Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

rs6 אמר:

יהיה קלאסיות (ה5), יהיה משופרות (מקסטיונינג), ויהיה-ילדים-טיפשים-

שלקחו-את-הבלנו-של-אבא-ובאו-להראות-שהם-מגניבים, ויהיהאת החברה

שלנו, שמבינים באמת תרבות מוטורית מהי, וינסו ליצור מפגשים לאנשים יותר איכותיים,

שיגרמו לאנשים פה לצאת ולהפיץ את העניין.

(אני פשוט לא יודע איך מצטטים).

 

 

 

 

 

די

אז עשיתי צלחת...

ביקשתי סליחה, הצטערתי והבטחתי שדבר כזה לא יחזור שוב ועדיין אני צריך לקרוא כאלה דברים

פשוט נמצאס.

למה להתלבש עליי.

הייתה איזה קורולה שעשתה צלחת-תרדו עליו!!!!לא רוצה לקרוא את זה יותר!!!

:x:x:evil::evil:

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם
rs6 אמר:

יהיה קלאסיות (ה5), יהיה משופרות (מקסטיונינג), ויהיה-ילדים-טיפשים-

שלקחו-את-הבלנו-של-אבא-ובאו-להראות-שהם-מגניבים, ויהיהאת החברה

שלנו, שמבינים באמת תרבות מוטורית מהי, וינסו ליצור מפגשים לאנשים יותר איכותיים,

שיגרמו לאנשים פה לצאת ולהפיץ את העניין.

(אני פשוט לא יודע איך מצטטים).

 

 

 

 

 

די

אז עשיתי צלחת...

ביקשתי סליחה, הצטערתי והבטחתי שדבר כזה לא יחזור שוב ועדיין אני צריך לקרוא כאלה דברים

פשוט נמצאס.

למה להתלבש עליי.

הייתה איזה קורולה שעשתה צלחת-תרדו עליו!!!!לא רוצה לקרוא את זה יותר!!!

:x:x:evil::evil:

 

 

RS6 אמר , ו RS6 גם צודק...

 

 

"אז רצחתי....

ביקשתי סליחה , הצטערי והבטחתי שדבר כזה לא יחזור שוב ועדיין אני צריך לקרוא כאלה

דברים

פשוט נמאס

היה איזה אחד שהרג את המשפחה שלו תעצרו אותו!!!! לא רוצה ליהיות פה יותר

 

 

 

פלוני אלמוני , כלא נפחא , יוני 2003

פורסם
rs6 אמר:

יהיה קלאסיות (ה5), יהיה משופרות (מקסטיונינג), ויהיה-ילדים-טיפשים-

שלקחו-את-הבלנו-של-אבא-ובאו-להראות-שהם-מגניבים, ויהיהאת החברה

שלנו, שמבינים באמת תרבות מוטורית מהי, וינסו ליצור מפגשים לאנשים יותר איכותיים,

שיגרמו לאנשים פה לצאת ולהפיץ את העניין.

(אני פשוט לא יודע איך מצטטים).

 

 

 

 

 

די

אז עשיתי צלחת...

ביקשתי סליחה, הצטערתי והבטחתי שדבר כזה לא יחזור שוב ועדיין אני צריך לקרוא כאלה דברים

פשוט נמצאס.

למה להתלבש עליי.

הייתה איזה קורולה שעשתה צלחת-תרדו עליו!!!!לא רוצה לקרוא את זה יותר!!!

:x:x:evil::evil:

 

טוב, אם למדת את הלקח שלך, אז אין סיבה לרדת עליך יותר.

פשוט אתה הלהיט עכשיו, זה לא אישי :wink::twisted:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

לירן, הגזמת.

 

הוא לא רצח אף אחד, ואני חושב שהוא הבין מה שרציתם שיבין.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

לירן, הגזמת.

 

הוא לא רצח אף אחד, ואני חושב שהוא הבין מה שרציתם שיבין.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
לירן, הגזמת.

 

הוא לא רצח אף אחד, ואני חושב שהוא הבין מה שרציתם שיבין.

 

 

מן הסתם שהוא לא רצח אף אחד..

אבל ההשוואה היא בכוונה בהגזמה... שיבין את חומרת מעשיו..

שכן אם לא יבין , המצב לא יהיה טוב...

פורסם

ועוד משהו שעיצבן אותי נורא זה שעמדתי לצאת היה שם עוד ראלי ובעל הרכב עוצר אותי

ושואל "תגיד מה האוטו שלך מונמך" אני אומר לו שכן ופתאום הוא וחברים שלו מתחילים לצחוק על האוטו שלי שהוא עגלה ורוצים רייס עכשיו.

טוב למרות שזה באמת עיצבן אותי ורציתי לצאת מהאוטו התאפקתי למרות שהם צחקו והתחילו לסתלבט אליי ועל האוטו פשוט לא רציתי לרדת לרמה שלהם. ואמרתי להם שאין לי דלק וביי. :!:

 

לא הבנתי מה הם צחקו עליך.

ראלי מונמכת? ביג פאקינג דיל. קודם כל, אין קשר בין מונמך או לא מונמך, לפתיחות.אם נגיד וכשלא היית מונמך עשית 0-100 ב 8.5 שניות (אני מגזים, בסדר, אל תתווכחו, זו סתם דוגמא), אז גם אחרי ההנמכה אתה תעשה 8.5 שניות.

אז מה הקשר לפתחיות?

למה צחקו עליך?

Back to the original - NC again.

פורסם

ועוד משהו שעיצבן אותי נורא זה שעמדתי לצאת היה שם עוד ראלי ובעל הרכב עוצר אותי

ושואל "תגיד מה האוטו שלך מונמך" אני אומר לו שכן ופתאום הוא וחברים שלו מתחילים לצחוק על האוטו שלי שהוא עגלה ורוצים רייס עכשיו.

טוב למרות שזה באמת עיצבן אותי ורציתי לצאת מהאוטו התאפקתי למרות שהם צחקו והתחילו לסתלבט אליי ועל האוטו פשוט לא רציתי לרדת לרמה שלהם. ואמרתי להם שאין לי דלק וביי. :!:

 

לא הבנתי מה הם צחקו עליך.

ראלי מונמכת? ביג פאקינג דיל. קודם כל, אין קשר בין מונמך או לא מונמך, לפתיחות.אם נגיד וכשלא היית מונמך עשית 0-100 ב 8.5 שניות (אני מגזים, בסדר, אל תתווכחו, זו סתם דוגמא), אז גם אחרי ההנמכה אתה תעשה 8.5 שניות.

אז מה הקשר לפתחיות?

למה צחקו עליך?

גם לי אין מושג. כנראה שהם רצו בכוונה לחמם אותי שאני יעשה איתם רייס :wink:

פורסם

ועוד משהו שעיצבן אותי נורא זה שעמדתי לצאת היה שם עוד ראלי ובעל הרכב עוצר אותי

ושואל "תגיד מה האוטו שלך מונמך" אני אומר לו שכן ופתאום הוא וחברים שלו מתחילים לצחוק על האוטו שלי שהוא עגלה ורוצים רייס עכשיו.

טוב למרות שזה באמת עיצבן אותי ורציתי לצאת מהאוטו התאפקתי למרות שהם צחקו והתחילו לסתלבט אליי ועל האוטו פשוט לא רציתי לרדת לרמה שלהם. ואמרתי להם שאין לי דלק וביי. :!:

 

לא הבנתי מה הם צחקו עליך.

ראלי מונמכת? ביג פאקינג דיל. קודם כל, אין קשר בין מונמך או לא מונמך, לפתיחות.אם נגיד וכשלא היית מונמך עשית 0-100 ב 8.5 שניות (אני מגזים, בסדר, אל תתווכחו, זו סתם דוגמא), אז גם אחרי ההנמכה אתה תעשה 8.5 שניות.

אז מה הקשר לפתחיות?

למה צחקו עליך?

 

 

עזוב אותך עופר , פשוט יש לך את ה"לוק" המתאים....

 

:wink:

גם לי אין מושג. כנראה שהם רצו בכוונה לחמם אותי שאני יעשה איתם רייס :wink:

×
×
  • תוכן חדש...