Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פאסט 1993 מנוע 1800 אוטומט

יש לציין שזוהי מכונית דיי טובה..רק שבזמן האחרון כל מיני בעיות צצות להן

אני נוסע במישור במהירות 90-100

נסיעה דיי שיגרתית ופתאום הטורים עולים והרכב מאט עד לכמעט 40 קמש

ההילוכים פשוט ננעלים להילוך דיי נמוך מה שנראה לי שני רו שלישי

וההילוכים לא עולים חזרה למעלה..כשאני נוסע במצב .. d.אבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה...בתודה מראש חיים...

פורסם

תן קצת יותר פרטים:

ק"מ של הרכב , מתי החלפת שמן גיר לאחרונה? בדיקת מפלס שמן גיר תקין? האם הגיר מקורי\עבר שיפוץ?

פורסם

הרכב עבר 270000

 

עבר החלפת שמן גיר ופילטר לפני 26000 קמ.יש לי את האוטו 3 שנים ואין לי מושג אם הגיר עבר שיפוץ.יש לציין ששטפתי את המנוע במיים האם זו הסיבה?

פורסם

למה לא עשית סתם ככה קצר בצמה של הגיר?

יש עוד דרכים לעשות נזקים לרכב.

ולעניין - תנסה ליבש טוב טוב את הקונקטורים. אם זה לא יפתור את הבעיה, צריך לחבר סקנר לרכב להמשיך משם.

פורסם
ברשותי פאסט 1993 מנוע 1800 אוטומט

יש לציין שזוהי מכונית דיי טובה..רק שבזמן האחרון כל מיני בעיות צצות להן

אני נוסע במישור במהירות 90-100

נסיעה דיי שיגרתית ופתאום הטורים עולים והרכב מאט עד לכמעט 40 קמש

ההילוכים פשוט ננעלים להילוך דיי נמוך מה שנראה לי שני רו שלישי

וההילוכים לא עולים חזרה למעלה..כשאני נוסע במצב .. d.אבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה...בתודה מראש חיים...

תפנה למכון גירים ליעוץ . כנירא יש לך החלקה בגיר. או שיש לך בעיה בניוטרל סויץ' או ב חישן מהירות.:roll:
:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
  • שנתיים מאוחר יותר...
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...