Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם שווה להשקיע בזה ללא שום שינוי נוסף במערכת הבלימה?

יהיה שיפור מלבד תחושה בדוושה?

 

הרכב ZX וולקן.

יובל.

פורסם

יודע מה זה למל"ם?

 

אם אין לך כרגע תקלות מיוחדות באוטו, אז תחליף, שזה לא יהיה בעדיפות גבוהה.

זה יכול לשפר את הבלימה בקטעים קשים (כמו אשתאול) כאשר עובדים הרבה עם הברקס.

זאת גם הכנה טובה להמשך שיפורי בלימה.

 

אם אין שום בעיה ברכב כעת, זה יכול להיות לא רע.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
יודע מה זה למל"ם?

 

אם אין לך כרגע תקלות מיוחדות באוטו, אז תחליף, שזה לא יהיה בעדיפות גבוהה.

זה יכול לשפר את הבלימה בקטעים קשים (כמו אשתאול) כאשר עובדים הרבה עם הברקס.

זאת גם הכנה טובה להמשך שיפורי בלימה.

 

אם אין שום בעיה ברכב כעת, זה יכול להיות לא רע.

 

ואני אומר, אם אין תקלות ברכב, אז לא לגעת... 8)

אני במדיניות של , אם חלק מתקלקל , אז להחליף למשופר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ואני אומר, אם אין תקלות ברכב, אז לא לגעת... 8)

אני במדיניות של , אם חלק מתקלקל , אז להחליף למשופר.

 

זהו, הצינורות האחוריים צריכים החלפה, אז אני שוקל את האפשרות של להחליף כבר את כל ה-4 למסוככים.

יובל.

פורסם

במידה ואתה רוצה להזמין מ- SPARCO קח בחשבון שבמידה ואין במלאי זה לוקח כחודש להגיע מחו"ל. בסביבות 450 שקל לסט.

 

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם
במידה ואתה רוצה להזמין מ- SPARCO קח בחשבון שבמידה ואין במלאי זה לוקח כחודש להגיע מחו"ל. בסביבות 450 שקל לסט.

אצל מלמד, סט עלה לי 350 כולל מע"מ וקיבלתי מיידית.

אוטו נפוץ, הראלי הזו... :wink:

 

הסבר קצר על יתרונות צינורות הבילום השזורים:

http://www.precisionbrakescompany.com/brake_hoses.html

 

והסבר התקנה על רובר 200... אצלי לא צילמתי. :roll:

http://www.rover.org.nz/220gti/braidedhoses.htm

ושוב, מומלץ לא להתעסק עם מערכת הבלימה בעצמך, אלא עם איש מקצוע.

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...