפליטה הפרוידיאנית הזו מראה עד כמה השתרש המיליטריזם בישראל.

 

אולי זה ישתנה בקדנציה הזו, ואולי אני סתם תמים.

 

 

לגופו של עניין - מופז לא הוכיח את עצמו בתור שר בטחון, הוא למעשה המשיך להיות רמטכ"ל (ואחד גרוע למדי), אז חבל שקיבל משרד עם נגיעה לחיים שלנו.

מופז לא היה מעולם רמטכ"ל... הוא היה בובה פוליטית שנוהלה מגבוהה ופזלה תמיד להגיע לשבת ליד מי ששלט בו...

אין לי ספק שהוא ימשיך לינהוג באותה צורה... :?

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אני לא מבין עד מתי אנחנו נצטרך לסבול מהאטימות של הממשל הזה. מופז היה חייב לקבל משהו אז זרקו לו את התיק הזה. הוא בטח גם מאוכזב שלא קיבל תיק בכיר יותר.

מתי יבינו שצרכים להביא אנשים מקצועיים לכל תיק? ולא פוליטקאים ממולחים.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

לא צריכים מישהו מקצועי לכל תיק , אלא אדם עם ראש פתוח שיהיה מוכן להקשיב לעצות של מומחי המשרד שלו - אשר צריכים להיות אנשי המקצוע.

פורסם

לא טוב, רע, רע מאוד!

 

תקראו לי נאיבי אבל אני מאמין שבכל משרד צריך אדם מקצועי. שר הספורט צריך להיות ספוטאי, שר המשפטים - משפטן ושר הבריאות - רופא.

כל מה שמופז יעשה במשרד התחבורה לא יהיה שונה מקודמו- רוח רעש וציצלולים של "כאילו" שהוא עובד ע"מ לקבל תפקיד בכיר יותר בקדנציה הבאה. וזה בזמן שהוא לא מלכלך על פרץ שמחליף אותו (שזה בכלל דיון בפני עצמו)

 

צריך (ומהר) להפריד בין השלטון לפוליטיקאים!!!!

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
צריך (ומהר) להפריד בין השלטון לפוליטיקאים!!!!

למרות השרשורים האחרונים של מוטי ותומר, זה המשפט הכי הזוי של השבוע הזה בפורום!

פורסם
לא צריכים מישהו מקצועי לכל תיק , אלא אדם עם ראש פתוח שיהיה מוכן להקשיב לעצות של מומחי המשרד שלו - אשר צריכים להיות אנשי המקצוע.
אני לא מסכים איתך.

אני חושב בדיוק ההיפך: מחויב במציאות ששר כלשהו יבין מקצועית את הנושא עליו הוא מופקד, ויהיה חלק מתהליך קבלת החלטות מתוך הבנת העניינים, ולא רק יס-מן של אנשי הייעוץ שלו.

בנוסף, מבחינה תיאורטית זה יכול אפילו להביא לצמצום כח אדם של אנשי מקצוע במשרדים למעלה.

בנוסף, ימים יגידו אם מופז יהיה שר טוב או רע.

 

דבר אחד בטוח: טוב ששטרית הלך.

:puzzled:
פורסם

במדינה "דמקרטית", אדם אחד לא מחלק תיקים למי שבא לו ולפי קומבינות או לפי מספר החברים שהוא צריך לסדר להם תפקידם בכירים.

אבל לא משנה, דווקא למופז כשר תחבורה אני אדיש, אין לי דעה רעה עליו, נחכה ונראה איזה חוקים יקבע, ואם ילך בדרך המטומטמת של שיטרית.

פורסם
אני לא מסכים איתך.

אני חושב בדיוק ההיפך: מחויב במציאות ששר כלשהו יבין מקצועית את הנושא עליו הוא מופקד, ויהיה חלק מתהליך קבלת החלטות מתוך הבנת העניינים, ולא רק יס-מן של אנשי הייעוץ שלו.

אני מכליל כאן - אבל זו צורת מחשבה ישראלית טיפוסית.

 

על פי מחשבה זו - מנהל חייב להיות המקצוען והמבין ביותר. אליו באים כולם להתייעץ והוא המחליט ועל פיו יישק דבר.

 

מצטער חברים.

מנהל צריך לדעת לנווט על פי הנתונים שנותנים לו אנשי המקצוע שלו. זה הכל.

בכל העולם הבינו זאת , זה יגיע גם לישראל. מתישהו.

אין שום סיבה לבזבז איש מקצוע מעולה ולהפוך אותו למנהל כושל.

 

תסתכלו על מוסכניקים מעולים שמכירים כל בורג ואז נהיו מנהלי מוסכים שהבלגן חוגג אצלם וטיפולים במוסך שתחת אחריותם נהיו על הפנים.

פורסם
לא טוב, רע, רע מאוד!

 

תקראו לי נאיבי אבל אני מאמין שבכל משרד צריך אדם מקצועי. שר הספורט צריך להיות ספוטאי, שר המשפטים - משפטן ושר הבריאות - רופא.

כל מה שמופז יעשה במשרד התחבורה לא יהיה שונה מקודמו- רוח רעש וציצלולים של "כאילו" שהוא עובד ע"מ לקבל תפקיד בכיר יותר בקדנציה הבאה. וזה בזמן שהוא לא מלכלך על פרץ שמחליף אותו (שזה בכלל דיון בפני עצמו)

 

צריך (ומהר) להפריד בין השלטון לפוליטיקאים!!!!

משמע לשיטתך ראם סמואל צריך להיות שר התחבורה?

מצטער, לא מסכים עם הקביעה הזו. לגבי מופז - בלי קשר לטוב או רע, חורה לי שהתיק ששולט בהכי הרבה חיי ישראלים (או ליתר דיוק - מות ישראלים) הוא "תיק ניחומים"...


×
×
  • תוכן חדש...