Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכבל של הפלוס הוא 10g

 

אני הייתי ממליץ אל 8,יש ב autodepo ב 120-150 ארכה

 

RcA אי איפשר לראות אבל הוא ניראה גם מאוד דק.

 

 

ליאור

פורסם

אם אני לא טועה מוכרים אותה ב autodepo גם.

 

 

אבל עוד פעם זה 10g

אני מאמין שגם 10g יספיק לך רק למגבר של המגנט.(כמובן עדיף 8)

 

 

ליאור

פורסם

מה זאת אומרת שזה 10G ?

זה העובי של הכבל? ומה עדיף לי לחפש יותר עבה?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם
מה זאת אומרת שזה 10G ?

זה העובי של הכבל? ומה עדיף לי לחפש יותר עבה?

כן, זה העובי הפנימי של הכבל מתח (לא כולל הפלסטיק המגן), באופן כללי נחשב שככל שהכבל עבה יותר, כך החשמל עובר יותר בקלות מהמצבר אל המגבר/ים.

 

כאן תוכל למצוא את ההמרות למ"מ רבוע, וכאן תוכל בעצמך לחשב כמה זה 10/8/4 גייג'.

 

לי אישית מותקן כבל של 4G שזה כבל מאוד עבה יחסית. ויש את המשוגעים לדבר, ששמים כבר 2G או אפילו 0G... שזה כבר כבל של ריתוך.

בעקרון 8G זה מספיק בשביל מגבר אחד חזק, אבל אם אתה שם שניים או יותר, הייתי ממליץ לא לשים פחות מ4G.

אבל אם אתה רוצה לחשב בדיוק כמה G אתה צריך, תקרא גם בלינק הבא:

http://autosound.co.il/main.asp?url=content/03-03-2002-DIY-Amp-Install.html

 

אחרי זה אתה מוזמן לחזור עם שאלות. אבל בעקרון שלושת הקישורים הללו אמורים לספק לך מספיק מידע.

 

בהצלחה.

בברכה!

יונתן.

פורסם

כרגיל עצת החיווט שלי

 

 

 

כבל 4 G שתקנה מגליל בחנות לפי מטר

כבלים RCA של ויונקו של קולנוע ביתי בעלי סיכוך שזור (לוא יותר מ 70)

בית פיוז לפי שיקולכם אבל חשוב שיהיה איכותי לא אחד ב 10 שקל

4 G להארקה

חוט רמקולים עם ציפוי עבה לREMOTE

סופיות מחנות רמקולים

 

לא לשכוח להלחים סופיות

 

 

כל זה מגיע ל 100 ומשהו ותקבל סט התקנה יותר טוב מכל סט עד 600 שקל

 

אם אתה רוצה להתפרע אז כבלים RCA של MONSTER CABLE

×
×
  • תוכן חדש...