Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ומה לגבי פז'ו 106, בשנים 97-98.

מגיע עם שני כריות אויר.

האמת היא שיש מצב לקנות את האוטו שנת 95 משכנים שלנו בזול, אבל לא ממש אהבתי אותו היא נראה לא משהו בכלל...

גם חשבתי על 306 1400 97 ככה... הוא כבר ברשימה..

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
106 דור שני נראית מדהים לדעתי.

 

אתה אפילו יכול למצוא XS אם אני לא טועה ב-25.

 

לא יודע, אני לא אוהב את הצורה של האוטו, הוא קטן (2 דלתות= לא משפחתי)

אל תנסה לגרום לי לרצות אותו.. אם אבא שלי יוריד את המחיר בצורה משמעותית- אז אני אקח אותו (4 גלגלים זה הדרישה המינימלית :-) )

תודה בכל אופן על המאמץ אחי..

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

ממליץ על הפונטו, היא ממש לא נופלת בבטיחות משאר המכוניות בקבוצתה.

 

מאוד חסכונית, מרווחת, חלפים זולים (אחזקה זולה), אמינות טובה.

פורסם
סיטרואן ZX אווטג'. מרווחת, מאובזרת, נוחה ומחיר רצפה.

זה במקרה האוטו שעולה ויורד?...

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

אנשים בואו נצמצם טיפה את האפשרויות...

רנו מגאן?

פיג'ו 306?...

גולף (ישנה יחסית)?

פיאט בראבה?

 

אבא שלי מאוד לא רוצה לקנות אונו/פונטו.

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם
למה אבא שלך לא רוצה לקנות פונטו? למה הוא מתעקש?

תוריד את האונו מהרשימה.

הסיטרואן ZX זה לא הדגם שעולה ויורד!

אונו/פונטו לא ברשימה

לא יודע למה הוא נגד

אבל להתווכח איתו זה חסר סיכוי...

תודה על התגובות- מגאן נשמעת לי טוב.. תודה!

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

פיאט בראבה מראה אמינות טובה מאוד, אוטו נחמד, תשקלו אותו גם.

יש לי על המחשב איפשהו כתבה שאומרת שאחת המכוניות היותר אמינות היו הבראבו והבראבה.

הבראבו נחרשת על ידי ילדים ללא רחם, לא מומלץ.

אבל בראבה פחות, הרבה פחות, לכן היא מומלצת אם אמינות וצריכת דלק בהעדפה 1/2.

פורסם

תראה לפי מה שראיתי פונטו שנת 2000 נכנסת בתקציב, המבחן שהבאתי הוא של פונטו דור 2 משנת 99 בהנחה שכמו כול רכב אחר גם היא הגיע באיחור של שנה לארץ עדיין יוצא שדור 2 שווק פה משנת 2000.

 

אני לא בטוח לגבי זה אבל אם אתה בטוח אז כנראה שהצדק איתך.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

פונטו ספייס (דור2) שווקה בארץ החל משנת 01'. נמכרת במחיר של כ-35K-40K כך שהיא רחוקה מהתקציב. (בזמנו שהוצגה היא הייתה הסופר מיני הכי בטוחה, 4 כוכבי בטיחות).

 

 

לפונטו דור1 היו 3 כוכבי בטיחות. שזה טוב יחסית לשנים ההם.

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים...

אין מה לדוש בעניין הפונטו, רק אמרתי את השם ואבא שלי דפק לי הרצאה

אני לא הולך לשכנע אותו...

מגאן רגילה, שנת 96' כרגע זה מה שאנחנו רוצים... 306 באותה שנה זה עדיפות שנייה...

תודה לכולם

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

אני אישית הייתי בוחר בקליאו B,גם בטוחה,גם חביבה לנהיגה ולמראה.

אתה יכול למצוא שנת 99 או אפילו 2000 מהשכרה.


×
×
  • תוכן חדש...