Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מדבר על ה -OPC?



אם כן, אז היו שמועות שמייבאים אותה אבל אני לא בטוח עד כמה הן התממשו.. לפחות לבינתיים..

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
אז בחזרה לשאלה המקורית OPC תגיע / הגיעה ביבוא סדיר ?

תשאל את UMI :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אפשר לשאול משהו?

למה לעזאזל האסטרה 2.0T עולה משנת 2004 120 אלף שקל?!

היא ממש לא חורכת אספלט, עושה משהו כמו 8.6 שניות ל-100.

היא לא מצטיינת בקטגוריה שלה ולא כלום.

אז למה התג מחיר הזה??

יאריס T קרובה אליה בביצועים.

פורסם

דווקא המחיר זול ואפילו מאד.

ואין אפילו גרם של דמיון ליאריס.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם
אפשר לשאול משהו?

למה לעזאזל האסטרה 2.0T עולה משנת 2004 120 אלף שקל?!

היא ממש לא חורכת אספלט, עושה משהו כמו 8.6 שניות ל-100.

היא לא מצטיינת בקטגוריה שלה ולא כלום.

אז למה התג מחיר הזה??

יאריס T קרובה אליה בביצועים.

אולי זו הסיבה שהיא עדיין בטרייד אין, כבר איזה שנה...

 

נסעתי עליה בזמנו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=63018

 

ה-0 ל-100 לא ממש משמעותי, היתרון של המכונית הוא יותר בתאוצות ביניים, ובכל מקרה זה לא קשור ליאריס - האסטרה תיתן לך יותר יציבות במהירות של אוטובאן, היאריס אני חושב תהיה טובה יותר בג'ימיקנה (ואולי גם מהנה יותר בהרבה מקומות אחרים...)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
דווקא המחיר זול ואפילו מאד.

ואין אפילו גרם של דמיון ליאריס.

מחיר זול???

אתה קונה לאון שנת 2004 באותו המחיר אם אני לא טועה , שהיא יותר מהירה וחזקה מהאסטרה.

גם המחיר ההתחלתי שלה אם אני לא טועה היה בסביבות 180-190 אלף, זה מחיר טוב?

אלפא- מסכים איתך, אז נשווה את הלאון שהמחירונים של שתי המכוניות אותו הדבר כרגע אולי הלאון פחות יקרה, מי היית לוקח, הלאון היא גם שייטת אוטובנים, גם בתאוצות ביינים חזקה מאוד, ומהווה חבילה יותר טובה לדעתי, הלא כך?

פורסם

שלד, להשוות בין הלאון לאסטרה זה די הגיוני, ואולי אפילו מתבקש..

 

שניהן בעלות אותו הספק בקירוב.. וגם באות מאותה קטגוריה..

 

מה פסול פה?

 

אור.

×
×
  • תוכן חדש...