Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

הראלי האנטישמית שלי מתחילה לעצבן אותי , עוד בעיות ! .

 

1. שאני עומד במקום ונותן קצת גז ( עד 3,500 בערך ) אני שומע צליל מתכתי , כאילו משהו רוטט , אבל צליל מאד לא נעים ולא טבעי , שניסיתי להאזין מאיפה הוא בא לא הצלחתי לאתר בדיוק אבל זה נשמע מכיוון המנוע .... צליל לא סימפטתי

2. ( אולי קשור לאחד ) , יש לי הזעה די חזקה של שמן גיר , אולי זה קשור ? ( ההילוכים נכנסים מצויין )

3. הדפיקות האלו ברגליים ( מהמוט המייצב ) לא עזרו למרות שטיפלתי בזה בליטל ( חיזקו את המשולשים התחתונים ) , אני יחזור אליהם בנושא .

 

 

תעזרו לי לאבחן את הבעיות ,

תודה מראש.

פורסם

1. תסתכל בחיבור של הצינור המרכזי לסעפת, בד"כ הפחית שם מרעישה.

2. תוריד גיר תחליף מחזירי שמן :lol:

3. תבדוק אם אחד הבולמים עקום/מזיע קשות

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
1. תסתכל בחיבור של הצינור המרכזי לסעפת, בד"כ הפחית שם מרעישה.

2. תוריד גיר תחליף מחזירי שמן :lol:

3. תבדוק אם אחד הבולמים עקום/מזיע קשות

 

1 . בהחלט יכול להיות , נבדוק את זה .

2. מה הנזק המשוער ?

3. אתה חושב שזה קשור לאחד הבולמים , לא מזיע ולא עקום ....

 

תודה .

פורסם

2. מחזיר שמן? שקלים בודדים (לאפה וחצי).

הורדת גיר? תוריד את המכנסיים. :twisted: זה לא זול.

3. אם הם תקינים (אתה בטוח? הורדת אותם? הם חדשים?) אז אין לי כרגע עוד רעיון.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
2. מחזיר שמן? שקלים בודדים (לאפה וחצי).

הורדת גיר? תוריד את המכנסיים. :twisted: זה לא זול.

3. אם הם תקינים (אתה בטוח? הורדת אותם? הם חדשים?) אז אין לי כרגע עוד רעיון.

 

כמה זה הורדת גיר ?

 

לדעתי זה לא הורדת גיר , זה פתיחה שלו... האם אני טועה ?

 

לא צריך הרי לפרק אותו לגמרי ...

פורסם
אז אין לי כרגע עוד רעיון.

חאפר.

 

נסה שוב.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

נראה לך שמישהו יעבוד לך על גיר מחובר וינסה להחליף מחזירי שמן בין המנוע לגיר כאשר הוא מחובר?

הורדת גיר זה במקרה הטוב מאוד כמה מאות שקלים (לא 200-300, הרבה יותר).

 

בשביל ישי, הנה אני מנסה יותר.

תפרק בולם, תושבות מנוע, קפיצים, משולשים.

חפש סדקים ועיוותים, תפעיל את הבולם ביד ותראה אם הוא קשה מדי או רך מדי.

תבדוק אם התושבת קרסה, אם התפווחים גמורים, אם המשולש סדוק/מעוות.

 

אם לא בא לך, ישי מתנדב לעשות את זה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

  • ספונסר פורום
פורסם

בקשר לדפיקות תבדוק אם האום העליונה של שני הבולמים הקדמים מחוזקים ועם כרית הבולם תקינות, או אם ישנם חופשים במוטות הקישור של המוט מייצב.

פורסם

תודה לכולם ,

לגבי הפחית הזאת שרועדת ....

בוא נגיד וזה באמת זה , איך מטפלים בזה ...

 

אתם מדברים על החיבור שיושב מתחת לקרטר בין המוט המרכזי לסעפת נכון ?

פורסם

לגבי 3 תתאר לי מה אתה מרגיש.

אני חושב שכבר שמת על זה הודעה פעם, אם זה אותו הסימפטום,

אני אומר לך עוד הפעם, תקפוץ אלי (אתמול ראיתי שהיית בישוב) ונסתכל.

פורסם
2. מחזיר שמן? שקלים בודדים (לאפה וחצי).

הורדת גיר? תוריד את המכנסיים. :twisted: זה לא זול.

3. אם הם תקינים (אתה בטוח? הורדת אותם? הם חדשים?) אז אין לי כרגע עוד רעיון.

 

כמה זה הורדת גיר ?

 

לדעתי זה לא הורדת גיר , זה פתיחה שלו... האם אני טועה ?

 

לא צריך הרי לפרק אותו לגמרי ...

 

מחזיר שמן אחורי - 800 שקל כולל מע"מ ועבודה וחלקים.

 

במוסך מרכזי פ"ת - 1400 ( :?::shock: ) כולל מע"מ וחלקים ועבודה

 

אני עשיתי אצל "מוסך אדמונד" בחולון (נכנסים מתחנת דלק סיירים , ימינה , רחוב שני שמאלה , כשתראה תחנת דלק מצד שמאל תיקח ימינה ותחפש את השלט)

פורסם

לגבי הפחית ,

תספרו לי איפה ואיך מטפלים בזה , במוסך או אצל אגזוזן ...

 

ועוד משהו :

שמתי לב שבורח לי קצת גז ( מהמנוע ) משם , מאזור הפחית ... האם זה קשור ?

פורסם
לגבי 3 תתאר לי מה אתה מרגיש.

אני חושב שכבר שמת על זה הודעה פעם, אם זה אותו הסימפטום,

אני אומר לך עוד הפעם, תקפוץ אלי (אתמול ראיתי שהיית בישוב) ונסתכל.

 

הבעיה שאני חוזר מאוחר , אבל אני יקח את ההזמנה שלך , תעביר לי בבקשה בפרטי את הטלפון שלך ואני יקפוץ ...

אתה חושב שאתה יכול לאבחן מה זה בדיוק , היה לך את זה פעם ?

×
×
  • תוכן חדש...