Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 xsi שנת 95, 1.6 מיד שניה... מישהו מכיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ושבת שלום...

 

ביד שנייה פורסמה 106 XSI שנת 95 1.6, יד 4 עם 140K על השעון..צבע כסף, בחור מבת ים.

מישהו שמע/מכיר/ראה את הרכב הזה?

 

שוב, הבנאדם לא מוכן להתחייב על שילדה כי הוא לא בדק את הרכב כאשר הוא קנה אותה.. היא אצלו שנתיים לטענתו. לדבריו הייתה תאונה בדלת, לחבר אחר שהתקשר אליו הוא אמר שהיתה תאונה מקדימה, בעקבותיה הוחלף בין היתר רדיאוטר..

 

בלי שום קישקושים חוץ מפילטר פתוח, הכל מקורי ברכב.

 

 

נ.ב. אני שואל כי אני לא רוצה לנסוע סתם מערד עד למרכז, ולקחת חופש מהעבודה..

 

תודה רבה לכל המגיבים..

פורסם

אם הוא מספר סיפורים, ויש לו כמה גרסאות - אתה ישר צריך להסיק מזה שמשהו לא טוב.

 

אם המחיר נמוך מהמחירון, אז לדוגמה מובן לך שקרה משהו.

 

אני מדבר איתך רק מנסיון, ותנסה להתחכם עם הבחור.. כלומר, תגיד לו אם יש פגיעת שילדה אתה מוריד מהמחיר ? או שתשלם ת'בדיקה ? לפי טון הדיבור שלו תבין כבר, או לפי אם יוריד מהמחיר או לא ..

פורסם

אני במקרה דיברתי עם אותו בחור ושאלתי את השאלה הזו לגבי אם יש שלדה אתה מוכן לשלם את הבדיקה או לפחות חצי ממנה ושמעתי סירוב.

אמנם הרכב נשמע מפתה אך הסירוב מחשיד יותר.

פורסם

נסה לברר אם הרכב נקנה מבחור שגר בצפון, בכרמיאל אם אני זוכר נכון, בזמנו הלכתי לראות בכרמיאל XSI 95 כסופה שדי עונה לקריטריונים שמתאורים כאן, וסתם לשם זיהוי נוסף, הג'אנטים לא אורגנל של XSI, משהו דומה, והיה תפוח גרירה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • אחראי פורום
פורסם

חשוד מאוד...

לפני 3 שנים בערך גם אני חיפשתי כזו - מצאתי בלוח motocar

"xsi יד שנייה במצב מדהים!"...אחרי קצת בירורים ולחץ מתון על המוכר-

יד 11 אחרי "פחחות" וצבע.

יש מכוניות שיד נמוכה או ק"מ נמוך דווקא מעלים את רמת החשדות, ה-106 היא אחת מהן.

 

גם היא היתה מהצפון אגב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

רד ממנה. יותר מדי מסריח כבר על ההתחלה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אולי אם יש לך חבר שגר במרכב, או אפילו חבר פורום שנמצא באזור ומבין קצת ומוכן ללכת להעיף מבט על הרכב ולהגיד לך אם שווה הנסיעה...

פורסם

אני יגיד את זה שוב:

אם האוטו עם תפוח גרירה, לוחיות אמריקאיות, ונקנה מבחור שגר בכרמיאל, תעזוב את האוטו, נראה חשוד וחרוש מידי...

אהה כן והיה לו גם דוד פתוח...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אני יגיד את זה שוב:

אם האוטו עם תפוח גרירה, לוחיות אמריקאיות, ונקנה מבחור שגר בכרמיאל, תעזוב את האוטו, נראה חשוד וחרוש מידי...

אהה כן והיה לו גם דוד פתוח...

לא ראיתי את האוטו עדיין. היה לו פעם דוד פתוח והוא הורד, יש פילטר אוויר פתוח.
×
×
  • תוכן חדש...