Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.יש לי פיגו 306 98 1600 ולפני כ 4 שבועות אתחילה אצלי בעיה של חדירת מים לרכב דרך הדלת שמימול הנהג.לאחר שראיתי זאת בפעם הראשונה הלכתי למוסך והוא ישר לי את הדלת ואמר שכנראה שהבעיה תפטר, אבל זה שוב חזר.השאלה שלי מאיפה יכול לחדור לי מים .דרך הגב זה לא מגיע מהתעלות של הגלגלים כי שם כבר סידרו לי את הבעיה (גם של חדירת מים) .אני אשמח עים תוכלו לעזור לי,שרון.

פורסם

מממ כמה רעיונות:

1. הגומי של הדלת שאמור לאטום ולמנוע חדירת מים קרוע, ישן בלוי כבר.

2. תאונה או פגיאה שהזיזה את מיקום הדלת ולא החזירו אותה למיקום כמו שצריך. או המרכב עצמו שלא תוקן טוב.

 

תשב בתוך הרכב כאשר הדלתות והחלנות סגורים כמו שצריך. תבקש ממישהו שישפריץ עם צינור מים עדיף בלחץ על כל הדלת: למעלה למטה מהצד, תאתר את הנזילה ומשם תוכל להמשיך לפתור את התקלה.

פורסם

האם החליפו חלון קדמי ברכב?

 

אם כן החדירה מתוצאה של התקנה/גומיה/הדבקה שאינה ראויה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

השלמה--

 

וכן, ראיתי שרשמת מהדלת , אני ממש לא בטוח באבחנה הזו, ואם כן למה לא פתרו אותה בעלי המקצוע עד כה?..

 

כאמור, חפש בחלון, שפוך מיים בצד ימין למעלה לאט לאט וחפש את הנזילה בתוך האוטו.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני כבר ראיתי מאיפה יש לי חדירת מים ממש מתחת לדלת, מה שמוזר שהגומיות נראות בסדר גמור ולא הייתה תאונה עים הרכב .אני אנסה להסביר את עצמי.אני רואה שהמים נכנסים ממש מתחת לדלת אבל הפח של הדלת אמור לחסום את המים וגם הגומיות ואני לא רואה בעיה עים שני הדברים הנל .היום למשל (אולי זה יעזור)כשאני בנסיעה ואני מנסה לסגור את החלון(חשמלי)הוא נסגר לי בצורה עקומה לא נסגר עד הסוף, אולי זה גם מראה על בעיה מסויימת.תודה מראש,שרון.

פורסם

בודאי תשמח לשמוע שבמזדה 3 ליסינג "האמינה" שלי יש חדירת מים היסטרית. הרכב במוסך כבר יומיים, ואני מחכה לפתרון. זהו פגם מלידה, שהתגלה רק עכשיו, בגשם הגדול.



החדירה אצלי אינה מהדלתות. קל לגלות זאת. הנחתי עיתונים על הרצפה, חיכיתי לגשם, וראיתי שרק העיתונים שלמטה נרטבו. אין התזות מלמעלה בכלל. ההנחה שלי שהחדירה מתא המטען או ממכסה המנוע, שם יש תעלות ניקוז שעשויות להיסתם ו/או להסיט את המים לאיזה חור קטן. תבדוק אצלך את אותו הדבר עם צינור מים.

היתה לי פעם רנו 4 כמעט בלי גומיות בדלתות, ולא חדרו מים. מכמה טיפות אין שלולית באוטו, אבל מניקוז מהגה או מהמכסים יכול להיכנס לך זרם רציני.

פורסם

אח שלי זה כבר קרה לי לפני החדירת מים האחרונה.היה לי בעיה בניקוז מים של התעלות אבל כבר תיקנו לי את זה והמים זורמים ישר לגלגלים.הפעם זה כבר משהוא מעצבן חדש .בכול זאת מחר אני אלך לפחח שלנו ואולי הוא יפתור לי את הבעיה(למרות שהוא כבר ניסה)ניתן לו עוד צנס נוסף תודה בכול זאת.

פורסם

בוא אני אספר לך מה היה אצלי ברכב, אולי זה יעזור לך.

 

אצלי ברכב, גם בדלת הקידמית הימנית היו נכנסים מיים בזמן הגשם.

 

הבעיה נפתרה לאחר פתיחת הריפוד והדבקה מסודרת של הניילון מתחת.

 

תבדוק אצלך את הנושא הזה.

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
שלום לכם.יש לי פיגו 306 98 1600 ולפני כ 4 שבועות אתחילה אצלי בעיה של חדירת מים לרכב דרך הדלת שמימול הנהג.לאחר שראיתי זאת בפעם הראשונה הלכתי למוסך והוא ישר לי את הדלת ואמר שכנראה שהבעיה תפטר, אבל זה שוב חזר.השאלה שלי מאיפה יכול לחדור לי מים .דרך הגב זה לא מגיע מהתעלות של הגלגלים כי שם כבר סידרו לי את הבעיה (גם של חדירת מים) .אני אשמח עים תוכלו לעזור לי,שרון.
דרך הבטן או דרך הגב?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

בעיה ידועה. מאחורי ה-Trim של הדלתות יש ממברנות הגנה שמונעות כניסת מים. בדרך כלל כשמתקנים את הרכב - חלונות, מנעולים ואפילו רמקול - פוגעים בממברנות הללו ולא מתקנים אותן.

 

קנה PVC ו-duct tape, וקח סופשבוע לתקן את זה. לא מסובך.

Peugeot 306 XR '96

1.4l Petrol

פורסם

בטוחה שזה מהדלת ולא מהריצפה?

אם זה מהרצפה זה כנראה רדיאטור החימום שיושב בידיוק שם וגורם לשלולית מים בכסא שליד הנהג.

פורסם
בוא אני אספר לך מה היה אצלי ברכב, אולי זה יעזור לך.

 

אצלי ברכב, גם בדלת הקידמית הימנית היו נכנסים מיים בזמן הגשם.

 

הבעיה נפתרה לאחר פתיחת הריפוד והדבקה מסודרת של הניילון מתחת.

 

תבדוק אצלך את הנושא הזה.

ומה אז תיהיה בריכת מים מתחת?

ושרון אולי תנסה אצל פחח אחר לפעמים החלפת מוסך פותרת הרבה תקלות...

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם

ב 306 יש בעיה של חדירת מים, מהתעלה של המים מהגג, תפתח את הדלת ותוריד את הגומי מהתעלה שהוא נמצא עליו בדרך כלל התעלה הזו מחלידה ונאכלת ולכן נבנס מים, אים התעלה מתחת לגומי חלודה ומתפוררת הפתרון הוא פחחות וחידוש התעלה או ניסיון להדביק את הגומי באופן זמני.

פורסם

כמו שאמר גל1, היתה חלודה מתחת לגומיות שגרמה לקילוף ולחדירת מים,נחכה ונראה אים זה באמת הפתרון.

תודה לכולם,שרון.

×
×
  • תוכן חדש...