Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אז ככה- הרכב המדובר: הונדה סיוויק 1.6, גיר רגיל עם 150K ק"מ משנת 1996.

 

התופעה:ההילוכים נכנסו קצת קשה אז החלטתי להחליף שמן גיר כחלק מהטיפול ואז הוחלף השמן גיר במוסך מורשה לשמן גיר מקורי- לטענתם, ומאז קורה הדבר הבא:

בבוקר קריר או אפילו קצת חמים לא נכנס ההילוך להילוך שני - צריך להכניס אותו ממש בכוח או לתת לו גז ביניים ~ 3000 סל"ד ואז הוא נכנס.

ועוד משהו - לא יודע אם זה קשור - באותו מזג אויר - כאשר הילוך חמישי נכנס יש קצת רעש.שאר ההילוכים נכנסים ללא שום בעייה.

 

יש לציין שכאשר המנוע חם ההילוכים נכנסים ללא קושי - קצת יותר טוב מלפני החלפת השמן בגיר

בכל ההילוכים.

 

חזרתי למוסך ושם הבוחן עשה סיבוב על האוטו (האוטו היה חם כשהגעתי) ואמר שהגיר תקין לחלוטין

ושכול זה קורה בגלל הקלאץ - שאחד מ4 הקפיצים ככל הנראה משוחרר(ככל הנראה לא הוחלף אף פעם) והמליץ לי להשתמש בגז ביניים .

 

מה נראה לכם? זה אכן הקלאץ או השמן גיר או אפילו הסנכרונים בגיר? אולי יש שמן גיר מתוסף או תוסף מומלץ לגיר ואיזה?

או שפשוט הגיע זמן להחליף קלאץ

 

מחכה לתשובותיכם,

תודה,

אלכס.

פורסם

מבחינת הרכב בוקר הוא תמיד קר. תמיד יהיה קשה יותר לשלב הילוכים כאשר הרכב קר. מה גם שאתה מתאר שהתופעה נעלמת כאשר הרכב חם.

 

לגבי הקלאץ' - אין מה לעשות. רכב יפני עם 150K סביר להניח שהקלאץ' עדיין מקורי ובלוי במקצת. אתה יכול להחליף אותו כטיפול מונע (רק למקורי!) או שאפשר להמשיך איתו עד שאתה מרגיש שהוא "מחליק" או שההילוכים נכנסים בשילוב רעשי הבעת מחאה (כמו שאתה מעביר הילוך בטעות בלי קלאץ' \ קלאץ' לא לחוץ עד הסוף)...

 

לגבי תוסף - שום תוסף לא צריך. מה גם שהשמן טרי וחדש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...