Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעלה של אחלמה יהיה שר בטחון ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האלופים במיל' זועמים. הציבור בהיסטריה.

מינוי של אזרח, שאין לו רקע בטחוני לתפקיד שר הבטחון יהיה אסון למדינה.

לא יעלה על הדעת, שלתפקיד כה חשוב ימונה אדם שאינו מומחה רב נסיון בתחום.

סביר שלתפקיד כזה, ימונה אדם שהיה לפחות מח"ט בשריון, ומפקד טייסת בח"א, וראש אגף בשב"כ וכו'.

לקחת סתם פוליטקאי, בור בתחום, ולמנות אותו לתפקיד כזה יהיה אסון !!!.

 

מה לגבי משרד הבריאות ? חינוך ? שר תחבורה ? אהה, זה לא נחשב, שם כבר שנים ממנים פוליטיקאים לתפקיד בתחום שחדש להם ואף אחד אינו פוצה פה.

כולה 500 הרוגים בשנה בכביש. לא ממש סיבה למנות מומחה כשר תחבורה ...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

נו מה, הרי משרדים כמו תחבורה/איכות הסביבה ושות' מאויישים בדר"כ ע"י פוליטיקאים שמסתכלים לכיוון של אוצר/ביטחון/חוץ/ראשות ממשלה או שסתם באו לאכול חינם.

 

רכבת תחתית, כי עוד מעט לא יהיה אפשר לזוז ואיפה לתקוע את האוטו בערים המרכזיות? תשתית מחורבנת? איכות סביבה (מה זה?!)? למי אכפת! רק תגידו לרבקה לשים שניים סוכר בקפה

פורסם

בנאדם בן 70 ומשהו הוא לא מומחה לבריאות? הוא כבר עבר הכל בחיים שלו.. :?

 

ובתור מנהל אני מצפה שתעביר שרשור שכזה לOFF TOPIC.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

עד עכשיו לא ראיתי שה"מומחים" בארץ כאלה מומחים...

 

לדעתי יש להקים מערכת כבישים תת-קרקעית מקבילה, שהכניסה אליה תורשה רק לבוגרי קורסים לנהיגה מתקדמת. את הכבישים הישנים נשאיר לשר התחבורה. מתחת לאדמה מנהלי הפורומים (ודוברי המועדונים :wink:) ישלטו!

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

או נושא פוליטי.

רזמל אני בשני שורות יענה לך.

 

מדינה שבה המשטרה לא נותנת למנות שר בטחון פנים חדש בגלל שהיא יודעת שהוא לא יתן לה לשבת על התחת ומנסה לדחות את מינוי בגלל חקירה שנמשכת כבר 7 שנים, היא מדינה בדרך לאבדון, ופרץ הוא מהתחנות הראשונות.

פורסם
או נושא פוליטי.

רזמל אני בשני שורות יענה לך.

 

מדינה שבה המשטרה לא נותנת למנות שר בטחון פנים חדש בגלל שהיא יודעת שהוא לא יתן לה לשבת על התחת ומנסה לדחות את מינוי בגלל חקירה שנמשכת כבר 7 שנים, היא מדינה בדרך לאבדון, ופרץ הוא מהתחנות הראשונות.

לא, לא.

אני אגיד לך מה היא מדינה בדרך לאבדון.

 

מדינה בדרך לאבדון זוהי מדינה שחלק מתושביה מפולגים.

מדינה בדרך לאבדון זוהי מדינה שחלק מתושביה מפלים חלקים אחרים ומתנהגים בגזענות.

מדינה בדרך לאבדון זוהי מדינה שחלק מיושביה אינם מכבדים כלל את המקום בו הם נמצאים, או את האנשים שכאן.

מדינה בדרך לאבדון זוהי מדינה שמקבלת כל הזמן עוד ועוד עליות שרק משמרות את מה שהיה להם איפה שבאו.

מדינה בדרך לאבדון זוהי מדינה שאתה שומע באותו יום 4 שפות מ4 אנשים שחיים וגרים כאן.

מדינה בדרך לאבדון זוהי מדינה שלא נותנת צ'אנס לאף אחד, אלא אם הוא קונה אותו או לוקח אותו בכוח.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

את כל מה שכתבת כבר כתבתי בלא מעט הודעות פה.

ודניאל בעליות אין שום דבר רע, רק שהמדינה הזאתי, ניסתה בכל מחיר להביא את כולם מכל מקום, והביא את האנשים הלא נכונים.

אותה בעייה יש לארצותה ברית כרגע, היא מתפוררת בדיוק כמו מדינת ישראל, יותר מידי פלגים, עדות וגזעים במדינה אחת.

רק מדינות ברית המוצאות שלעבר נותרו "נקיות גזעית" עקב מסך הברזל שנמשך גם אחרי נפילת האימפריה, אגב, מסך הברזל הינו משהו שהרבה מדינותב אירופה ואפילו ארצות הברית ה"חופשית" מאמצות כמשהו נגד גלי הפליטים.

 

הבעייה של עירבוב האוכלוסיות קיימת גם פה, בלי להיות יפי נפש לרגע, רוסים, ערבים, מרוקאים, ואשכנזים, לא נועדו להסתדר ביחד! נקודה.

(אגב אין לי שום דבר רע נגד עדות אלה).

 

מדינה נכונה, מורכבת מאנשים שרוצים לעזור לה.

 

אגב, נושא שהרתיח אותי במיוחד ביום השואה :

רוב ניצולי השואה בישראל גרים מתחת לקו העוני והמדינה לא עושה כלום כדי לעזור להם.

בעוד שתלמידי ישיבות למשל שלא עוצרים בצפירה לחחלי מערכות ישראל אפילו מקבלים מיליונים כדי ללמוד!

 

 

יש פה פשוט יותר דברים רעים מטובים, וזה לא ישתנה בעתיד.

פורסם

לפי הלוגיקה שלך, כמעט אחד לאחד אתה מתאר גם את ארה"ב, בין השאר.

 

וקשה לי להאמין שהיא בדרך לאבדון. לפחות לא בימינו.

 

הבעייה של עירבוב האוכלוסיות קיימת גם פה, בלי להיות יפי נפש לרגע, רוסים, ערבים, מרוקאים, ואשכנזים, לא נועדו להסתדר ביחד! נקודה.

(אגב אין לי שום דבר רע נגד עדות אלה).

חרטה ברטה. הכל חינוך. מה ז"א לא נועדו?

מה שאתה מציע, מזכיר זמנים שחורים הרבה יותר מהמציאות שאתה מנסה להגיש פה

פורסם

מי שחושב שרק גנרלים יכולים להיות שרי ביטחון טועה! היו לישראל כמה שרי ביטחון שלא באו מרקע צבאי ועשו עבודה טובה.

 

על אותה משוואה אני ישאל:

כול שרי האוצר של מדינת ישראל היו מנהלי בנק?

כול שרי המשפטים של ישראל היו שופטים?

כול שרי החקלאות של ישראל היו חקלאים?

כול שרי הפנים של ישראל היו מפכלי"ם בדימוס?

 

ההפך מגנרלים כמו מופז אני מפחד כאלה שרק יצאו מהצבא וישר הפכו לשרים לאנשים האלה מערכת הביטחון היא הבית זה יכול להיות טוב אבל גם רע.

אם פרץ יצליח לדאוג שהתקציב העצום של משרד הביטחון יצומצם איפה שאפשר(תאמינו לי שהצבא מבזבז מיליונים אני לא מדבר על קניית F16I שהיא לגיטימית לחלוטין בעיני).

 

פרץ הצטרך לשבת וללמוד טוב טוב את החומר ולהקשיב טוב טוב ליועצים שלו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

כוונת השרשור לא היתה המינוי הספיציפי של פרץ, או הסיבה לגזענות בארץ.

במשרד התחבורה כבר שנים יושבים שרים / יועצים במינויים פוליטיים, ללא רקע או נסיון בתחום.

כאשר קורה דבר דומה במשרד הבטחון, פתאום כבר מרימים גבה.

 

האם ההרוגים בכביש חשובים פחות מההרוגים במלחמה / טרור ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני לא חושב שההרוגים נחשבים פחות חשובים, אני חושב שזה נובע מחוסר יכולת של הציבור לעשות משהו בנושא הבטחון, הרגשה של חוסר אונים.

 

ואילו ב"תחבורה" הדעה הגורסת לרוב היא שהשינוי מתחיל בך. ולכן לא משנה מה שר התחבורה יודע, הוא כולה צריך לדאוג שיהיו מספיק נורות בשביל להחליף בכביש ירושלים - ת"א.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

פרץ במשרד הביטחון זו לא הבעיה העיקרית.

 

הבעיה היא שהמשרדים האחרים (למעט אוצר, חוץ, ביטחון פנים) מהווים "פרס ניחומים" לפוליטיקאי שלא הצליח להשתחל למשרד בכיר, ושרי התחבורה מתעסקים באיך להגיע למשרד הביטחון, ולא בענייני משרדם.

 

עכשיו בכלל הולכים להיות 30 שרים, אפשר למנות שר נוסף במשרד התחבורה שיהיה אחראי על רכבת תחתית...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ככה לא נשרוד ... ראש ממשלה ללא ניסיון

שר ביטחון ללא ניסיון + נשיא איראני חולה נפש שיכול להשמיד חצי עולם בלחיצת כפתור .ככה המצב ניראה

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...