Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קילומטראז' נמוך מאוד-טוב או רע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיפושי אחר אוטו יצא לי להתקל במכוניות עם קילומטראז' מגוחך.

 

למשל: הוצעה למכירה לא מזמן מונדיאו 98' עם 8500 ק"מ והשבוע הייתה בעיתון קאפה 96' עם 19K בלבד (וכשהתקשרתי ב-11.00 בבוקר היא כבר נמכרה...).

 

השאלה היא כזו: כולם יודעים שק"מ נמוך לא בריא למכלולים המכאניים, אבל לא עדיף אוטו עם 19K על אוטו עם 100K (ממוצע למודל 96)? מה אתם הייתם לוקחים?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אולי אני מדבר שטויות אבל לא לקחת את הרכב לבדיקה כדי לוודא שלא שיחקו במד קילומטרים !!!! נכון ???

אם העביר היצרן את סדרה 1 להיות הנעה קדמית ולא העביר את סדרה 2 דיינו.

פורסם

לגבי זיופי קילומטראז'ים: אם יש הסטוריית טיפולים שמגבה את המספר, אתה לא צריך לחשוש.

לגבי זה שלא בריא: אלא אם כן זה ממש מגוחך אני לא חושב שצריך להימנע. חפש בהסטוריית הטיפולים עדות לכך שהמכונית לא "התייבשה" תקופות ארוכות ועשתה קילומטראז' אפסי, ו"נשכחה" (ואולי לא טופלה כראוי).

פורסם

2 דוגמאות קיצוניות:

 

הראשונה - הרכב הוא רכב סופי שבוע, ופעם בשבועיים היו יוצאים איתו לנסיעה בכביש בין עירוני במהירות 100 קמ"ש.

במהלך השבוע הרכב עמד. טיפולים נעשו כל 6 חודשים (או לפי המלצת היצרן), ולא לפי ק"מ.

 

האופצויה השניה:

הרכב הוא רכב ששימש שליח עיתונים. כל יום היו נוסעים איתו לאורך הרחוב, וליד כל בניין היו מכבים אותו, יורדים לשים עיתון בתיבה, ומתניעים ונוסעים עד הבית הבא, או שהרכב שימש כרכב להסעת ילדים לגן, שנמצא מעבר לפינת הרחוב.

טיפולים נעשו כל 10,000 ק"מ, כלומר בשנתיים - נעשה טיפול אחד.

 

ל-2 הרכבים יש מעט ק"מ, שניהם לא זויפו.

לא שניהם מומלצים באותה המידה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

למכירה :

 

1985 Blue Volkswagen Golf

Only 15 km on the clock

Only first gear and reverse gear used

Never driven hard

Original tyres

Original brakes

Original fuel and oil

Only 1 driver

Owner wishing to sell due to employment lay-off

 

 

usedcar.jpg

 

אולי זה מה שהוא עושה עם הלנצ'ה . :roll:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

היתה לי אונו מודל 89 שנקנתה בשנת 99 עם קילומטרז' של 38K....כן, בעשר שנותייה האונו עשתה 38K ק"מ....וזה לא היה קילומטרז' מקומבן, קניתי אותה מאמא של חבר של אחי, אז לא הייתי צריך לדאוג. :wink:

פורסם

סובארו DL 1300 שנת יצור 82' יד ראשונה של זקנה(עד 120).

 

הרכב עשה(תחזיקו היטב)-33K.

אמיתי לחלוטין,הרכב מגיע אלי כל שנה לטסט(מהשנה פעמיים).

הרכב במצב חדש,ללא תיקוני פח/צבע,ללא חלודה,שמור להפליא,אין נזילות,חלקי גומי מוחלפים ע"פ תדירות היובש.

 

שאלה היפוטתית:לקנות או לא לקנות?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
סובארו DL 1300 שנת יצור 82' יד ראשונה של זקנה(עד 120).

 

הרכב עשה(תחזיקו היטב)-33K.

אמיתי לחלוטין,הרכב מגיע אלי כל שנה לטסט(מהשנה פעמיים).

הרכב במצב חדש,ללא תיקוני פח/צבע,ללא חלודה,שמור להפליא,אין נזילות,חלקי גומי מוחלפים ע"פ תדירות היובש.

 

שאלה היפוטתית:לקנות או לא לקנות?

 

עמית

לקנות

ולהגיד ברכה על שנפלת על כזאת מציאה.

פורסם

השאלה הייתה היפותטית.

 

הזקנה אינה מוכנה למכור את הרכב.

זו הייתה רק דוגמא קיצונית לק"מ נמוך שאינו מעיד בהכרח על בלאי מכלולים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...