Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואלה אימולה סליחה...

 

אז איזה שעות זה יוצא?

פחות או יותר כמו אצלנו?

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם
וואו...

אני צריך לראות את זה שוב.

 

יש שידורים חוזרים?

כרגע היה שידור חוזר..

היה נהדר לראות את זה שוב..

באמת מסכן באטן, ממש שני פיות לסיום המנוע התחיל לעשן, פנייה אחרונה הוא כבר עלה בלהבות ו-10 מטר לפני הסיום הוא נעצר.. כמה כואב.

 

פיליפ.

פורסם

ובעקבות המירוץ וההצלחה של קבוצת טורו-רוסו ,פנו ל-FIA קבוצות סופר-אגורי ומידלנד , והם מנסות לצרף קבוצות נוספות , להגביל או להוציא לגמרי את מנועי ה-V-10 משימוש .

 

כזכור קבוצת טורו-רוסו קיבלה אישור מיוחד להתחרות השנה עדיין עם ה-V-10 של שנה שעברה תוך הגבלת סל"ד וכניסת אויר למשהו כמו 750 כ"ס , וזאת בכפוף להשגיות במירוצים .

טורו-רוסו החלו יפה את העונה והם הרבה יותר תחרותיים ממה שחשבו בהתחלה , מה שמביא עליהם את ההתנפלות של כולם .

 

1144039239.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...