Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרגל חג הפסח הקרב ובא, החליטו במועדון הרואסטרים לקיים טיול למוחרקה (שכידוע לכולם היא במת קורבנו של אליהו הנביא במלחמתו בנביאי הבעל).

 

הטיול היה ארוע חברתי, יותר מאשר טיול נהיגה.

התחיל במפגש בחניון ארלוזרוב בת"א, נסיעה IN FORMATION לזכרון יעקב שכלל טיול רגלי למטיבי לכת לאורך המדרחוב.

משם נסענו לעבר המוחרקה, ארוחת צהרים מאורגנת "על האש", ונסיעה חזרה, עם עצירה לגלידה.

 

אז אם יש לכם רואדסטר (ועדיף לא מיאטה, הגיע הזמן לגוון) מומלץ בחום להרשם למועדון ולהצטרף לטיולים. (אם אין לכם - עשו כמוני, והצטרפו לדניאל S).

מספר תמונות מצורפות:

8-4-06 011.jpg

8-4-06 012.jpg

8-4-06 016.jpg

8-4-06 017.jpg

8-4-06 020.jpg

8-4-06 023.jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ביציאה משם, בנסיעה איטית בשיירה שמעתי מישהי ברכב ממול אומרת לבעלה "כל כך הרבה רכבים אותו הדבר". אני מעריך שהיא התכוונה אלינו, למרות שישבה בעצמה בשיירה של לאנטיסים.

8-4-06 028.jpg

8-4-06 032.jpg

8-4-06 033.jpg

8-4-06 034.jpg

8-4-06 035.jpg

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

דרך אגב, ריבוי המאזדות, בתמונות למעלה הזכיר לי שרשור מלפני שנתיים (שימו לב למאזדות בהודעה מס' 10).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מה ההבדל בין רודסטאר לקבריולט?

למה 205 נקרא קבריולט וה- MX5 זה רודסטאר?

 

אני חושב שנאמר פה באחד הדיונים (לא מצאתי בחיפוש) שרודסטאר זה דגם שאין לו גרסה סגורה - אם כך, מה עושה שם ה-307 (או שהטעו באותו דיון..)?

פורסם

רודדסטאר תוכננה להיות חסרת גג מלכתחילה, והיא בד"כ בעלת 2 מושבים.

 

קבריולט היא סוג מרכב לרכב שלא תוכנן מלכתחילה להיות ללא גג.

 

מצטער על הניסוח המעורפל, אבל אני כזה..

 

אם מישהו חולק עלי, הוא מוזמן לתקן.

 

אור.

פורסם
מה ההבדל בין רודסטאר לקבריולט?

למה 205 נקרא קבריולט וה- MX5 זה רודסטאר?

 

אני חושב שנאמר פה באחד הדיונים (לא מצאתי בחיפוש) שרודסטאר זה דגם שאין לו גרסה סגורה - אם כך, מה עושה שם ה-307 (או שהטעו באותו דיון..)?

כמו שאמר אור, רודסטר זה למעשה רכב ספורטיבי, 2 מושבים "חסר גג".

ברמת העקרונית, ה-307CC אינו נחשב לרודסטר אלא לרכב קבריולט..

אבל אנחנו מקבלים למועדון שלנו כל אחד, כל עוד הוא חסר גג ואוהב את הדבר...

למה לא?

Lexus CT200H

פורסם

ובגלל זה ראשי התיבות הצמודות למספר הדגם - CC=Coupe Cabriolet

עריכה:

ההגדרות המקוריות: קבריולט - small two-wheeled horse-drawn carriage; with two seats and a folding hood

רודסטר: a small lightweight carriage; drawn by a single horse

פורסם

 

אני חושב שנאמר פה באחד הדיונים (לא מצאתי בחיפוש) שרודסטאר זה דגם שאין לו גרסה סגורה - אם כך, מה עושה שם ה-307 (או שהטעו באותו דיון..)?

אולי קראת את זה פה.

יש רואדסטר שיש לו מקבילה עם גרסה סגורה - ה-Z3 COUPE.

 

בכל מקרה שמו הרשמי של המועדון (לפחות לפי המופיע באתר שלהם) הוא THE ISRAELI ROADSTER AND RAGTOP CLUB.

 

ה-307 היא לא רואדסטר, היא לא RAGTOP, אלא קבריו עם גג קשיח.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ה-307 היא לא רואדסטר, היא לא RAGTOP, אלא קבריו עם גג קשיח.

אז בעצם יש מרגל במועדון.... :roll:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני שב וחוזר בבקשה להצטרף למועדון, יש לי סנרוף, מה, זה לא נחשב? :wink:

 

אני מבטיח לצאת מהפריים כשירצו לצלם אם זו הנקודה :twisted:

 

 

אגב, התמונה שרז העלה מהלינק לשרשור הישן הזכירה לי שהמון זמן לא ראיתי מזדה לאנטיס בתור ניידת, חוץ מB4 ואוקטביה המשטרה קונה גם דגמים אחרים?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יש רואדסטר שיש לו מקבילה עם גרסה סגורה - ה-Z3 COUPE.

יש גם את הTT קופה והTT רודסטאר :-)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אולי קראת את זה פה.

יש רואדסטר שיש לו מקבילה עם גרסה סגורה - ה-Z3 COUPE.

 

בכל מקרה שמו הרשמי של המועדון (לפחות לפי המופיע באתר שלהם) הוא THE ISRAELI ROADSTER AND RAGTOP CLUB.

 

ה-307 היא לא רואדסטר, היא לא RAGTOP, אלא קבריו עם גג קשיח.

האתר הקיים עומד להתחלף בחדש, העיצוב יהיה חדש כולל שם המועדון בעברית ובאנגלית וכן הלוגו. ראו מימין בסמלון שלי.

 

מועדון הרודסטרים הישראלי.

The Israeli Roadster Club

 

במסגרת האתר החדש תתקיים הרשמה מסודרת עם פרטים מלאים על הרכב ובעל הרכב. חבר המועדון יזכה למדבקת חבר מועדון, אפשרות כניסה לתחומים השונים באתר, עיתון חודשי, השתתפות בארועי המועדון, הנחות וכד'.

 

המועדון פתוח לכל בעלי הרכב הפתוח לסוגיו - רודסטר, קבריולט, טרגה, CC, RC.

 

הערה - המועדון הוא לא אליטיסטי! אך היות והמיאטה לדגמיה מהווה את מרבית מצבת הרודסטרים הישראלית, באופן טבעי, מהווים בעלי המיאטה את הרוב המכריע במועדון. בטיולי המועדון משתתפים מעת לעת גם אוהדים ברכב בתצורות אחרות, (סדאן, קופה וכד')- כולם ברוכים בבואם! יתרה מזאת, אנו שמחים כשמצטרף אוהד עם תא מטען גדול... יש לסחוב מנגלים, צידניות, כיסאות ... :-)

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

זה לא מאבד מהמקוריות והייחודיות? נשמע מוזר פתאום שאיזו לאנטיס תפריע להרמוניה של כל הפתוחות, לא?

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

×
×
  • תוכן חדש...